August 17, 2020

Review- Avène Fluide Sport SPF 50+ for Face and Body



        Είμαι μονίμως σε αναζήτηση νέων αντιηλιακών προϊόντων για το πρόσωπο και εδώ και δύο εβδομάδες περίπου (και αφού μου τελείωσε το Payot Sunny Crème Savoureuse The Invisible Sunscreen Face spf50), χρησιμοποιώ το γαλάκτωμα Fluide Sport SPF 50+ for Face and Body της Avène.  Ελάτε να σας πω τις εντυπώσεις μου... και μην ακούσω ότι το καλοκαίρι τελειώνει και δεν χρειάζεται πλέον να αγοράσουμε καινούρια αντιηλιακά, θα βάλω τις φωνές!!!!  Φοράμε αντιηλιακό όλο το χρόνο, ότι καιρό και να κάνει και φροντίζουμε πάντα να ακολουθούμε πιστά τους 5 χρυσούς κανόνες  για απόλυτη προστασία από την ηλιακή ακτινοβολία!
 
 
 
 
Αρχικά, ας δούμε τι λέει η εταιρεία για αυτό το
προϊόν:
 
Το Fluide Sport SPF 50+ είναι ένα αντιηλιακό γαλάκτωμα για το πρόσωπο και το σώμα που βασίζεται στον αποκλειστικό συνδυασμό Sunsitive® protection,  ένα κατοχυρωμένο, φωτοσταθερό και αποτελεσματικό σύστημα 4 αντηλιακών φίλτρων με ευρύ φάσμα κάλυψης των UVA & UVB,  με βέλτιστη δερματική ανοχή και ένα μοναδικό αντι-οξειδωτικό σύμπλεγμα (Προ-τοκοφερύλιο + Προ-Ταυρίνη), για πλήρη προστασία των κυττάρων από το οξειδωτικό στρες. Επιπλέον, περιέχει σε μεγάλη περιεκτικότητα το ιαματικό Νερό της Avène, γνωστό για τις καταπραϋντικές, αντι-ερεθιστικές και απαλυντικές του ιδιότητες.
 Είναι ιδανικό για τους αθλητικούς τύπους που αναζητούν ελαφριά, αναζωογονητική αντηλιακή φροντίδα, καθώς έχει εξαιρετικά λεπτόρρευστη υφή και είναι πολύ ανθεκτικό στο νερό και τον ιδρώτα. Το Fluide Sport SPF 50+ είναι ιδανικό για το ευαίσθητο δέρμα, προσφέρει σφαιρική κυτταρική προστασία ενάντια στο οξειδωτικό στρες που παράγεται λόγω έκθεσης στον ήλιο και η oil-free υφή του αφήνει ένα μη λιπαρό, μη κολλώδες τελείωμα χωρίς καθόλου λευκά ίχνη.
 
 
 Η γνώμη μου
 Εγώ, ως γνωστόν, αθλήτρια δεν είμαι... επέλεξα όμως το συγκεκριμένο προϊόν, πρώτον, για τη μεγάλη του συσκευασία (100 ml), που βρήκα σε φοβερή τιμή, μόλις 10,50€ στο pharmacy2go.gr (κι επειδή το φοράω μόνο στο πρόσωπο, θα μου κρατήσει πολύ περισσότερο από ένα κλασικό αντιηλιακό των 50 ml) και δεύτερον, γιατί πάντα προτιμώ τις ανάλφρες υφές και συνήθως δεν τις βρίσκω στα αντιηλιακά, οπότε το συγκεκριμένο μου κίνησε την περιέργεια. 
    Η υφή αυτού του προϊόντος είναι πράγματι πολύ λεπτόρρευστη και υδαρρής, απλώνεται πανεύκολα, απορροφάται πολύ γρήγορα, δεν κολλάει και δεν μου προκαλεί λιπαρότητα. Στην αρχή αφήνει ένα ελαφρώς λευκό και γυαλιστερό στρώμα στην επιδερμίδα, (αν και περιέχει χημικά αντιηλιακά φίλτρα, που συνήθως δεν αφήνουν λευκά υπολείμματα),  μετά από λίγα λεπτά  όμως η "ασπρίλα" και η γυαλάδα υποχωρούν και γίνονται ανεπαίσθητες.
 
