March 20, 2021

Review σε τέσσερα προϊόντα της σειράς Natural Olive από την εταιρεία Ziaja


 
    Την εταιρεία Ziaja την γνωρίζετε; Εγώ, ως κλασικό skincare junkie που δεν κάθεται ποτέ φρόνιμα, ασχολείται ολημερίς  με skincare και αναζητά διαρκώς καινούριες, ποιοτικές και ταυτόχρονα οικονομικές προτάσεις, έβλεπα τα προϊόντα της εδώ και καιρό και εννοείται ότι ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω -  η συγκεκριμένη εταιρεία μπορεί να μην είναι και τόσο γνωστή στη χώρα μας, είναι όμως κορυφαία στην Πολωνία στον χώρο της περιποίησης (και παρεπιπτόντως, προφέρεται Ζάια και όχι Ζιάτζα, οπως αρχικά νόμιζα...). Μία από τις best seller σειρές της είναι αυτή με το ελαιόλαδο και εδώ σας έχω τις εντυπώσεις μου από τέσσερα συνολικά προϊόντα αυτής της σειράς - τα περιείχε το κουτάκι I💚 Ziaja Natural Oliveπου εντόπισα στο parfimo.gr... πάμε να τα δούμε!!! 


 
Ποιά είναι η Ziaja?

Μια πολωνική εταιρεία που ιδρύθηκε το 1989 από τους δύο φαρμακοποιούς Aleksandra και Zenon Ziaja (αν και Πολωνοί, τα ονόματά τους είναι ελληνικότατα!) και παράγει μια μεγάλη ποικιλία φαρμακευτικών και υψηλής ποιότητας καλλυντκών προϊόντων για το πρόσωπο, το σώμα και τα μαλλιά. Οι συνθέσεις της είναι απλές, βασισμένες σε καθαρούς κανόνες, αποδεδειγμένα αποτελεσματικά συστατικα΄και πολυετή φαρμακευτική εμπειρία. Οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται είναι κυρίως φυσικής προέλευσης και δίνεται μεγάλη έμφαση στην φιλική προς το περιβάλλον παραγωγή, τις ανακυκλώσιμες συσκευασίες και την μείωση των συντηρητικών στο ελάχιστο δυνατό, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η διατήρηση των συνθέσεων σε άριστη κατάσταση μειώνοντας παράλληλα τον κίνδυνο αλλεργιών. Υπάρχουν ξεχωριστές σειρές για τη γυναίκα, τον άνδρα και τα παιδιά και οι πιο δημοφιλείς είναι οι Goat's Milk, Ol;ive Oil και Cocoa Butter. Όλα τα προϊόντα είναι cruelty free και στη συντριπτική τους πλειοψηφία vegan - στην γκάμα των συνολικά 1000 προϊόντων, μόνο 60 περιέχουν συστατικά ζωικής προέλευσης.

 
     Το κουτάκι λοιπόν που επέλεξα περείχε τέσσερα προϊόντα από τη σειρά Natural Olive 
σε πολύ προνονιακή τιμή, δύο για το πρόσωπο και δύο για το σώμα. 

Όλα τα προϊόντα είναι vegan.


      Τα προϊόντα.

    🟢Το Ziaja Natural Olive micellar water 200 ml είναι ένα νεράκι καθαρισμού και αφαίρεσης μακιγιάζ για το πρόσωπο και τα μάτια με μικύλλια, ελαιόλαδο, γλυκερίνη και πανθενόλη. Αποτρέπει την αφυδάτωση και τους ερεθισμούς, απαλύνει και τονώνει την επιδερμιδα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε παιδιά ηλικίας 12 ετών και άνω.

    Η μυρωδιά του είναι πολύ ευχάριστη και η συσκευασία του από μαλακό πλαστικό απλή και βολική - αν η τρυπούλα στο καπάκι ήταν λίγο μικρότερη, θα το προτιμούσα (εντάξει, είμαι παράξενη!). Με δύο (το πολύ) εμποτισμένους δίσκους ντεμακιγιάζ αφαιρεί πολύ ικανοποιητικά, τέλεια θα έλεγα το ελαφρύ μακιγιάζ και το αντιηλιακό μου, χωρίς κόπο και τρίψιμο - η σύνθεσή του είναι απαλή, γλυστρά πάνω στο δέρμα και δεν ερεθίζει καθόλου τα ευαίσθητα μάτια μου. Όπως όλα τα νερά micellaire, λέει ότι μπορείς και να μην το ξεπλύνεις - εγώ δεν τα χρησιμοποι'ω ποτέ μόνα τους και ως fan του βραδινού double cleansing, τα προτιμώ ως πρώτο βήμα, τα ξεπλένω πάντα και συνεχίζω με ένα κανονικό καθαριστικό προσώπου. Μετά τη χρήση του ααισθάνομαι το δέρμα μου απαλό και ενυδατωμένο, χωρίς να τραβάει και δεν μου δημιουργεί κανενός είδους ενόχληση.
 
