March 30, 2016

Avon Perfectly Matte lipsticks-οι επιλογες μου και η γνωμη μου!

       Πριν απο ενα μηνα περιπου κυκλοφορησαν και στη χωρα μας τα νεα ματ κραγιον της Avon, τα Perfectly Matte... και θελω πολυ να σας δειξω αυτα που πηραααααααααα!!!!!!!



         Αρχικα να πω οτι η συσκευασια τους ειναι πολυ κομψη και ποιοτικη-οπως ακριβως και των κραγιον Ultra Color της ιδιας εταιρειας, μονο που εδω εχουμε ματ τελειωμα ΚΑΙ στο packaging, κατι που μουαρεσει πολυ.


Διαλεξα τεσσερις αποχρωσεις.
Ravishing Rose
Vibrant Melon
Mauvelous Mocha
Red Supreme


Δειτε πως γραφουν...



Αυτα τα κραγιον  εχουν πολυ καλη χρωματικη αποδοση και ευχαριστη, βελουδινη, θα ελεγα, υφη, που απλωνεται πολυ ευκολα και αφηνει οντως τελειως ματ αποτελεσμα που διαρκει για πολλες ωρες. Δεν ξηραινουν τα χειλη-ευχαριστη εκπληξη σε σχεση με τα περισσοτερα ματ κραγιον, παντα ομως προτιμω να βαζω αρχικα ενα ενυδατικο lipbalm.
Σε γενικες γραμμες εμεινα πολυ ικανοποιημενη και απο την ποιοτητα και απο τις αποχρωσεις και θα ηθελα πολυ να προστεθουν κι αλλες στις δεκα που κυκλοφορουν!

Δειτε εδω ολες τις αποχρωσεις...





Η ποσοτητα του καθε κραγιον ειναι στα 3,6 gr και η αρχικη τους τιμη ειναι στα 12,90 ευρω, στον καταλογο 15 ομως (θα ισχυει τον Απριλιο), μπορειτε να τα βρειτε με 5,95 ευρω-πολυ καλη προσφορα!
Ενα Perfectly Matte lipstick θα βρειτε και στο Forget Me Not box (κουτι Μαρτιου/Απριλιου) τουαγαπημενου GLOWBOX.



Πως σας φαινονται???
Εγω τα εχω αγαπησει πολυ και παντα υπαρχει πλεον ενα στην τσαντα μου! Ειδικα το Vibrant melon και το Mauvelous mocha-τα φοραω καθημερινα!


Αυτα απο εμενα προς το παρον...
Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα

No comments: