November 20, 2015

Ο νεος μου ορος-Avon Anew Essential Youth Maximising serum


Το πιο προσφατο αποκτημα μου για την περιποιηση της επιδερμιδας μου 
ειναι ο νεος ορος της Avon, Anew Eseential Youth Maximising serum.
Τα προιοντα Anew ειναι εδω και χρονια απο τα πιο αγαπημενα μου κι εχουν ταιριαξει στην πλειοψηφια τους πολυ καλα στο δερμα μου, γι'αυτο και εσπευσα να δοκιμασω και το νεο αυτο σερουμ, που μολις κυκλοφορησε...




Μου κινησε το ενδιαφερον για τρεις λογους.
Πρωτον, γιατι ισχυριζεται οτι μεγιστοποιει την αποδοση των προιοντων που χρησιμοποιουμε μετα απο αυτο.
Δευτερον, γιατι μπορει να φορεθει πρωι και βραδυ 
κατω απο την κρεμα η/και το μακιγιαζ.
Τριτον, γιατι ολα τα σερουμ Anew που εχω δοκιμασει,με εχον αφησει πολυ ικανοποιημεη και μια που το συγκεκριμενο αντικατεστησε το αγαπημενομου Reversalist που σταματησε να κυκλοφορει, θεωρησα οτι θα μου ταιριαξει και αυτο.



Πηρα αρχικα το δειγματακι, για να δω κατα ποσο μου αρεσε η υφη του. Ομολογω οτι η πρωτη εντυπωση δεν ηταν και τιποτα ιδιαιατερο-μου αρεσε μεν η πολυ ελαφρια υφη του προιοντος, που απορροφηθηκε αμεσως, δεν θεωρησα ομως οτι συνεβη στο δερμα μου τιποτα το καταπληκτικο τις δυο φορες που το χρησιμοποιησα.
Η αληθεια ειναι βεβαια οτι ενα προιον περιποιησης δεν μπορει να αλλαξει το δερμα μας μεσα σε μια μερα... οποτε, αφου με ικανοποιησε η αναλαφρη και καθολου λιπαρη υφη του,  ειπα να παρω και το full size (30 ml), μια που χρειαζομουν ετσι κι αλλις ενα σερουμ, εκμετταλευομενη και την πολυ καλη προσφορα που το συνοδευει στον τρεχοντα καταλογο!



Η Avon προτεινει να χρησιμοποιουμε αυτο το σερουμ συνδυαστικα με καποια κρεμα Anew, καθως ειναι της ιδιας σειρας και δρουν καλυτερα μαζι, παρα με μια κρεμα αλλης εταιρειας, που θεωρητικως περιεχει αλλου ειδους συστατικα. Εδω και δυο εβδομαδες, λοιπον, χρησιμοποιω τον συγκεκριμενο ορο πριν απο την κρεμα ημερας μου, που αυτη την εποχη ειναι η Anew HydroAdvance spf 15 για κανονικες επιδερμιδες-το δερμα μου ειναι μεικτο, τους κρυους μηνες ομως γινεται λιγο πιο ξηρο και τραχυ, ε, εχοyμε και μια ηλικα... Βαζω δυο σταγονες απο το σερουμ και το απλωνω σε προσωπο και λαιμο. Περιμενω δυο-τρια λεπτα να  απορροφηθει καλα κι επειτα απλωνω την κρεμα.

Ο συνδυασμος αυτων των δυο προιοντων δεν ειναι καθολου βαρυς για το δερμα μου και ειναι εξαιρετικη βαση για το μακιγιαζ. Δεν μου εχει προκαλεσει κανεναν ερεθισμο, παρα την ευαισθησια μου και καυολου εξτρα λιπαροτητα, αν και ο καιρος τις τελευταιες μερες ειναι αρκετα υγρος. 
 Σε γενικες γραμμες το δερμα μου ειναι σε πολυ καλη κατασταση, πολυ ενυδατωμενο, λαμπερο και σφριγηλο. Νομιζω τελικα οτι η επιλογη μου ηταν πολυ καλη!
Τον επομενο μηνα θα χρησιμοποιησω και κρεμα νυχτας της σειρας Anew,οποτε θα βαζω τον ιδιο ορο και το βραδυ.





Αν ψαχνετε ενα σερουμ που να ειναι ελαφρυ, να μην βαραινει το δερμα, να μπορει να φορεθει απο ολες τις ηλικιες πρωι και βραδυ, νομιζω οτι το Anew Youth Maximsing serum ειναι μια πολυ καλη λυση. Για λιγες ημερες ακομα μπορειτε να εκμεταλλευθειτε και την πολυ καλη προσφορα που τον συνοδευει με το πακετο που σας εδειξα στον καταλογο 07!


Δειτε εδω και την Avon σελιδα μου στο facebook!

Αυτα απο εμενα για την ωρα...
Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα 

No comments: