June 5, 2015

Avon empties #3

hey my beauties!

 

      Avon empties γιαι σημερα, μια που εχω βαλθει να τελειωσω ολα τα προιοντα που εχω ανοιχτα και μισοχρησιμοποιημενα.. για να εχω την τελεια δικαιολογια να αποκτησω και να δοκιμασω καινουρια!







Planet Spa Egyptian Secrets Peel Off face mask 75 ml
Μ ια μασκα που μου αρεσε παρα πολυ, αλλα δυστυχως δεν κυκλοφορει πλεον. Απλωνα ενα λεπτο στρωμα, το προσωπο μου γινοταν λευκο σαν ασβεστης και σε 10 λεπτα το πολυ εβγαινει σαν... πετσα-ξερω, δεν ακουγεται και πολυ chic, αλλα αφηνε το δερμα μου τελειο, χωρις να χρειαζεται να το τριβω με scrub. Ελπιζω να ξανακυκλοφορησει κατι αντιστοιχο!
Βαθμολογια  10/10
 
Cocoa Butter hand cream 100 ml 
Λατρεμενη κρεμα χεριων για την φανταστικη μυρωδια της, αλλα και για την ενυδατωση που παρειχε με μικρη ποσοτητα! Αγαπω!
Βαθμολογια  9/10
 
Cocoa Butter body butter
Απο την ιδια σειρα με βουτυρο κακαο, και αυτο το προιον μου αρεσε πολυ-τελεια μυρωδια και εξαιρετικη ενυδατωση, χωρις να ειναι πολυ... μπουκωτικο, οπως τα περισσοτερα βουτυρα σωματος.
Βαθμολογια 8/10
 
On Duty roll on antiperspirant deodorant 50 ml
Μου αρεσουν τα αποσμητικα της Avon, γιατι μυριζζουν ομορφα και κανουν και καλη δουλεια. Αν και γενικα εχω ευαισθητο δερμα, τα συγκεκριμενα προιοντα δεν μου εχουν δημιουργησει ποτε κανενα προβλημα.
Βαθμολογια 9/10
 
Advance Techniques Mirror Shine hair spray 100 ml
Ενα σπρευ μαλλιων που ναι μεν κανει τα μαλλια αμεσα πιο λαμπερα, αλλα ταυτοχρονως εμενα μου τα βαραινει... και αυτο δεν μου αρεσει καθολου!
Βαθμολογια 3/10
 
Solutions Cellu Break anticellulite treatment
Το προιον αυτο κατα της κυτταριτιδας εννοειται οτι δεν κανει θαυματα, εκανε ομως το δερμα μου πολυ απαλο και λειο-ολα τα προιοντα αυτου του ειδους που βγαζει η Avon ειναι αρκετα καλα, με αδιαφορες, θα ελεγα, μυρωδιες και καπως πηχτες συνθεσεις και οποτε τα βρισκω σε προσφορα, τα τιμω...
Βαθμολογια  8/10
 





Μηπως εχετε να μου προτεινετε καποιο αντικυτταριδικο προιον η καποιο βουτυρο σωματος που σας αρεσε??? Θα με βοηθουσε πολυ η γνωμη σας για ις επομενς μου αγορες!!!

Μην ξεχασετε να παρετε μερος και στο Yves Rocher giveaway
που ληγει στις 18 Ιουνιου!

Αυτα απο εμενα προς το ππαρον...
Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια 
'Κατερινα 



No comments: