November 29, 2021

Empties - Fall 2021, part 1

 

    Λίγο πριν τελειώσει ο Νοέμβριος, έρχονται τα πρώτα φθινοπωρινά μου empties (αν και μεταξύ μας, από αρχές Οκτωβρίου το ετοιμάζω αυτό το ποστ...). Πολλά πραγματάκια τελείωσα, διότι είπαμε, αυτή είναι και η καλύτερη δικαιολογία για να πάρω καινούργια😁... πάμε να δούμε την πρώτη παρτίδα άδειων συσκευασιών του φθινοπώρου?



Empties - Fall 2021, part 1


The Inkey List - Retinol 30 m;
Το πρώτο σωληνάριο (που βλέπετε εδώ) τελείωσε τον Σεπτέμβριο... και σύντομα τελειώνει και το δεύτερο! Δεν θα πω πολλά για αυτό το προϊόν, το αγαπώ και μπορείτε να δείτε αναλυτικές πληροφορίες για αυτό, αλλά και για άλλα υπέροχα  προϊόντα ρετινόλης στο πρόσφατο άρθρο μου με τίτλο: Τα καλύτερα και οικονομικότερα προϊόντα με ρετινόλη για αρχάριους... και όχι μόνο!


Oriflame Intense hand protection concentrate 50 ml
Νομίζω ότι έχω ξαναδείξει αυτή την κρεμούλα χεριών σε άρθρο με empties - είναι μια απλούσια, πολύ θρεπτική και οικονομική κρέμα με ωραία μμυρωδιά, εμπλουτισμένη με Shea Butter,Γλυκερίνη, Ουρία,  Έλαια γλυκού Αμυγδάλου και εκχυλίσματα Arnica. Ιδανική για πολύ ξηρά χέρια - μου αρέσει πολύ να την εφαρμόζω το βράδυ.
    

Natura Siberica Bereza Pore Refining face cleanser 145 ml
Ένα καθαριστικό τζελ προσώπου για λιπαρές/μεικτές επιδερμίδες  που καταπραΰνει και ελαχιστοποιεί τις φλεγμονές και τους ερεθισμούς με πολύ ωραία συστατικά - με βόλεψε πολύ στην πρωινή μου ρουτίνα και μπορείτε να δείτε περισσότερες λεπτομέρειες στο παρακάτω ποστ που ανέβασα στο instagram...


Avon Care -Skin Defense moisturising hand & body lotion 400 ml
 Ένα ενυδατικό προϊόν σώματος και χεριών από μια αγαπημένη μου σειρά περιποίησης - συμπαθητικό, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο, μπορώ να πω ότι το βαρέθηκα γρήγορα και ανυπομονούσα να τελειώσει, κυρίως λόγω της μυρωδιάς που μου φάνηκε τελείως αδιάφορη.  Σε αυτή τη σειρά υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές κατά τη γνώμη μου.





Avon - Nutraeffects Soothe micellar water 400 ml
Χρησιμοποιώ νερά micellaire καθημερινά και συνήθως προτιμώ τα δύο all time classic, της Garnier και της Bioderma με τα ροζ καπάκια, πού και πού όμως μου αρέσει να δοκιμάζω και κάποιο άλλο, έτσι για αλλαγή... Το συγκεκριμένο είναι εξαιρετικο και ευχαρίστως θα το αγόραζα ξανά (αν και έχω αρχίσει να απομακρύνομαι από την Avon για διάφορους λόγους) - δεν περιέχει άρωμα, αλκοόλ και sulphates και η σύνθεση του με centella siatica (cica) το καθιστά είναι ιδανικό για ευαίσθητα δέρματα. Όλη αυτή σειρά της Avon για ευαίσθητες επιδερμίδες με έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένη.


Essence - 24/7 hand cream & mask 75 ml
Μία συμπαθέστατη και οικονομική κρέμα για τα χέρια με γρήγορη απορρόφιση και διακριτικό, αδιάφορο μάλλον άρωμα - δείτε το αναλυτικό μου review για αυτήν και άλλα skincare προιόντα της essence με ένα κλικ εδώ.



Avon - Nutraeffercts face mist 100 ml
Το είχα πολύ καιρό αυτό το face mist, δεν το χρησιμοποιούσα συχνά, γιατί δεν μου φαινόταν τίποτα ιδιαίτερο... έμοιαζε περισσότερο με αρωματισμένο νερό που δεν έδινε καμία ενυδάτωση - ήρθε η ώρα να το αποχωριστώ κι ας μην τελείωσε! Έχει αλλάξει τώρα η ΄συνθεση και η συσκευασία του, πολύ πιθανόν να είναι καλύτερο, αλλά αμφιβάλλω αν θα το ξαναπάρω, θεωρώ ότι υπάρχουν πιο ενδιαφέροντα από αυτό.


Garnier - Ambre Solaire Sensitive Advanced  spf 50+ 50 ml
Φέτος το καλοκαίρι δοκίμασα πολλά αντιηλιακά της Garnier και πρέπει να παραδεχτώ ότι εξεπλάγην πολύ ευχάριστα και έμεινα ικανοποιημένη από όλα! Το συγκεκριμένο ήταν και από τα αγαπημένα μου και θεωρώ σχεδόν βέβαιο ότι θα το πάρω ξανά.



Love Beauty and Planet Rosemary + Vetiver Delightful Detox shampoo 400 ml
Από τα καλύτερα σαμπουάν για λιπαρά μαλλιά που έχουμε δοκιμάσει οικογενειακώς - η μυρωδιά του προσωπικά δεν με ξετρελαίνει, κάνει όμως πολύ ικανοποιητική δουλειά και ήδη το έχω αγοράσει ξανά!



La Roche Posay - Cica Plast Baume B5 100 ml
Πολύ διάσημο και αγαπητό που εννεείται ότι έπρεπε να δοκιμάσω... και αγάπησα κι εγώ! Είμαι τώρα στα μισά της δεύτερης συσκευασιας κι έχω ήδη προμηθευτεί ένα back-up, το θεωρώ απαραίτητο πλέον στο ντουλαπάκι μου! Δείτε εδώ τι είχα γράψει για αυτό στο instagram...


Astrid - Q10 Antiwrinkle and Revitalising Night cream 50 ml
'Οπως είχα πει στο group Skincare Lovers GR στο facebookαυτή την κρέμα την απέκτησα... κατά λάθος - χάζευα στο Scarletbeauty.gr, έβαλα τρία πραγματάκια αυτής της εταιρείας μέσα στο καλάθι κι έφυγα από το site... σε λίγο όμως μου ήρθε e-mail ¨Η παραγγελία σας ολοκληρώθηκε επιτυχώς¨! Δεν μπήκα στη διαδικασία να την ακυρώσω, γιατί το σύνολο της ήταν μόλις στα 11 ευρώ - αυτή κρεμούλα συγκεκριμένα είχε  4,50 ευρώ και είπα, δεν πειράζει, ας τα δοκιμάσω! Αγαπώ έτσι κι αλλιώς το συνένζυμο Q10 που είναι ένα από τα πιο ισχυρά αντιοξειδωτικά και το αναζητώ σε συνθέσεις.  Η κρέμα αυτή έχει ωραία, πλούσια υφή και ευχάριστο άρωμα και τη χρησιμοποίησα κυρίως στο λαιμό και το ντεκολτέ, μια που ήθελα να τελειώσω άλλα για το πρόσωπο. Αν όμως ψάχνετε μια ενυδατική για τον λαιμό, δεν χρειάζεται να επενδύσετε σε κάτι πανάκριβο, η συγκεκριμένη κάνει εξαιρετική δουλειά!


Avon - Apple bubble bath 1000 ml
Υπέροχη, φρέσκια και δροσερή μυρωδιά πράσινου μήλου, πλούσιος αφρός και πολύ ωραία, απαλή αίσθηση στο δέρμα μετά το μπάνιο - οικονομικό και αξιόλογο αφρόλουτρο. όπως θα έχειε παρατηρήσει, αν διαβάζετε τα empties μου, σχεδόν κάθε φορά υπάρχει ένα τέτοιο αφρ'ολουτρο με διαφορετική μυρωδιά...  τα χρησιμοποιούμε οικογενειακώς και για το τακτικό πλύσιμο των χεριών κι έτσι ξοδεύουμε αρκετά από αυτά!


Korres - Greek Yoghurt spf 50 50 ml
Τι να πώ γι' αυτό το αντιηλιακό... δυστυχώς δεν με βόλεψε καθόλου και είναι σίγουρα από τα χειρότερα που δοκίμασα φέτος... έχω και δεύτερη συσκευασία (δυστυχώς😒) την οποία παλεύω τώρα να τελειώσω!! Δείτε τί είχα πει για αυτό στο παρακάτα instagram post...


Mizon - Snail Recovery gel ml
Από τα πρώτα κορεάτικα περιποίησης που δοκίμασα και το πρώτο με έγχυμα σαλιγκαριού, ένα συστατικό με πολλαπλά οφέλη... το λάτρεψα αυτό το τζελ! Πολύ ευχάριστη και εύχρηστη σύνθεση, του έκανα και ένα review στο προφίλ μου στο instagram, όπως μπορείτε να δείτε εδώ...


Όπως βλέπετε, είμαι αρκετά ενεργή και στο instagram
όπου μ'αρέσει να ποστάρω reviews και tips και ό,τι μου κατέβει γενικώς...

Αυτά από εμένα για την ώρα...
πάω να ετοιμάσω και τα επόμενα empties!!

Σας φιλώ!



Δείτε τώρα και αυτό...




jj

No comments: