July 9, 2014

More June empties...

hello again!

 

   Μπορει για καποιους τα beauty empties να ειναι απλως... σκουπιδια, για μενα ομως ειναι πολυτιμα! Βρισκω πολυ ενδιαφεροντα τα posts και τα videos με αποψεις για προιοντα που εχουν χρησιμοποιηθειι μεχρι την τελευταια τους σταγονα, καθως ετσι εχουμε πολυ πληρεστερη αποψη για την αποτελεσματικοτητα και την ποιοτητα τους! Δεν ειναι λιγες οι φορες που αλλη γνωμη σχηματιζουμε για ενα προιον τις πρωτες φορες που το χρησιμοποιουμε και αλλη καταληγει να ειναι η γνωμη μας, οταν αδειασουμε τη συσκευασια...Εκτος αυτου, μου δινεται προσωπικα και ενα καλο κινητρο να τελειωνω μερικα απο τα αμετρητα μπουκαλακια μου, πριν ανοιξω καποιο καινουριο!

Δειτε λοιπον παρακατω μερικα ακομα προιοντα ομορφιας που τελειωσα  μεσα στον Ιουνιο...

 

1.l'oreal skin perfection correcting day moisturiser, sample

   Αν και η ποσοτητα ενος δειγματος ειναι μικρη, φτανει για να καταλαβω αν μια κρεμα ημερας ταιριαζει στο δερμα μου η οχι. Η συγκεκριμενη μου φανηκε πολυ ωραια-εχει ελαφρια υφη που δεν μπουκωνει το μεικτο μου δερμα και δεν το κανε να γυαλιζει υπερβολικα, απορροφαται σχετικα γρηγορα και αφηνει πολυ ευχαριστη αισθηση. Πολυ πιθανοο να παρω καποια στιγμη και την κανονικη συσκευασια !
 

2.septona baby wipes chamomile

3.septona δισκοι ντεμακιγιαζ διπλης οψεως

   Και τα δυο αυτα ελληνικα προιοντα μου αφησαν τις καλυτερες εντυπωσεις! Τα μωρομαντηλα ειναι οσο υγρα και απαλα χρειαζεται, δεν ερεθισαν καθολου το δερμα μου και δεν περιεχουν οινοπνευμα, σαπουνι η parabens στη συνθεση τους. Τα βαμβακακια ειναι εξισου καλα με τα Pon Pon που συνηθως χρησιμοποιω (επισης ελληνικα) και πολυ ευχαριστως θα τα ξανααγοραζα! LIKE!

4.dove supreme cream oil shower 55 ml

  Ενα αφρολουτρακι σε συσκευασια ταξιδιου με τη γνωστη ποιοτητα  Dove, Πολυ κρεμωδης και ενυδατικος αφρος, πολυ ευχαριστη υφη και αρωμα. Γενικα ομως προτιμω τετοιου τυπου αφρολουτρα το χειμωνα-τους ζεστους μηνες μου αρεσουν περισσοτερο οι τζελ υφες και τα πιο δροσερα αρωματα!
 

5.oriflame nature secrets liquid soap with nourishing wheat and coconut 300 ml

  Πηρα αυτο το υγο σαπουνι για τα χερια λογω της αγαπημενης μου καρυδας που εμπεριαχεται στη συνθεση του... Ενα αρκετα καλο προιον με απαλη μυρωδια, αφηνει ωραια αισθηση και γενικως ειναι συμπαθητικο.
 

6. oriflame wonderful shower cream 200 ml

  Εχω ξαναπει οτι τα αφρολουτρα της Oriflame εχουν βελτιωθει κατα πολυ και τωρα μου αρεσουν πολυ περισσοτερο απ'οτι παλαιοτερα! Και αυτο το αφρολουτρακι ειναι αρκετα συμπαθητικο, οχι τιποτα το φοβερο, αλλα γενικως εχει πολυ ευχαριστη μυρωδια και ικανοποιητικο αφρο. Επειδη ομως ειμαι παραξενη, θα προτιμουσα  πιο ενυδατικη συνθεση, μια που προκειται για shower cream, οπως αναφερεται στη συσκευασια...
 

7.le petie marseillais creme mains nourissant

  Σας ςχω μιλησει ξανα για αυτη την κρεμα χεριων στο Produxts I regret buying , η οποια, ναι μεν εχει ωραιο αρωμα, αλλα τη βρηκα πολυ λιπαρη και χωρις να ενυδατωνει επαρκως την επιδερμιδα. Μ'εσκασε μεχρι να την τελειωσω!
 

8. bioten  care moments, refreshing shower cream, lime+quince extract, sample

  Αλλο ενα δειγματακι , απο αφρολουτρο αυτη τη φορα, το οποιο ομως δεν μου αφησε καλες εντυπωσεις. Ειχα ακουσει καλες κριτικες για τα καινουρια αυτα προιοντα της Bioten, το συγκεκριμενο ομως δεν εκανε καλο αφρο και η μυρωδια του δεν διαρκουσε ουτε καν μεσα στο μπανιο... Ισως τα αλλα αρωματα να ειναι καλυτερα, παντως το λαιμ+κυδωνι δεν προκειται να το αγορασω.


Για τα June Avon empties πατειστε >εδω
Για περισσοτερα empties posts πατειστε > εδω


Αυτα λοιπον απο εμενα για την ωρα...
Θα τα ξαναπουμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα xxx
 


 

3 comments:

Ρούλα Κατσαρού said...

Πολύ καλό post και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...τα empties είναι πολύτιμα γιατί πάντα την σωστότερη άποψη την έχουμε εφόσον ένα προϊόν το έχουμε χρησιμοποιήσει απ' την αρχή μέχρι το τέλος!

Unknown said...

πολύ ωραίο ποστ... το αφρόλουτρο της bioten με macadamia εχει πιο έντονη μυρωδιά παρόλα αυτά χρειάζεται και η κρέμα για να διατηρηθεί η μυρωδιά του!

Unknown said...

πολυ ωραία τα septona που έδειξες μου αρέσουν και εμένα πολυ