June 11, 2015

Beauty empties #3


hello beautiful girls!

 

   Σημερα σας εχω μερικα προιοντα που τελειωσα προσφατα και αφορουν περιποιηση προσωπου, με εξαιρεση τις δυο μινι οδοντοκρεμες που δοκιμασα...






erre due regenerating gommage mask
all skin types
Μονο καλα λογια εχω να πω για αυτη την απολεπιστικη μασκα. Περιεχει φυσικους κοκκους που κανουν ηπια απολεπιση, χωρις να ερεθιζουν το ευαισθητο δερμα και εκχυλισμα μαργαριταριου και φραγκοσυκου με ιχνοστοιχεια και αμινοξεα. Αφηνει υπεροχη αισθηση-πωλουνται δυο φακελακια μαζι και καθε ενα φτανει για 3 χρησεις περιπου. Σιγουρα θα τα ξαναπαρω!
βαθμολογια 10/10



erre due anti-thirst gel mask
oily/combination skin
Αλλη μια μασκα σε φακελακι απο την Erre Due, ενυδατικη αυτη τη φορα, με υαλουρονικο οξυ και αλοη. Δεν μπορω να πω οτι κανει σουπερ wow ενυδατωση, μου αρεσει ομως πολυ η δροσερη τζελ υφη της που δεν βαραινει το δερμα μου.
βαθμολογια 7/10



the body shop tea tree oil 10 ml
Το γνωστο λαδακι τειοδεντρου (το συγκεκριμενο περιεχει 15% καθαρο ελαιο τειοδεντρου) που βοηθα πολυ στα σπυρακια καθε ειδους (ειδικα τηης ακμης), τα ηρεμει, μειωνει το μεγεθος τους και τα ξηραινει, χωρις ομως να τα ερεθιζει. Αγαπημενο προιον, το εχω ηδη ξαναπαρει!
βαθμολογια 9/10


yves rocher hydra vegetal 
refreshing gel cleanser 125 ml
Ενα δροσερο τζελ καθαρισμου που απευθυνεται σε κανονικες και μεικτες επιδερμιδες και αφηνει πολυ ωραια αισθηση καθαριοτητας και απαλοτητας στο δερμα.
βαθμολογια 7.10


kiko energy mask 55 ml
Καταμαυρη μασκα αποτοξινωσης που καθαριζει το δερμα απο περιβαλλοντικους ρυπους και μου αφησε καλες εντυπωσεις... Δειτε και το review που της ειχα κανει κανοντας κλικ εδω
βαθμολογια 7/10


l'oreal triple active jour 50 ml
Ανακαλυψα αυτη την κρεμα σε ενα σουπερ μαρκετ στο Παρισι και την τσακωσα, πρωτον γιατι δεν την εχω δει στην Ελλαδα και δευτερον, γιατι ειχε μολις 5,95 ευρω. Απευθυνεται σε κανοκικες και μεικτες επιδερμιδες, δεν μπορω να πω ομως οτι μου αρεσε-ειχε αρκετα πηχτη υφη που δεν μπορουσε να απορροφηθει ευκολα και δεν αισθανθηκα οτι ενυδατωνε επαρκως το δερμα μου.
βαθμολογια 5/10



ren skincare v-cense night cream 15 ml
Υπεροχη κρεμα νυχτας που μπορειτε να δειτε και στα αγαπημενα προιοντα του προηγουμενου μηνα με ενα κλικ εδω
βαθμολογια 9/10



colgate maximum
colgate periogard plus
Δυο μινι οδοντοκρεμες που επεσαν στα χερια μου και δεν μου αρεσαν καθολου λογω γευσης... Ειδικα η δευτερη αφηνει μια επιγευση που δεν μου ηραν καθολου ευχαριστη, σαν να ειχε στεγνωσει το στομα μου, α πα πα! Η πρωτη δεν ηταν τοσο χαλια, αλλα δεν θα αγοραζα καμια σε full size-καθαριζαν μεν αρκετα καλα, αλλα με τις γευσεις στις οδοντοκρεμες εχω γινει λιγο παραξενη τελευταια, μου φαινεται...
βαθμολογια 5/10 και 3/10




Αυτα λοιπον απο εμενα my darlings...
Αν δεν εχετε λαβει μερος στο Yves Rocher giveaway,
προλαβαινετε ακομα-ληγει σε λιγες μερουλες@!
Τα ξαναλεμε συντομα! 
Πολλα φιλια
Κατερινα

No comments: