November 14, 2014

Review-Avon Colortrend limited edition lipsticks

hey there beautiful girls!!!

 

  Προσφατα απεκτησα δυο νεα κραγιον απο την οικονομικη σειρα μακιγιαζ Color Trend της Avon.
  Σε αυτη τη σειρα, εκτος απο τα μονιμα προιοντα, προστιθενεται κατα καιρους και αρκετα προιοντα περιορισμενης εκδοσης που συνηθως εχουν και πολυ συμφερουσες τιμες... αρπαξα λοιπον κι εγω την ευκαιρια να προσθεσω δυο κραγιονακια στη συλλογη μου!

 

 




    
   Απο τη σειρα Flower Power επελεξα την σκουροχρωμη αποχρωση Gardenia που κοστισε 3,50 ευρω και απο τη σειρα Color Elements διαλεξα το ροζακι Purely Pink που ειχε μολις 1,95 ευρουλακια...
Η αρχικη τιμη και των δυο ειναι στα 6,95 ευρω, εχουν ομορφες σσυσκευασιες και περιεχουν 3,6 γραμμαρια προιοντος.



Το Gardenia ειναι ενα... μπορντοροδοκοκκινο -που θα ελεγε και γνωστη τηλεπερσονα- και φαινεται αρκετα σκουρο, οπως βλεπετε ομως στο χερι μου, βγαινει πιο διαφανο. Ειναι αρκετα σταθερο και, αν και δεν εχει κρεμωδη συνθεση, δεν ξηραινει τα χειλη μου και δεν δημιουργει γραμμες η κομματακια.
Το βρισκω πολυ ωραιο για χειμωνιατικα απογευματα και βραδια...



       Το Purely Pink ειναι ενα γλυκο ροζ που αφηνει ματ τελειωμα και επισης δεν ξηραινει τα χειλη, αν και φαινεται καπως στεγνο στην εφαρμογη. Χρειαζεται πιο συχνη ανανεωση απο το προηγουμενο χρωμα, αλλα δεν το εχω φορεσει πολυ, γιατι η αποχρωση αυτη ειναι μαλλον ψυχρη για τα δικα μου χρωματα και με δειχνει λιγο... ψοφια! Λεω να το χαρισω στη μανουλα μου... 
Το προτεινω ομως σε οσες θελουν  ενα απαλο, διακριτικο χρωμα για καθε μερα (θα δειχνει ωραιο και με εντονα smoky ματια) και πιστευω οτι ταιριαζει καλυτερα σε ξανθωπες, ανοιχτοχρωμες κοπελες.

Πως σας φαινονται?




Αυτα λοιπον απο εμενα προς το παρον...
Τ αξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα xxx

 

 

3 comments:

katerin said...

Πολυ ομορφα χρωματακια ειδικα το ροζουλι!!!

Δεν υπάρχει άσχημη γυναίκα, υπάρχει άβαφη γυναικά said...

Είναι πολύ όμορφα και τα 2!! Φιλιά

Unknown said...

σαν χρωματα δε με ενθουσιασαν..ισως γιατι εχω πολλα τετοια..αλλα απο συσκευασιες σκιζουν..ειναι πολυ παιχνιδιαρικες