   ✔️Το θεωρώ μια πολύ καλή επιλογή, δεν μπορώ όμως να πω με σιγουριά αν θα ανταπεξέλθει σε βαρύ μακιγιάζ με πολλές στρώσεις ή σε αδιάβροχα προϊόντα. Σε αυτή την περίπτωση πάντως θα πρότεινα να χρησιμοποιήσετε ένα cleansing balm, ένα έλαιο καθαρισμού ή ένα νερό micellaire με προσθήκη ελαίου (που είναι πιο... heavy duty ξεβαφτικά), για να "λιώσετε" το μακιγιάζ σας και να ολοκληρώσετε τον καθαρισμό με το αγαπημένο σας αφρίζον ή τζελ καθαριστικό προϊόν.
    
 


 

     🟢 Η Ziaja Natural Olive Intensely Nourishing face cream 50 ml ήταν το πρώτο προϊόν που κυκλοφόρησε η εταιρεία και μέχρι σήμερα αποτελεί ένα από τα best sellers της - είναι μία πολύ ενυδατική κρέμα προσώπου για εντατική θρέψη και ανάπλαση με ελαιόλαδο, έλαιο ηλίανθου, λανολίνη και βιταμίνη Ε.  Αποκαθιστά και ανπλάθει την επιδερμίδα, αποτρέπει την αφυδάτωση, απαλύνει και καταπραΰνει το ερεθισμένο δέρμα και ενισχύει την ελαστικότητα. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμα και σε βρέφη ηλικίας 1 μηνός και πάνω.

    Απευθύνεται καθαρά σε πολύ ξηρές και αφυδατωμένες επιδερμίδες και δεν μου ταίριαξε - η υφή της είναι πολύ πλούσια και λιπαρή και, αν και δεν περιέχει συστατικά που φράσσουν τους πόρους, δεν τόλμησα να τη βάλω στο πρόσωπό μου, ήμουν σίγουρη ότι δεν θα μπορούσε να απορροφηυθεί με τίποτα και θα με "μπούκωνε". Την χρησιμοποίησα τα βράδυα στα χέρια και τις φτέρνες μου για έξτρα ενυδάτωση και το πρωί το δέρμα μου σε αυτά τα σημεία ήταν πραγματικά σε πολύ καλή κατάσταση. Τελικά τη χάρισα στη μητέρα μου που έχει ξηρό δέρμα, νομίζω θα την ευχαριστηθεί πολύ περισσότερο από εμένα!

✅TIP:  Α ν σας αρέσει η μέθοδος του "slugging" (η επάλειψη όλου του προσώπου με ένα παχύ στρώμα βαζελίνης ή ενός αντίστοιχου, πολύ ενυδατικού και πλούσιου προϊόντος το βράδυ για ανάπλαση και αποκατάσταση της ενυδάτωσης), τότε αυτό το προϊόν θεωρώ ότι θα είναι ιδανικό.
 
 


 
     🟢Το Ziaja Natural Olive Shower gel 500 ml είναι ένα αφροντούς με ήπιους καθαριστικούς παράγοντες, κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλη την οικογένεια και σε παιδιά ηλικίας 3 ετών και άνω. Περιέχει ελαιόλαδο και πανθενόλη, απαλύνει και ενυδατώνει την επιδερμίδα και αποτρέπει την αφυδάτωση.

    Από τα τέσσερα προϊόντα που είχε αυτό το κουτάκι , αυτό είναι το πιο αγαπημένο μου -  η μυρωδιά του ειναι υπέροχη, δροσερή και αναζωογονητική (δεν μου θυμίζει καθόλου ελιά, πάντως...) και ο αφρός που δημιουργεί είναι πλούσιος και κρεμώδης. Αφήνει το δέρμα μου πολύ απαλό και ελαστικό και πραγματικά το ευχαριστιέμαι πολυ! Σίγουρα θα αναζητήσω κι άλλα αφρόλουτρα από την ίδια εταιρεία.
  
 
     🟢Η  Ziaja Natural Olive body lotion 400 ml είναι μια ενυδατική και θρεπτική λοσιόν σώματος, ιδανική για κανονικό και ξηρό δέρμα και  με απαλή σύνθεση που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε παιδιά ηλικίας 6 μηνών και άνω. Περιέχει ελαιόλαδο, γλυκερίνη, καστορέλαιο και βιταμίνες Β3, Β5. Β6, C και Ε και προσφέρει άμεση ενυδάτωση, λείανση και αναζωογόνηση στην επιδερμίδα.
 
    Μου αρέσει πολύ η εύχρηστη αντλία στη συσκευασία και η απαλή μυρωδιά αυτής της λοσιόν - μου θυμίζει κάποιες παλιές, κλασικές κρέμες που χρησιμοποιούσαν οι μαμαδες και οι γιαγιάδες μας, τύπου Atrix (αλήθεια, υπάρχει ακόμα αυτή). Έχει ωραία υφή,  απλώνεται εύκολα, στο δικό μου δέρμα όμως αργεί να απορροφηθεί και αφήνει λιπαρή αίσθηση, σαν να έχω βάλει body butter - αυτός είναι και ο λόγος που τα αποφεύγω, μου έρχονται βαριά! Το καλό με το συγκεκριμένο προϊόν είναι ότι αυτή η αρχική λιπαρότητα φεύγει όσο απορροφάται και τελικά ενυδατώνει σε βάθος την επιδερμίδα μου, την κάνει πολύ απαλή και ελαστική. Χρησιμοποιώ αυτή την κρέμα το βράδυ στα χέρια, που χρειάζονται τρελή ενυδάτωση με τόσο πλύσιμο και αντισηπτικό, αλλά και στα πόδια μου, μετά την αποτρίχωση είναι τέλεια, τα αφήνει απίστευτα λεία.

    Όπως και η κρέμα προσώπου, αυτή η κρέμα σώματος απευθλυνεται κυρίως σε αρκετά ξηρά δέρματα. κι αν προτιμάτε τις πιο ελαφριές συνθέσεις, δεν θα σας βολέψει. Αν πάλι αγαπάτε τα body butters, πιστεύω ότι θα σας αρέσει πολύ, γιατί δίνει το ίδιο αποτέλεσμα βαθιάς και πλούσιας ενυδάτωσης, όμως απλώνεται και απορροφάται πιο εύκολα.  Θα τη χρησιμοποιήσω αυτή την εποχή, που δεν έχουν πίασει ακόμα οι ζέστες και θα αφήσω τις πιο light και λεπτόρρευστες ενυδατικές μου κρέμες (όπως η Ultra Light body lotion της Kallos cosmetics) για αργότερα.

 


       💚Η εταιρεία Ziaja μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα μετά από αυτή την πρώτη μου επαφή με τα προϊόντα της και θα ήθελα να δοκιμάσω κι άλλα. Έχω ήδη ξεχωρίσει κάποιες επιλογές που πιστεύω ότι θα μου ταιριάζουν και από τις έρευνες που έκανα στις λίστες των συστατικών  τους (εννοείται!), έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη... οπότε μείνετε συντονισμένοι! Πάντως σίγουρα αυτά τα κουτάκια I💓Ziaja  που περιεχουν τέσσερα προϊόντα σε φοβερές τιμές είναι ιδανικά για να γνωρίσει κανείς την εταιρεία και μία εξαιρετική λύση για δωράκι.



   Εκτός βέβαια από αυτά τα κουτάκια, στο parfimo.gr μπορείτε να βρείτε πάρα πολλά μεμονωμένα  προϊόντα της Ziaja και άλλων εταιρειών που δεν βρίσκουμε εύκολα στην Ελλάδα - οι τιμές μου έχουν κάνει μεγάλη εντύπωση! Στις κατηγορίες των αρωμάτων και του μακιγιάζ οι ευκαιρίες είναι ατέλειωτες - εγώ βεβαίως, ως γνωστή λάτρης της περιποίησης προσώπου και σώματος, επισκέπτομαι τακτικά τις σελόδες του συγκεκριμένου e-shop με προϊόντα skincare, όπως μάσκες, ορούς,  αντιηλιακά και ενυδατικές κρέμες και οι προσφορές που βρίσκω είναι πάντα πολύ, πολύ δελεαστικές...


 
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτή την εταιρεία;
Ποιά άλλη εταιρεία που δεν είναι ιδιαιτερα γνωστή στην Ελλάδα 
θα μου προτείνατε να αναζητήσω;
Αφήστε μου τα σχόλιά σας εδώ ή/και στο instagram!


Σας φιλώ


 
 
Αυτό το διαβάσατε??
 
 

No comments: