August 1, 2014

More July empties...

hello my darlings!!!

 

  Κι αλλα αδεια μπουκαλακια σας εχω απο τον Ιουλιο... αντε, καλο μας Αυγουστο και καλα μας μπανια!

 

  

1.CARREFOUR DISCONT ΑΣΕΤΟΝ 250 ML

Ηταν πολυ οικονομικο αυτο το ασετον, με συμπαθητικη μυρωδια και αρκετα αποτελεσματικο, μπορω να πω. Γενικα προτιμω τα ξεβεφτικα νυχιων χωρις ασετον, αλλα συνηθως ειναι καπως ακριβα, οποτε αυτο εδω ειναι μια καλη εναλλακτικη λυση.
 

2. oriflame sun eau de toilette 30 ml 

Για τριτη φορα τελειωνω μπουκαλακι απο αυτο το αρωμα που μου θυμιζει πεπονι και καλοκαιρινα φρουτα και το αγαπω για εναν πολυ σημαντικο λογο... μου το ειχε κανει δωρο πριν πολλα χρονια μια πολυ πολυ αγαπημενη μου ξαδερφη, που δυστυχως δεν ειναι πια κοντα μου. Μυριζοντας το ομως, νιωθω οτι ειναι ακομα εδω....
 

3.penaten baby oil

Μ'αρεσουν τα baby oils για ντεμακιγιαζ ματιων και χειλιων, αλλα και για ενυδατωση μετα την αποτριχωση, αν και πλεον δεν μπορω να πω οτι τα χρησιμοποιω συχνα. Ειμιαι φαν του κλασικου Johnson's, συμπαθησα ομως και αυτο το προιον, καθως η υφη του ειναι καπως πιο... αραιη θα ελεγα  και την αισθανομαι και λιγοτερο λιπαρη. Like!
 

4.365 makeup remover pads 100 pieces

Αυτα τα βαμβακακια ειχαν καλη τιμη και αποδειχηκαν αρκετα καλα-δεν εβγαζαν χνουδια, ουτε παραμορφωνονταν κατα τη χρηση, οπως συμβαινει με πολλους δισκους ντεμακιγιαζ, ειδικα με τους πιο οικονομικους. Αυτο ομως που δεν μου αρεσε ιδιαιατερα ειναι οτι, διαβαζοντας τη συσκευασια, παρατηρησα οτι η συνθεση τους περιεχει 60% βαμβακι, 20% ινες πολυεστερα και 20% πολυεστερα, ενω εγω προτιμω τα 100% βαμβακερα... Δεν ξερω λοιπον αν θα τα ξαναπαρω-ενταξει, ξερετε αλλωστε οτι ειμαι μεγα σραβοξυλο!

5.treacle moon my coconut island bath + shower gel 500 ml 

Σας εχω ξαναδειξει shower gel αυτης της εταιρειας που ανακαλυψα στη Γαλλια και με ενθουσιασε! Οι μυρωδιες αυτων των προιοντων ειναι καταπληκτικες,, ο αφρος  τους πολυ ικανοποιτικος και η αισθηση που αφηνουν στο δερμα μετα το ντους υπεροχη! Δεν τα εχω δει στην Ελλαδα, αν ομως τα εντοπισετε σε καποιο διαδικτυακο καταστημα, χτυπηστε τα-υπαρχουν πολλα ωραια αρωματα και ειδικα αυτο το αρωμα καρυδας ειναι σουπερ! Η σειρα περιλαμωανει επισης body scrubs, body butters και hand washes, οπως μπορειτε να δειτε και στο site της εταιρειας πατωντας εδω
 

6, yves rocher 3in 1 micellar cleansing water

Διαβαστε την αποψη μου για αυτο το προιον, καθως και για μερικα ακομη προιοντα Yves Rocher πατωντας εδω

 

Αυτα λοιπον προς το παρον απο εμενα...
Θα τα ξαναπουμε συντομα!

Πολλα φιλια
Κατερινα xxx




1 comment:

Unknown said...

τους δίσκους του ΑΒ τους έχω και εγώ!
όντως για οικονομικοί δεν αφήνουν χνούδια κ ούτε χαλάνε!

φιλιά :)