July 13, 2014

Summer face essentials

hey there beautiful girls!

 

  Καλοκαιρι σημαινει ζεστη, ηλιος θαλασσα... δηλαδη δυσκολα τα πραγματα για το δερματακι  μας! Προσωπο και σωμα χρειαζονται ιδιαιτερη φροντιδα και περιποιηση  για να διατηρουνται σε καλη κατασταση τους απαιτητινους καλοκαιρινους μηνες...
  Δειτε παρακατω ποια προιοντα ξεχωρισα εγω φετος για την περιποιηση του προσωπου μου και ελπιζω να σας δωσω  ιδεες!

 

 

  1.skincode switzerland -essentials

sun protection face lotion spf 50, 50 ml

2.avon sun 

fresh protection face crean spf 30,50 ml

Εννοειται οτι το πρωτο πραγμα που μας ερχεται στο μυαλο το καλοκαιρι ειναι... αντιηλιακο! Η κρεμα της Skincode με εξεπληξε ευχαριστα, καθως εχει πιο ευχαριστη και λεπτη υφη απο τις περισσοτερες αντιηλιακες με δεικτη 50 που εχω δοκιμασει, απορροφαται γρηγορα, δεν μου προκαλει πολυ εντονη γυαλαδα στη ζωνη Τ και τη βρισκω ιδανικη για την παραλια!
Η δευτερη ηταν επισης ευχαριστη εκπληξη, γιατι γενικως οι αντιηλιακες προσωπου της Avon δεν μου αρεσαν ποτε ιδιαιτερα.Η συγκεκριμενη αφηνει πλυ ευχαριστη αισθηση, καθολου λιπαρη, ελαχιστη γυαλαδα και τη βρισκω τελεια για τα πρωινα στην πολη. Και οι δυο κρεμουλες ειναι oil free, υποαλλεργικες και καταλληλες για ευαισθητο δερμα. 

3.oriflame 

skin dream 5 ib 1 bb ream spf 30, 30 ml

4.essence

all about mat! fixing loose powder 11 gr

Οταν ομως θελω να βαφτω και λιγακι, καταφευγω σε ενα νεο αγαπημενο μου προιον, σε αυτη την bb cream της Oriflame. Μου κινησε αρχικα την περιεργεια λογω του υψηλου της δεικτη (30), σπανιο για bb cream που δεν ειναι ασιατικη  και τελικα μου αρεσε πολυ και λογω υφης. Παρεχει ελαφρια προς μετρια καλυψη και φυσικο τελειωμα, χωρις να αφηνει καμια αισθηση λιπαροτητας και απλωνεται πανευκολα και ομοιομορφα. Το μονο φαουλ ειναι η αποχρωση-για το καλοκαιρι επρεπε να παρω πιο σκουροχρωμη, αλλα με λιγο bronzer διορθωνεται η κατασταση!
Απαραιτητο προιον για να ολοκληρωθει το λουκ ειναι η πουδρα της Essence, η οποια, αν και παμφθηνη,  κανει εξαιρετικη δουλεια και πλεον δεν μπορω χωρις αυτην! Ειναι αχρωμη, οποτε δεν αλλοιωνει το χρωμα του foundation κι εχει μεταξενια υφη που κρατα μακρια τη γυαλαδα για ατελειωτες ωρες! Ο,τι πρεπει για το καλοκαιρ!

 

5.yves rocher

noix de coco baume a levres 4 gr

6.avon solutions truly radiant 

protecting  liposome treatment 50 ml 

Ενυδατωση, ενυδατωση και παλι ενυδατωση! Το δερμα μας διψα για φτοντιδα τους ζεστους μηνες και δεν το παραμελουμε ποτε! Για την ευαισθητη περοιχη των χειλιων εχω ξεχωρισει αυτη την εποχη αυτο το lipbalm του Yves Rocher-εκτος απο την τελεια καρυδενια μυρωδια του παρεχει και πολυ καλη ενυδατωση που διαρκει! Ανετα θα το συμπερελαμβανα στη λιστα με τα καλυτερα lipbalms που εχω δοκιμασει!
Οσο για το προσωπο με εχει κερδισει τωρα τελευταια η αγωγη λιποσωματων απο τη σειρα Solutions της Avon. Τη χρησιμοποιω κυριως ως κρεμα νυκτοσ, αλλα και το πρωι στα σημεια  που χρειαζονται εξτρα ενυδατωση, οπως τα μαγουλα, και το λαιμο.


 

7.avene eau thermale 

thermal spring water 150 ml

Τελος ενα προιον που εχει αγαπηθει απο πολλες beauty bloggers και vloggers και οχι αδικα. Το ιαματικο νερακι σε σπρευ της Avene εχει καταπραυντικες ιδιοτητες που εμποδιζουν τις κοκκινιλες και παντος ειδους ερεθισμους, ενω  ανακουφιζει αμεσα το δερμα μετα απο την ηλιοθεραπεια, την αποτριχωση η οποτε νιωθουμε οτι θελουμε ενα γρηγορο φρεσκαρισμα. Δεν περιεχει συντηρητικα και ειναι 100& φυσικο προιον.Ενα ψιτ με σωζει μετα την εκθεση στον ηλιο η την πολυωρη παραμονη στο καυτο κεντρο της πολης!

Εσεις ποια προιοντα αγαπατε φετος το καλοκαιρι?


Αυτα λοιπον απο εμενα προς το παρον...
Μην ξεχνατε το SUMMER GIVEAWAY που τρεχει στο blog και ισχυει για λιγες ακομη μερες...
Τα ξαναλεμε συντομα! 
Πολλα φιλια
Κατερινα xxx


4 comments:

Ρούλα Κατσαρού said...

Πολύ ωραίο post!!! Με το σπρέι της Avene έχω καταντήσει υπερβολική ψεκάζομαι συνέχεια αλλά το προϊόν που ξεχώρισα φέτος είναι το αντιηλιακό σώματος Sun Screen από Frezyderm!! :)

Unknown said...

ωραίο ποστ, εμενα το αγαπημενο μου για φετος ειναι η αντιλιακη με χρωμα της frezyderm...
την bb απο oriflame θα ήθελα να την δοκιμάσω..

Fairymakeuptales said...

Πολύ ωραία αγαπημένα......το νεράκι είναι και δικό μου ομολογώ!!
φιλιά
Μαιρη

fairymakeuptales.blogspot.gr

Eleftheria Siatira said...

Ωραιο ποστ!
Πολυ ωραια και ενδιαφεροντα προιοντα!