December 15, 2014

Beauty sample empties

hello hello hello!

 

  Μου αρεσεουν πολυ τα δειγματακια προιοντων ομορφιας και εκτιμω ιδιαιτερα τα περιοδικα, τις εταιρειες και τα καταστηματα που δεν τα τσιγκουνευονται! Εχω χρησιμοποιησει αρκετα τελευταια-δειτε παρακατω τις εντυπωσεις που μου αφησαν μερικα απο αυτα...

 

  

garnier hydra adapt day cream

dull&tired skin

Μια κρεμα ημερας με υπεροχο αρωμα, τπεροχη υφη που απορροφαται αμεσα και αφηνει πολυ ευχαριστη αισθηση απαλοτητας και δροσιας. Ευχαριστως θα την αγοραζα.

clinique super defense spf 20

daily defense moisturiser

Αυτη την κρεμα την ειχα παλιοτερα, αλλα δεν μου ειχε αρεσει ιδιαιτερα. Ειπα μηπως η νεα της συνθεση μου καθεται καλυτερα, αλλα δυστυχως δεν με ικανοποιησε για αλλη μια φορα. Αφηνε αρκετη γυαλαδα και δεν αισθανομουν οτι ενυδατωνε επαρκως το δερμα μου.

herbal essences balsamo

Ενα κοντισιονερ που βρηκα μεσα σε ενα ιταλικο περιοδικο και με ενθουσιασε, γιατι μυριζε τελεια και αφησε τα μαλλια μου απιστευτα απαλα. Θα το αναζητησω!
 

nivea firming

λοσιον σωμαος κανονικες επιδερμιδες

Κρεμα σωματος για συσφιξη με τη γνωστη, συμπαθητικη μυρωδια των προιοντων Nivea και αμεση απορροφηση. Δεν μπορω να πω ομως οτι ενθουσιαστηκα, μια απο τα ιδια...

verattiva daily moisturising facial treatment

organic aloe vera, multivitamin complex, acai+probiotics

Επισης απο ιταλικο περιοδικο, μια κρεμα ημερας με αναλαφρη υφη που απορροφαται γρηγορα και αφηνει πολυ ετχαριστη αισθηση στο δερμα , χωρις να το κανει να γυαλιζει. Πολυ ικανοποιητικη.

venus secrets organic olive+aloe

24h cream, anti-age cream, anti-wrinkle cream, hand cream

Η Venus Secrets ειναι μια ελληνικη εταιρεια φυτικων καλλυντικων και τη βρισκουμε στα φαρμακεια. Μου αρεσε το γεγονος οτι τα προιοντα της περιεχουν οργανικη αλοη και ελια, ενω δεν εχουν parabens και σιλικονες, δυστυχως ομως καμια απο τις κρεμες προσωπου δεν μου εστρωσε... Ειχαν ολες αρκετα πηχτη υφη που δεν μπορουσε να απορροφηθει ευκολα απο το μεικτο μου δερμα και μου αφηναν αισθηση μπουκωματος.  Η κρεμα χεριων ηταν αρκετα καλη και ευχαριστως θα επαιρνα και το full size προιον. Ολα τα δειγματακια ειχαν πολυ ευχαροστες μυρωδιες.

korres φλοιος μανολιας

day cream spf 15 για πρωτες ρυτιδες 

Συμπαθω τον Κορρε, οι κρεμες προσωπου της εταιρειας ομως δεν μου ταιριαζου. Και η συγκεκριμενη δεν αποτελεσε εξαιρεση-ειχε ευχαριστη υφη μεν, που ομως δεν καθοταν καθολου καλα στο δρμα μου και αφηνε μικρα κομματακια.

Αυτα λοιπον απο εμενα προς το παρον...
Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα xxx

 

 

  

1 comment:

Alternative beauty by maria said...

όμορφο και ενδιαφέρον post ^_^
από HERBAL ESSENCES αυτο το κοντισιονερ μυρίζει απλά τέλεια!
πολλά φιλιά απο... http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/