 
 
        Όταν χρειάζεται να ανανεώσω το αντιηλιακό μου  μετά από λίγες ώρες, δεν αισθάνομαι το μεικτό μου δέρμα να παθαίνει ασφυξία με το δεύτερο ή και τρίτο στρώμα προϊόντος, κάτι που μου αρέσει ιδιαίτερα. Αυτό που παρατήρησα, όμως, είναι ότι, όταν φοράω το συγκεκριμένο αντιηλιακό μόνο του (όπως έκανα με το Payot Sunny Crème Savoureuse Sunscreen Face spf50, που ήταν πολύ ενυδατικό) και χωρίς μια ενυδατική κρέμα από κάτω, εχει την τάση να ξηραίνει την ειδερμίδα μου και κατά τη διάρκεια της ημέρας να την αισθάνομαι "στεγνή". Οπότε, η χρήση μιας καλής (αλλά ελαφριάς) ενυδατικής κρέμας πριν από αυτό το αντιηλιακό είναι για μένα απολύτως απαραίτητη.
    Σε γενικές γραμμές έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη και το θεωρώ μια εξαιρετική επιλογή για όσους θέλουν ένα αντιηλιακό με ελαφριά και ευχάριστη αίσθηση. Το μόνο που θα πρέπει να προσέξετε, αν έχετε πολύ ευαίσθητο δέρμα, είναι ότι περιέχει άρωμα, κάτι που δεν συμπαθούν οι δυσανεκτικές επιδερμίδες, αλλά και όσοι γενικώς αποφεύγουν τα καλλυντικά με προσθήκη αρωματικών ουσιών.
 
 
          Αν δεν γνωρίζετε το pharmacy2go, σας συνιστώ να το επισκεφθείτε άμεσα! Έχει γίνει το πρώτο online φαρμακείο στο οποίο καταφεύγω τα τελευταία δύο χρόνια περίπου, γιατί, εκτός απο την ποικιλία και τις πολύ καλές τιμές, έχει τα εξης πλεονεκτήματα:
😍 για παραγγελίες από 25€ και άνω που τοποθετούνται κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή, δεν υπάρχουν καθόλου έξοδα αποστολής (οπότε δεν χρειάζεται να φορτώνω το καλάθι μου με παραπανίσια προϊόντα που ενδεχομένως δεν χρειάζομαι, μόνο και μόνο για να γλυτώσ τα μεταφορικά, που είναι δωρεάν σε παραγγελίες 39€ και άνω στα περισσότερα φαρμακεία)
😀 η επιπλέον χρέωση για πληρωμή με αντικαταβολή (που πάντα προτιμώ) είναι μόνο 0.70 € και εντελώς δωρεάν για παραγγελίες άνω των  39€
😁η εξυπηρέτηση είναι πολύ γρήγορη έχει τύχει πολλές φορές να βάλω παραγγελία ένα μεσημέρι και την επόμενη μέρα το πρωί το δέμα είναι στην πόρτα μου!
 
 
Μ' άρέσει πολύ να μοιράζομαι μαζί σας τα προϊόντα  που ανακαλύπτω, 
τις εντυπώσεις που μου αφήνουν και τα e-shops που προτιμώ
- είμαι ιδιαίτερα επιλεκτική, δεν μου αρέσει να ξοδεύω τα χρήματα μου άσκοπα 
και πιστεύω (και το εύχομαι πραγματικά) ότι οι εμπειρίες μου στο χώρο του beauty shopping 
και κυρίως οι γνώσεις που αποκτώ συνεχώς στο χώρο του skincare 
μπορεί να φανούν χρήσιμες σε πολλές από εσάς!
 

Σας φιλώ!
 
Δείτε και αυτό...
 

No comments: