June 6, 2021

Review σε 5+1 προϊόντα περιποίησης από τη νέα βασική συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 της essence!

      Όταν σας έδειξα πριν από λίγες ημέρες όλη τη νέα βασική συλλογή της essence -Άνοιξη/κ\Καλοκαίρι 2021, ξεχώρισα αμέσως τα προϊόντα skincare, που με μεγάλη χαρά είδα ότι πλέον έχουν καθιερωθεί από την εταιρεία - εντάξει, είμαι γνωστό skincare junkie, οι αδυναμίες δεν κρύβονται!!! Σε αυτό το άρθρο λοιπόν σας έχω τις εντυπώσεις μου από τα νέα προϊόντα περιποίησης που έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής από τη συγκεκριμένη συλλογή, πέντε στον αριθμό, συν ένα εξτραδάκι... πάμε όμως να τα δούμε μαζί !






HELLO, GOOD STUFF! DEPUFF EYE SERUM  15 ML
 Ένα λεπτόρρευστο, διάφανο σέρουμ ματιών σε μορφή τζελ, με ενυδατική φόρμουλα που περιέχει πολύ ενδιαφέροντα συστατικά (97% φυσικής προέλευσης), όπως γλυκερίνη, υαλουρονικό οξύ, καφεΐνη, χυμό από αγγουράκι και vegan υποκατάστατο κολλαγόνου. Υποστηρίζει ότι βοηθά στα πρηξίματα και είναι μια ώθηση αφύπνισης για τα κουρασμένα μάτια. Θα έλεγα ότι τηρεί την υπόσχεσή του - με πραγματικά ελαχιστη ποσότητα νιώθω ότι τονώνει και δροσίζει απαλά τα μάτια μου και δεν μου έχει προκαλέσει κανέναν ερεθισμό, αν και έχω μεγάλη ευαισθησία σε αυτή την περιοχή. Απορροφάται ταχύτατα και δεν το θεωρώ αρκετό από άποψη ενυδάτωσης (πάντα βάζω μια κρέμα από πάνω), δίνει όμως ωραία αίσθηση (εννοείται προσωρινή, δεν περιμένουμε θαύματα!) και γενικώς μου αρέσει πολύ να το χρησιμοποιώ. 





HELLO, GOOD STUFF! MILKY FACE MOISTURISER 30 ML
Ενυδατική κρεμούλα προσώπου με 96% συστατικά φυσικής προέλευσης, πολύ βολική συσκευασία με αντλία και απλά τέλεια μυρωδιά που μου θυμίζει καραμέλα βουτύρου... τέλεια, σας λέω! Στην ingredients list βλέπουμε πολλά ευεργετικά συστατικά: ενυδατική γλυκερίνη και έλαιο ηλίανθου, κουρκουμά (γνωστό για την αντιοξειδωτικη και αντιφλεγμονώδη δράση του),  νερό βρώμης, αλλαντοϊνη και πανθενόλη που καταπραΰνουν το δέρμα, βιταμίνη Ε... όλα τα καλά!
 Η σύνθεσή της είναι πολύ ελαφριά και απορροφάται γρήγορα, χωρίς να αφήνει καθόλου αίσθηση λιπαρότητας.  Για το δικό μου μεικτό δέρμα είναι άψογη κάτω από το αντιηλιακό μου και λειτουργεί εξαιρετικά και ως primer, γι'αυτό και η εταιρεία προτείνει τη χρήση του και σαν βάση για το μακιγιάζ. Για τις ξηρές επιδεερμίδες δεν θα είναι επαρκής, για τις λιπαρές/μεικτές όμως και γενικά για όσους θέλουν μια πολύ ανάλαφρη ενυδατική που δεν μπουκώνει το δέρμα, αυτή είναι μια πολύ καλή επιλογή, ειδικά τώρα που καλοκαίριασε.




LIP CARE BOOSTER LIP SERUM  10 ML
Αγαπώ τα ενυδατικά προϊόντα χειλιών σε όλες τους τις μορφές και το συκεκριμένο είναι συμπαθέστατο. Εμπλουρισμένο με 10% έλαιο ροδάκινου, βιταμίνη Ε, υαλουρονικό οξύ, έλαιο ηλίανθου, έλαιο canola, γλυκερίνη, καστορέλαιο, καροτέλαιο και β-καροτίμη, γλυστρά απαλά στα χεόλη, προσφέρει άμεση απαλότητα, λάμψη και αίσθηση ανακούφισης από την ξηρότητα. Έχει γλυκό, διακριτικό και ευχάριστο άρωμα ροδάκινου και δίνει ένα ανεπαίσθητο σωμόν χωματισμό. Το μόνο που θα άλλαζα είναι το απλικατέρ του, το οποίο σε καμία περίπτωση δεν έιναι κακό, αλλά εγώ ως παράξενη θα το ήθελα τις τριχούλες τουλίγο πιο μαλακές... 




LIP CARE BOOSTER LIP BUTTER  10 ML
 Ακόμα ένα προϊόν για τα χείλη που συμπληρώνει τέλεια το προηγούμενο lip serum. Αυτό το lip butter είναι εμπλουτισμένο με 10% λάδι καρύδας, έχει πλούσια, βουτυρένια σύννθεση, απαλό άρωμα καρύδας  και το εφαρμόζω μόνο του ή και πάνω από το serum, για να "κλειδώσω" όλη την ενυδάτωση. Περιέχει επίσης βούτυρο καριτέ (λατρεμένο μου συστατικό), βιταμίνη Ε, υαλουρονικό οξύ, καστορέλαιο και γλυκερίνη που αναπλάθουν και προστατεύουν αποτελεσματικά τα χείλη. Κι επειδή, όπως προείπα, είμαι παράξενη, πάλι θα γκρινιάξω για τη συσκευασία την οποία ευχαρίστως θα άλλαζα σε σχέση με το απλικατέρ - από αυτή την απλή τρυπούλα που έχει το σωληνάριο δεν μπορώ να βάλω το προϊόν απευθείας στα χείλη μου, γιατί οι άκρες από το πλαστικό ελαφρώς "γρατζουνάνε". .. θα με βόλευε πολύ περισσότερο κάτι σαν κοφτή μυτούλα (όπως έχουν πολλά lip balms) ή ένα σφουγγαράκι τύπου lip gloss, για να μη χρειάζεται να παίρνω λίγη ποσότητα με το δάχτυλο και μετά να την απλώνω. 






24/7 HAND CREAM & MASK 75 ML
Οι κρέμες χεριών είναι ένα από τα προϊόντα που καταναλώνω μανιωδώς τον τελευταίο χρόνο με το συνεχές πλύσιμο και τα αντισηπτικά. Η συγκεκριμένη κρεμούλα έχει διακριτική και αδιάφορη, θα έλεγα, μυρωδιά και απορροφάται πολύ γρήγορα, κάτι που με βολεύει αφάνταστα. Η σύνθεσή της περιλαμβάνει γλυκερίνη, έλαιο σόγιας, νερό από ρίζα ginseng, βούτυρο καριτέ, πανθενόλη, βιατμίνη Ε, έλαιο ηλίανθου, έλαιο αμυγδάλου και έλαιο αβοκάντο - βλέποντας κανείς όλα αυτά τα συστατικά, θα νόμιζε ότι πρόκειται για μία κρέμα αρκετά βαριά και λιπαρή, καμία σχέση όμως, είναι όσο ενυδατική χρειάζεται για άμεση αποκατάσταση της ξηρότητας, χωρίς να αφήνει λιπαρή και κολλώδη αίσθηση. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως μάσκα μαζί με τα γαντάκια που διαθέτει η εταιρεία για έξτρα φροντίδα. Σε γενικές γραμμές τη βρίσκω πολύ καλή και εύχρηστη και όχι, δεν έχω να γκρινιάξω για τίποτα!




Το τελευταίο προϊόν που έχω να σας δείξω θεωρητικώς ανήκει στην κατηγορία του μακιγιάζ... νομίζω όμως ότι θα συμφωνήσετε μαζί μου ότι άνετα μπορεί να συμπεριληφθεί σε αυτό το skincare review!

SKIN LOVIN' SENSITIVE PRIMER  30 ML
Αυτό το primer μου τράβηξε αμέσως την προσοχή και το ενδιαφέρον από τη συσκευασία ττου και μόνο, όπου αναγράφεται ότι είναι κατάλληλο για ευαίσθητες επιδερμίδες, δεν φράσσει τους πόρους και δεν περιέχει άρωμα και αλκοόλ... count me in!  Στα συστατικά του περιλαμβάνεται μια πληθώρα από σούπερ ενυδατικοούς παράγοντες (με πιο γνωστό εξ αυτών τη γλυκερίνη - δεν θα σας κουράσω με τις υπόλοιπες ονομασίες που πιθανόν να μη σας λένε απολύτως τίποτα... πάντως είναι πολλές!), καθώς και βιταμίνη Ε, αλόη και jojoba. Έχει ιδιαίτερα ενυδατική και καταπραϋντική δράση και μια μικρή ποσότητα κάνει το δέρμα μου πολύ απαλό - λειτουργεί άψογα ως ενυδατική κρέμα και έτσι τη χρησιμοποιώ. 
Σε σύγκριση με το Milky Face moisturiser, θεωρώ ότι το Skin Lovin' primer είναι πολύ πιο ενυδατικό, οπότε θα αρέσει σίγουρα περισσότερο στις πιο ξηρές επιδερμίδες και βέβαια πολύ άνετα αντικαθιστά την ενυδατική κρέμα, γεγονός που το καθιστά πολύ βολικό και ευέλικτο στη χρήση. Οι ευαίσθητες εκεί έξω, πυ αποφεύγουν τις αρωματικές ουσίες και το αλκοόλ,  θα το εκτιμήσουν αναμφίβολα και οι παράξενες σαν και του λόγου μου θα βρουν ένα εξαιρετικό και πολύ οικονομικό προϊόν με υπέροχη σύνθεση.





   Από τη φθινοπωρινοχειμωνιάτικη βασική συλλογή της essence έχω το ενυδατικό σέρουμ, το οποίο και σχολίασα στο instagram, όπως μπορείτε να δείτε εδώ... 



d


Για να δείτε όλη τη νέα βασική συλλογή, κάντε ένα κλικ εδώ👄
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα νέα της essence ? Π'ως σας φάνηκε???

Αυτά από εμένα για την ώρα...
Σας φιλώ!



Ελάτε ΄τωρα να δούμε και αυτό...


1 comment:

Ειρήνη Γκιτσάλη said...

Νομίζω πως τα eye και lip serum με κερδίσανε. ✌🏻