November 5, 2015

Benefit They're Real mascara-η γνω,η μου

 Στο τευχος Οκτωβριου του περιοδικου Marie Claire βρηκα την πασιγνωστη μασκαρα They're Real της Benefit Cosmetics  σε deluxe mii μεγεθος των 4 γρ. Ωραιο δωρακι!
Η αληθεια ειναι οτι αυτη τη στιγμη εχω αρκετες μασκαρα στη συλλογη μου, δεν αντεξα ομως στον πειρασμο να τη δοκιμασω, μια που η συγκεκριμενη μασκαρα εχει λαβει πολλων ειδων κριτικες, οι περισοοτερες εκ των οποιων ειναι πολυ θετικες.




Παμε να δουμε πως μου φανηκε?
Εχω αρκετα μακριες βλεφαριδες απο τη φυση μου (μη με μισεις γι'αυτο, ειναι το μονο καλο που εχω στα μουτρα μου!), οποτε αυτο που κυριως επιζητω απο μια μασκαρα ειναι ογκος, ευκολια και αντοχη στην εφαρμογη και ευκολο ντεμακιγιαζ 
Το πρωτο που κοιταμε βεβαιως βεβαιως ολες μας, ειναι το βουρτσακι. Απο τα πιο βολικα που εχω χρησιμοποιησει! Γραπωνει τελεια τις βλεφαριδες, μπορει να χρησιμοποηθει οριζοντια και καθετα και πιανει ακομα και τις πιο μικρες. 
Η συνθεση του προιοντος ειναι επισης πολυ καλη-ουτε πολυ υγρη, ουτε πολυ στεγνη, εχει πραγματικα μεγαλη διαρκεια, χωρις να μουτζουρωνει η να δημιουργει κομπακια κατα τη διαρκεια της ημερας και, κατι πολυ σημαντικο για μενα, χωρις να βαραινει τις βλεφαριδες μου.





Το αποτελεσμα?
Δεν μπορω να πω οτι δινει σουπερ μηκος και σουπερ ογκο, ουτε το jet black χρωμα της ειναι το πιο μαυρο του κοσμου-εχω χρησιμοποιησει και πολυ πιο μαυρες.
Διαχωριζει ομως πολυ καλα τις βλεφαριδες και ανοιγει το βλεμμα, χωρις να δειχνει βαρυ και υπερβολικο. Σε συνδυασμο με την εξαιρετικη της διαρκεια, βρισκω οτι η συγκεκριμενη μασκαρα ειναι αψογη για καθημερινη χρηση-για βραδυ θα προτιμουσα κατι πιο... wow.



Απο τοτε που την απεκτησα, τη χρησιμοποιω καθε μερα και μου αρεσει πολυ για πρωινο λουκ. Στα συν της και το γεγονος οτ αφαιρειται ευκολα με ενα απλο ντεμακιγιαζ ματιων, χωρις να χρειαζεται τριψιμο με χιλια βαμβακακια και ταλαιπωρια με τις ωρες.
Ομολογουμενως η τιμη της ειναι αρκετα τσουχτερη, αν ομως το budget σας το επιτρεπει και ψαχνετε μια πολυ καλη μασκαρα για καθημερικη χρηση που δινει ωραιο αποτελεσμα, την προτεινω ανεπιφυλακτα!


Αυτα απο εμενα για την ωρα...
Μην ξεχνατε το ροζ  giveaway που τρεχει μεχρι τις10 Νοεμβριου και μεινετε συντονισμενοι, γιατι πολυ συντομα ερχεται κι αλλος διαγωνισμος!

Πολλα φιλια 
Κατερινα
 


hhhhhhhhhhhhh

No comments: