July 28, 2014

July Avon empties...

hey there beauties!

    

      Ο Ιουλιος εφτασε στο τελος του και μαζι του τελειωσαν και αρκετα προιοντα της αγαπημενης μου Avon που με βοηθησαν να περιποιηθω τον εαυτο μου εν μεσω καλοκαιριου....
   Παμε να τα δουμε?

 




1.senses mystique 

sensual shower gel 500 ml

Ενα απο τα πιο αγαπημενο μου shower gels EVER! Η μυρωδια του ειναι απλα θεικη-περιλαμβανει τριανταφυλλο, γαρδενια, γιασεμι, ροδακοο και βανιλια, τι αλλο να ζητησει κανεις? Αν σας αρεσουν οι λουλουδενιες, αισθησιακες  μυρωδιες, σας το προτεινω ανεπιφυλακτα-το μπανιο και το δερμα σας θα μοσχοβολανε! Ο αφρος του ειναι πολυ ικανοποιητικος και αφηνει απαλη και δροσρη αισθηση. Ανυπομονω να παρω και το κρεμοντους της ιδιας σειρας που θα κυκλοφοησει μετα τον Δεκαπενταυγουστο μαζι με ολη την καινουρια σειρα Senses!

 

2.planet spa bali botanica body butter with franzipan+lemongrass 200 ml

Πολυ κριμα που αυτο το προιον καταργηθηκε, γιατι ηταν ενα υπεροχο body bytter...Ειχε πολυ δροσερο και αναζωογονητικο αρωμα και μεταξενια υφη που ενυδατωνε τελεια το δερμα μου. Στα συν του και  η πολυ ωραια συσκευασια ...Αν το βρω στα στοκ, πολυ ευχαριστως θα το ξαναπαρω!
 

3.solutions youth minerals energising cream cleanser 150 ml

Δειτε την αποψη μου για αυτο το κρεμωδες καθαριστικο προσωπου πατωντας εδω
 

4.planet spa indulgence african shea butter+chocolate truffle 

silky body souffle 30 ml

Αλλο ενα τελειο body butter που δυστυχως δεν κυκλοφορει πια...σνιφ! Ηταν travel size συσκευασια και τελειωσε πολυ γρηγορα... Ειχε την πιο τελεια, βουτυρενια υφη με αμεση απορροφηση και την πιο τελεια, σοκολατενια μυρωδια! Καντε κατι παρακαλω εκει στην Avon να επανελθει αυτο το υπεροχο προιον!!!

5.solutions butt lifter treatment with lift+tone complex 150 ml

Αυτο το καινουριο προιον τποσχεται ανορθωση στην προβληματικη περιοχη των γλουτων. Ενταξει, ολες ξερουμε πολυ καλα οτι τετοιου ειδους προιοντα δεν κανουν θαυματα και σε καμια περιπτωση δεν μπορω να ισχυριστω οτι, εχοντας τελειωσει αυτο το σωληναριο, εχω αποκτησει πλεον τα καλλη της JLo. Αυτο που μπορω να πω ειναι οτι αυτη η κρεμουλα εχει ευχαριστη υφη που δεν αργει να απορροφηθει και αφηνει το δερμα μου πολυ απαλο... ΟΚ, κι αυτο κερδος ειναι!
 

6.planet spa chinese ginseng revitalising eye pads-20 pads

Οπως σας ειχα δειξει και στο  
Avon face masks review  
εβαζα αυτους τους δισκους στα ματια μου καθε φορα που εφαρμοζα μια μασκα. Πολες φορες βεβαια το ξεχνουσα η φορουσα τη μασκα κι εκανα ταυτοχρονως δουλειες. Η αληθεια ειναι οτι δεν ειδα να κανει και τιποτα ιδιαιατερο το συγκεκριμενο προιον, απλως προσθετει μια πιο... spa πινελια στην ολη διαδικασια της εφαρμογης της μασκας.
 

7.avon sun  mattifying mineral face cream 

spf 30, 50 ml

Ειχα παρει περσι αυτη την αντιηλιακη κρεμουλα, γιατι μου κινησε την περιεργεια η ενδειξη  mattifying, Δεν μπορω να πω οτι με ενθουσιασε, καθως αφηνε μια σπριλα μετα την εφαρμογη που αργουσε λιγο να φυγει και το αποτελεσμα δεν ηταν οσο ματ θα το ηθελα... Γενικως, ενω τα αντιηλιακα προιοντα σωματος της Avon μου αρεσουν πολυ, δεν ισχυει το ιδιο και με τα αντιηλιακα προσωπου, με εξαιρεση την κρεμα Fresh Hydration που κυκλοφορησε φετος και την αναφερω στο Summer face essentials



 Αυτα λοιπον για την ωρα απο εμενα...
Καλα μπανακια ευχομαι σε ολες!
Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα xxx

 

No comments: