November 29, 2014

November beauty empties

hey there beautiful girls!

 

   Αγαπω τον Νοεμβριο,οταν ομως φευγει, δεν στεναχωριεμαι... γιατι ερχεται ο Δεκεμβρης, ο πιο γορτινος μηνας του χρονου που, ας το παραδεχτουμε, αγγιζει μεχρι και τους πιο μουρτζουφληδες!
   Κι επειδη εμενα δεν μου αρεσει να κατσουφιαζω και προτιμω να γεμιζω τις μερες μου με ομορφια, περιποιουμαι πολυ τον εαυτο μου και χρησιμοποιω καθε μερα προιοντα που μου ανεβαζουν τη διαθεση! Δειτε λοιπον ποια μπουκαλακια τελειωσα μεσα στον Νοεμβριο και πως μου φανηκαν...

oriflame swedish spa anti-cellulite cream 200 ml

Αυτο το προιον κατα της κυτταριτιδας  το ειχα χρησιμοποιησει και παλαιοτερα και με ειχς αφησει πολυ ικανοποιημενη. Εχει πολυ ευχαριστη μυρωδια, η υφη του ειναι κατι αναμεσα σε τζελ και κρεμα και αφηνει πολυ ωραια αισηση απαλοτητας. Πολυ ευχαριστως θα το ξανααγοραζα.
 

yves rocher sebo vegetal purifying micellar cleansing water+cleanser gel

Δειτε το review μου για αυτα τα δυο προιοντα πατωντας εδω

fissan baby soap 90 gr

Ενα απλο σαπουνακι, πολυ απαλο, καταλληλο και για βρεφη, με ηπια μυρωδια και ωραιο αφρο. Το βρισκω πολυ καλο για τα χερια μου, που τα πλενω συχνα, αλλα και για το σωμα.
 

l'oreal elvive fibralogy σαμπουαν πυκνουηυασ 400 ml 

Πολλες beauty bloggers/vloggers αγαπησαν αυτο τα σαμπουαν και θα συμφωνησω μαζι τους. Ξερω βεβαια οτι τα προιοντα αυτης της σειρας ειναι πιο απτελεσματικα οταν χρησιμοποιουνται συνδυαστικα, εγω ομως εμεινα ιαρκετα κανοποιημενη απο αυτο το σαμπουαν, παρολο που το χρησιμοποιησα μονο του. Πολυ ωραια μυρωδια, πολυ ωραια υφη, πλουσιος αφρος και  πραγματικη αισθηση διαφορας στον ογκο, ακομα και στα δικα μου, πολυ ατονα και λεπτα μαλλια. Σιγουρα θα το ξαναπαρω και μαλιστα σε συνδυασμο με καποιο ακομη προιον της σειρας αυτης, μαλλον το σπρευ για ογκο στις ροζες.


tzimas cosmetics hydrating serum σταγονεσ ομορφιασ 50 ml 

Ειχα ακουσει πολυ καλα λογια για αυτο το ενυδατικο σερουμ της θεσσαλονικιωτικης εταιρειας καλλυντικων Tzimas Cosmetics, αλλα δεν μπορω να πω οτι ειδα κατι συγκλονιστικο στο δερμα μου. Εχει πολυ καλη τιμη για σερουμ (γυρω στα 7 η 9 ευρω, δεν θυμαμαι ακριβως), η συσκευασια ειναι στα 50 ml, σε αντιθεση με τα περισσοτερα αντιστοιχα προιοντα που ειναι στα 30 ml κι εχει και βολικο σπρευ για την εφαρμογη. Η μυρωδια του θα ελεγα οτι ειναι αδιαφορη και η συνθεση λιγο κολλωδης και αργει καπως να απορροφηθει. Σε γενικες γραμμες δεν ιδεα καποια ιδιαιατερη διαφορα στο προσωπο μου, οσον αφορα την ενυδατωση την απαλοτητα και τη λαμψη.

yves rocher pur bleuet cleansing water for face+eyes

Δειτε τη γνωμη μουγια αυτο το προιον πατωντας  εδω
 

demakeup cotton science duo 

Αυτοι οι δισκοι ντεμακιγιαζ ειναι απο τους καλυτερους που κυκλοφορουν, κατα τη γνωμη μου, ειναι ομως και απο τους ακριβοτερους... γι'αυτο και τος αγοραζω μονο οταν ειναι σε καποια προσφορα! Τους προτεινω ανεπιφυλακτα, γιατι δεν διαλυονται και δεν αφηνουν χνουδια, διευκολυνοντας ετσι τη διαδικασια του ντεμακιγιαζ.


Αυτα λοιπον απο εμενα προς το παρον...
Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα xxx

 

 

  

6 comments:

Unknown said...

κάποια στιγμή θέλω να δοκιμάσω αυτό το σαμπουαν!

Unknown said...

προϊοντα yves rocher δεν έχω δοκίμασει αλλά είμαι πολύ περιέργη να δοκιμάσω κάτι...γενικά μου φαίνεται πιο φιλική σαν εταιρία απότι η Oriflame ή η avon

Pretty Kitty said...

ναι ναι να το δοκιμασεις, το βρηκα πολυ καλο! ειναι και αρκετα πηχτο και δεν θελει μεγαλη ποσοτητα, κανει πολυ πλουσιο αφρο και μυριζει ωραια!!!!

Pretty Kitty said...

εχοντας δοκιμασει παρα πολλα προιοντα και απο τις τρεις εταιρειες, μπορω να πω οτι βαζω πρωτη σε ποιοτητα τον yves rocher, , δευτερη την avon και τριτη την oriflame...ειναι ολες πολυ καλες εταιρειες κατα τη γνωμη μου και απο την καθε μια εχω ξεχωρισει πολυ καλα προιοντα. ο yves rocher εχει φυτικες βασεις σε ολα τα προιοντα του , δεν χρησιμοποιει παραμπενς και σιλικονες και γενικως μου αρεσει παρα , παρα πολυ!!!!!!!!!!!!!!!!

martinakappa said...

Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από Yves Rocher, αν και ξέρω ότι είναι πολύ καλή εταιρεία! Το Fissan μου αρέσει πολύ για το σώμα, αλλά μου δημιουργεί ξηρότητα, οπότε έχω καιρό να το πάρω... Το σαμπουάν θέλω να το δοκιμάσω κάποια στιγμή!! Φιλάκια Κατερίνα μου!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.