June 22, 2015

Τι εφερε ο ταχυδρομος απο το pharm24.gr + the Giveaway winner!

hello beauties!!!

 

   Την προηγουμενη εβδομαδα εβλεπα βιντεακια απο τις αγαπημενες μου beauty youtubers και επεσα πανω στο βιντεο της υπεροχης Κωνσταντινας που σχολιαζε το online φαρμακειο pharm24 . Μου κινησε την περιεργεια, το επισκεφτηκα... και εμεινα πολυ πολυ ικανοποιημενη! Ιδου οι λογοι...

     Για παραγγελιες ανω των 29 ευρω δεν πληρωνετε μεταφορικα, ενω στα περισσοτερα φαρμακεια αυτο ισχyει για παραγγελιες ανω των 45 η 50 ευρω

Δεν υπαρχει καμια εξτρα χρεωση, εαν επιλεξετε να πληρωσετε με αντικαταβολη, ενω στα περισσοτερα φαρμακεια η χρεωση ειναι απο 2 εως 5 ευρω

Η παραγγελια μου εφτασε στην πορτα μου με τις ταχυμεταφορες (κουριερ) των ΕΛΤΑ μεσα σε λιγοτερο απο 24 ωρες, ενω τα περισσοτερα φαρμακεια κανουν απο μιαμιση εως και πεντε μερες!
    

 


  Ειναι λοιπον βεβαιο οτι θα ξαναχρησιμοποιησω το συγκεκρμενο sitte για μελλοντικες αγορες μου και το προτεινω και σε εσας ανεπιφυλακτα!
Να σημειωσω επισης οτι για ενα προιον που ηθελα και ηταν σε ελλειψη, θα ενημερωθω μεσω SMS για την επαναφορα του στο στοκ, οπως ενημερωθηκα και για την αποστολη της παραγγελιας μου, με ολα τα στοιχεια του δεματος  για να παρακολουθω την πορεια του μεσω του site των Ελληνικων Ταχυδρομειων.

Παμε τωρα να σας δειξω τι παρηγγειλα...

Bioderma Sensibio H2O makeup removing micelle somution 500 ml  11,65 ευρω
Ηρθε επιτελους η ωρα να γινει και δικο μου 
το αγαπημενο νερακι καθαρισμου ολων των beauty addicts!
 
Korres Red Grape 
Αντιηλιακη κρεμα με χρωμα spf 50, 50 ml  9,89 ευρω
Απο ενα δειγματακι του συγκεκριμενου προιοντος που βρηκα σε ενα περιοδικο αποφασισα  οτι αυτη η αντιηλιακη κρεμα πρεπει να γινει δικη μου... και μολις τη βρηκα σε τοσο καλη τιμη, την τσακωσα!
 
Korres Acerola+Vitamin C 
20 αναβραζοντα δισκια 1+1 5,40 ευρω
Που και που παιρνω μια αναβραζουσα βιταμινη C και ειπα να δοκιμασω και αυτη την εκδοχη του Κορρε, αφου μαλιστα ηταν σε προσφορα 1+1δωρο.
 
Apivita Express Beauty
Τζελ ηπιας απολεπισης με βερικοκο 2 x 8 ml 2,40 ευρω
Μασκα εντατικης ενυδατωσης με αγγουρι 2x 8 ml 2,40 ευρω
Την μασκα με το αγγουρι την ειχα και παλιοτερα και ειχαμεινει πολυ ικανοποιημενη, ενω το scrub με το βερικοκο ηθελα καιρο να το δοκιμασω!


Μαζι με τα προιοντα που επελεξα, παρελαβα και τρια δειγματα προιοντων του Κορρε, καθως και ενα απο την Nuxe.


Παμε τωρα να δουμε και ποια ειναι η νικητρια του
Yves Rocher giveaway!
Συγκεντρωθηκαν ολες οι συμμετοχες απο τα μελη του blog, του facebook, του twitter και του google+  και η νικητρια αναδειχθηκε απο το facebook...
and the winner is

Συγχαρητηρια!
Ενα πολυ πολυ μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε ολους τους συμμετεχοντες και στην αγαπη σας!!!
Μεινετε συντονισμενοι-ερχονται κι αλλοι διαγωνισμοι στο blog και στο  facebook!

Πολλα φιλια
Κατερινα

3 comments:

Anonymous said...

Το Pharm24 έχει καλές τιμές και μεγάλη ποικιλία. Το Bioderma απλά θα το λατρέψεις και περιμένω το review σου για την αντιηλιακή του Κορρέ.

Χάρηκα πολύ που κέρδισα στον όμορφο διαγωνισμό σου :)

Unknown said...

Εγω ψωνιζω μονο απο αυτο το φαρμακειο γιατι εχει πολυ καλες τιμες και ειναι πολυ γρηγορξ παραδοση. Τα προιοντα τα εχω δοκιμασει ολα και ειναι τελεια

Unknown said...

Εγω ψωνιζω μονο απο αυτο το φαρμακειο γιατι εχει πολυ καλες τιμες και ειναι πολυ γρηγορξ παραδοση. Τα προιοντα τα εχω δοκιμασει ολα και ειναι τελεια