November 1, 2014

October Avon empties

hello beautiful girls!

 

  Καλο μηνα σε ολους!!!
   Οκτωβριος τελος και τωρα που ηρθε ο Νοεμβριος ειμαι μες στην καλη χαρα, γιατι ειναι ο μηνας των γενεθλιων και της γιορτης μου!
   Παμε να δουμε τι πραγματακια τελειωσα απο την Avon τον μηνα που περασε...

 

 

1. planet spa dead  sea minerals

facial mud mask

Δειτε την αποψη μου για αυτη τη μασκα σε ενα απο τα πιο δημοφιλη μου αρθρα πατωντας εδω
 

2. anew vitale day cream spf 25 50 ml

Αυτη η κρεμα ημερας απευθυνεται σε ηλικιες 25-35 ετων, οποτε  δεν ηταν θεωρητικως καταλληλη για μενα... Την χρησιμοποιησα ομως τους ζεστους μηνες Αυγουστο και Σεπτεμβριο που ηθελα ενα ελαφρυ προιον και με αφησε αρκετα ικανοποιημενη. Ο αντιηλιακος της δεικτης 25 ηταν αρκετος για καθε μερα στην πολη και η ελαφρια της υφη δεν μπουκωσε το μεικτο μου δερμα. Μοναδικο της μειονεκτημα το γεγονος οτι εκανε το μετωπο μου να γυαλιζει αρκετα και χρειαζομουν οπωσδηποτε μια πουδριτσα...
 

3.anew reversalist  renewal serum 5 ml

Ενα travel size σωληναριο απο ενα σερουμ που αγαπω πολυ και διαθετω και την κανονικη του συσκευασια. Σε συνδυασμο με την κρεμα νυκτος της ιδιας σειρας κανει το δερμα μου πολυ απαλο και ελαστικο. Αν ειστε πανω απο 35 ετων και ψαχνετε ενα καλο σερουμ, το προτεινω ανεπιφυλακτα!
 

4. natrals herbal dog rose & aloe face cream

refreshing+soothing 50 ml

Χεησιμοποιησα αυτη την κρεμα ως κρεμα νυχτος παραλληλα με την Anew Vitale day cream και μερικες φορες ως κρεμα ημερας, οταν δεν εβγαινα απο το σπιτι, γιατι δεν περιεχει spf. Ειναι πολυ ελαφρια, απορροφαται αμεσα και ειναι καταλληλη για νεανικα δερματα με θεματα λιπαροτητας και ακμης, μια που καταπαραυνει και αναζωογονει. Θα την προτεινα μονο σε νεαρες κοπελες η σε μεγαλυτερες που εχουν ακομα προβληματα ακμης και δεν θελουν να χρησιμοποησουν ισχυροτερα αντιγηραντικα προιοντα με πιο πυκνες υφες.
 

5. naturals almond oil & avocado 

conditioning balm, dry/damaged hair 250 ml

Ενα μπαλμ για τα μαλλια, το οποιο μπορει να χρησιμοποιηθει ως κοντισιονερ η ως μασκα. Μυριζει καταπληκτικα, παρεχει επαρκη ενυδατωση και μου αρεσε αρκετα, μια που αφηνε τα μαλλια μου απαλα, χωρις να τα βαραινει. Το προτιμησα ως κοντισιονερ,γιατι στις μασκες προτιμω πιο πυκνες συνθεσεις.
 

6. today, tomorrow, always  amour

eau de parfum 30 ml

Σε αυτη τη σειρα αρωματων της Avon που περιλαμβενει σταθερα το Τoday και το Tomorrow, κυκλοφορουν  και καποια αρωματα περιορισμενης εκδοσης, οπως αυτο εδω-τωρα τη θεση του εχει παρει το Together.Το βρηκα απλα υπεροχο, ελαφρυ, λουλουδατο και ρομαντικο και το φορουσα συνεχεια!

 

Αυτα απο εμενα για την ωρα...
Θ ατα ξαναπουμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα xxx

4 comments:

Δεσποινα Κολαγκη said...

Πολυ ωραια τα empties σου!!! Φιλια!!!

Δέσποινα said...

ενδιαφέρον ποστ!Καλό μήνα!

Pretty Kitty said...

thabj you!!!! filakia polla!!!!!!!!!!!!!!

Pretty Kitty said...

σ'ευχαριστω πολυ! καλο μηνα να εχουμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!