November 5, 2014

Makeup empties!

hello there beautiful ladies!

 

   Εχω αρκετες αδειες συσκευασιες απο προιοντα μακιγιαζ (τις μαζευω εδω και καιρο) και ηρθε η ωρα να τους αφιερωσω ενα... η μαλλον δυο ποστ, για να σας πω και τις εντυπωσεις μου!

 

 

face

*Η πουδρα κατα της γυαλαδας Oil control pressed powder της σειρας Color Trend απο τηνAvon σε αποχρωση medium με βολεψε πολυ το καλοκαιρι, που δεν θελω να φορτωνω το δερμα μου με foundation. Δεν μπορω να πω οτι με ιικανοποιησε ιδιαιτερα, οσον αφορα την απομακρυνση της γυαλαδας, ειναι ομως αρκετα καλυπτικη και μπορει ανετα να φορεθει μονη της με λιγο κονσιλερ στα δυσκολα σημεια. Την βρηκα προσφατα σε προσφορα-μολις 4,50 ευρω και ηδη την ξαναπηρα!
*Η αχρωμη πουδρα  Translucent face powder απο τη σειρα Funkhouser της  εταιρειας Amway δεν κυκλοφορει πια, εχει αντικατασταθει ομως απο την αντιστοιχη αχρωμη πουδρα της σειρας Beauycycle. Ωραια συσκευασια, κρατουσε μακρια τη γυαλαδα, αλλα οχι για πολλες ωρες.
*Η  bb cream Skin perfecting super makeup της Rimmel εχει ξαναεμφανιστει σε ποστ μου με αγαπημεν προιοντα, το οποιο μπορειτε να διαβασετε πατωντας εδω
*Για τα αντιβακτηριδιακα κονσιλερ Clearskin Blermish clearing για τα σπυρακια της Avon σας εχω μιλησει χιλιες φορες... τα αγαπω!

lips+nails

*Το βερνικι ColorTrend της Avon στην αποχρωση Natural Girl ειχε ωραια αποδοση, αλλα οχι μεγαλη διαρκεια και μου στεγνωσε και σχετικα γρηγορα Δεν ειναι τελειως empty, αλλα παει στα σκουπιδια, γιατι δεν μπορει να φορεθει πλεον.

*Το top coat Smalto Energia del colore της ιταλικης εταιρειας Bella Oggi κοστισε μολις 1,5 ευρω και περιεργως εκανε αρκετα καλη δουλεια-με εξεπληξε ευχαριστα! Θα ηθελα να δοκιμασω κι αλλα προιοντα ατης της φιρμας.

*Το βερνικι Clear  απο τα Nailwear Pro της Avon ειναι αχρωμο και το φορουσα μονο του η και ως top coat. Αρκετα καλο.

*Δυο λιπγκλος απο την Avon, το Extralasting Neverending nude , που δεν μου αρεσε καθολου, γιατι κολλουσε απελπιστικα ( δεν ξερω αν η καινουρια συνθεση των Extralasting ειναι τωρα καλυτερη) και το Glazewear Sundance, που ηταν απο τα ωραιοτερα γκλος που εχω φορεσει. Εχοντας δοκιμασει και τα καινουρια Glazewear, θεωρω οτι τα παλαιοτερα ειχαν καλυετρη αποδοση και πιο ενυδατικη συνθεση... αγαπημενη μου Avon, κανω παραπονακια!!!

   

Αυτα λοιπον απο εμενα προς το παρον...
Θα ακολουθησει και makeup empties no2!
Πολλα φιλια
Κατερινα xxx

 

 

4 comments:

Δεσποινα Κολαγκη said...

Πολυ ωραια τα empties σου!!! Φιλια!!!

Pretty Kitty said...

σ'ευχαριστω πολυ πολυ πολυ! ! παντα μου λες καλα λογια στα σχολια σου!!!!! ❤❤❤

Unknown said...

το στικ για τα σπυρακια της avon το αγοράζω και εγω συχνά συνέχισε την καλη δουλειά !!!

Pretty Kitty said...

thank youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ❤❤❤❤❤❤