December 2, 2014

My November AVON empties

hello there my beauties!!!

 

   Να και μερικα ακομη αδεια μπουκαλακια απο τον μηνα Νοεμβριο, αυτη τη φορα αποκλειστικα απο την εταιρεια Avon, που οπως ξερετε αγαπω ιδιαιτερα...



skin so soft mineral gems shimmering crystals ultra serm 150 ml

Ενα απο τα ωραιοτερα ενυδατικα προιοντα σωματος που εχω χρησιμοποιησει ever! Προκειται για ενα  πλουσιο τζελ με τελειο αρωμα που αφηνει απιστευτα απαλο το δερμα, χωρις να χρειαστει μεγαλη ποσοτητα. Δυστυχως δεν κυκλοφορει πια, η Avon ομως βγαζει συνεχεια παρομοια προιοντα και σιγουρα θα ξαναπαρω καποιο...  μολις κυκλοφορησε ενα αντιστοιχο σωληναριο με λαδι σωματος σε τζελ μορφη σε σκουρη μωβ συσκευασια-θα το τμησω σιγουρα!

christian lacroix nuit eau de parfum 50 ml 

Αυτο το αρωμα ηταν δωρακι πριν απο αρκετο καιρο και ομολογω οτι μου φανηκε πολυ βαρυ στην αρχη. Ειναι ενα εντονο, αισθησιακο, καθαρα χειμωνιατικο αρωμα που ομως γινεται πιο γλυκο οσο περνα η ωρα, τουλαχιστον στο δικο μου δερμα. Αν σας αρεσουν τα βαρια αρωματα, ζητηστε ενα δειγμα απο το Avon girl που γνωριζετε-πιστευω οτι θα το βρειτε ενδιαφερον! Εχει και την υπογραφη του μεγαλου Christian Lacroix, δεν ειναι λιγο αυτο!!!!
 

clearskin clear emergency instant spot treatment 15 ml

Ενα τζελ κατα ων ατελειων για τοπικη χρηση με 2% σαλικυλίκο οξυ στη συνθεση του  που με βοηθα πολυ. Οταν παρουσιαζεται ενα ενοχλητικο σπυρακι, καθαριζω το πρσωπο μου, περναω πρωτα μια στρωση απο το Tea tree oil του The Body Shop και οταν στεγνωσει, βαζω λιγο απο αυτο το τζελ, κυριως πριν κοιμηθω. Το επομενο πρωι ο ανεπιθυμητος επισκεπτης εχει οπισθιχωρησει αρκετα...
 

anew reversalist illuminating eye system 15 ml

Μια απο τις πιο αγαπημενες μου κρεμες ματιων (σας την εχω δειξει και παλαιοτερα), με σερουμ λαμψης σε μορφη κομπακτ που κρυβεται στο καπακι και φοριεται το πρωι, πανω απο την κρεμουλα.Θεωρω οτι και στην ενυδατωση, αλλα και στην καταπολεμηση των μαυρων κτκλων κανει πολυ καλη δουλεια, γιάυτο αλλωστε την εχω παρει πολλες φορες και θα συνεχισω να την αγοραζω, οταν τη βρισκω σε προσφορα... Ειδικα τα κουτακια που περιλαμβανουν την κρεμα ματιων σε κανονικο μεγεθος και αλλα τρια προιοντα σε συσκευασια ταξιδιου ειναι ιδανικα!
 

naturals superfruit souffle, acai berry+shea oil for all hair types 125 ml

Χρησιμοποιησα αυτη την μοσχομυριστη μασκα μαλλιων σαν κοντισιονερ κυριως  και μου αρεσε πολυ.Αφηνε πολυ απαλα και μυρωδατα τα μαλλια μου, χωρις να τα βαραινει. Γενικα τα προιοντα μαλλιων της σειρας Naturals δεν τα ειχα σε ιδιαιτερη εκτιμηση, εχουν βελτιωθει ομως παρα πολυ τα τελευταια χρονια.
 

gentle aloe softening hand cream 100 ml

Δειτε την αποψη μου για αυτην και για αλλες κρεμες χεριων της Avon παωντας εδω

 
Αυτα απο εμενα για την ωρα... 
Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα xxx  

 

 


1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.