March 13, 2022

Review σε 4 νέα προϊόντα από την Garnier που βρήκα στο parfimo.gr

    Ως beauty lover εννοείται ότι ποτέ δεν κάθομαι φρόνιμα😁 και αναζητώ συνέχεια νέα προϊόντα περιποίησης που θα κανουν τις μέρες μου λίγο πιο όμορφες..  κι όταν πρόκειται για πολύ δημοφιλείς εταιρείες, όπως η Garnier, η περιέργεια και ο ενθουσοασμός μου μεγαλώνουν ακόμη περισσότερο! Ανακάλυψα λοιπόν μερικές ενδιαφέρουσες κυκλοφορίες από την αγαπημένη και πολύ οικονομική εταιρεία καλλυντικών, απέκτησα τέσσερα νέα προϊόντα (ανάμεσα τους κι ένα ολοκαίνουριος ορός προσώπου) και είμαι έτοιμη να σας μεταφέρω τις εντυπώσεις μου!







Ενυδατική και δροσιστική λοσιόν σώματος ταχείας απορρόφισης και άμεσης απαλότητας.
 Με προβιοτικά (από το πολύ ιδιαίτερο συστατικό Bifida Ferment Lysate, πο καταπραΰνει τις φλεγμονές και προστατεύει) και αποδεδειγμένης αποτελεσματικότητας ενυδατικά συστατικά (όπως γλυκερίνη, βαζελίνη, dimethicone και αλόη).

👧Η γνώμη μου?

Από τις ωραιότερες ενυδατικές λοσιόν σώματος που έχω δοκιμάσει ποτέ - ειλικρινά. 
Είναι όπως ακριβώς θέλω να είναι τα προϊόντα που εφαρμόζω στο σώμα μου, δηλαδή :

✅έχει λεπτόρρευστη σύνθεση που απλώνεται εύκολα
✅απορροφάται σε δευτερόλεπτα
✅δεν κολλάει, δεν αφήνει λιπαρή αίσθηση
✅κάνει αμέσως το δέρμα πολύ απαλό και λείο
✅η ενυδάτωση και η απαλότητα είναι μακράς διαρκειας
✅έχει δροσερή, αναζωογονητική, ελαφριά μυρωδιά

extra bonus👉η μεγάλη συσκευασία και η πολύ προσιτή τιμή

Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο... έχετε αντιληφθεί ότι τη λάτρεψα και σίγουρα θα την πάρω ξανά!!
Λέω μάλιστα να δοκιμάσω και τις άλλες εκδοχές (τη συσφικτική - με καφεΐνη και πράσινο τσάι), την αναπλαστική - για πολύ γηρό δέρμα,  την επανορθωτική  - με βούτυρο καριτέ, την απαλυντική -με γάλα καρύδας)... έχουμε πολλές επιλογές!







💚💚💚💚💚💚💚💚


Mineral - Pure Active Anti-Bacterial  Anti-Perspirant Roll On with tea tree extract - 50 ml


Ένα αποσμητικό roll-on με 48ωρη προστατευτική, αντιιδρωτική και αντιβακτηριδιακή δράη. Περιέχει έλαιο τεϊόδεντρου που εξουδετερώνει τα βακτήρια που προκαλούν κακοσμία και δεν αφήνει σημάδια στα ρούχα.

👩 Η γνώμη μου?

Συνήθως δεν επιλέγω αντιδρωτικά roll-on, ομολογώ ότι αυτό δεν το πρόσεξα όταν επλεξα το συγκεκριμένο. Δεν το μετάνιωσα καθόλου όμως, γιατί και αυτό το προϊόν της Garnier με άφησε απόλυτα ικανοποιημμένη και κατατάσσεται σε ένα από τα ακαλύτερα αποσμητικά που έχω χρησιμοποιήσει... για τους παρακάτω λόγους:

✅έχει φρέσκια, δροσερή μυρωδιά
✅στεγνώνει γρήγορα
✅έχει μεγάλη διάρκεια (για 48 ώρες δεν το δοκίμασα, στη μιάμιση μέρα όμως είναι έξτρα αποτελεσματικό)
✅δεν αφήνει κανένα αντιαισθητικό σημάδι στα ρούχα
✅δεν προκαλεί κανένα ερεθισμό μετα από αποτρίχωση

extra bonus👉ωραία συσκευασία!

Δεν γνώριζα οτι η Garnier διαθέτει και αποσμητική σειρά, προφανώς γιατί τα συγκεκριμένα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα - στο parfimo.gr όμως μπορούμε να βρούμε αυτό και πολλά ακόμη roll-on, καθώς και αποσμητικά σε μορφή spray.
Εγώ σίγουρα θα δοκιμάσω κι άλλα...




💛💛💛💛💛💛💛💛💛



Ένα σαμπουάν σε στέρεη μορφή  για αδύναμα, λεπτά και άτονα μαλλιά με εκχύλισμα ρίζας ginger και έλαιο αμυγδάλου για θρέψη και αναζωογόνηση. Με 100% vegan φόρμουλα και 97% βιοδιασπώμενη σύνθεση.

👼Η γνώμη μου?

Δεν είχα δοκιμάσει ποτέ ξανά σαμπουάν σε μορφή μπάρας σαπουνιου και ήμουν λίγο επιφυλακτική... κακώ;! 
Το πόσο με βόλεψε τελικά αυτό το προϊόν δεν λέγεται!

✅πολύ εύχρηστο - απλά κάνεις λίγο αφρό στα χέρια σου, όπως με οποιοδήποτε σαπούνι ή το περνάς σε νωπά μαλλιά
✅κάνει πολύ ωραίο αφρό
✅έχει ΤΕΛΕΙΑ μυρωδιά που μένει στα μαλλιά
✅ξεπλένεται πανεύκολα
✅δεν ξηραίνει καθόλου τα μαλλιά (χρειάζεται όμως κοντίσιονερ οπωσδήποτε)
✅δεν βαραίνει τις λιπαρές μου ρίζες
✅δίνει ανάλαφρο αποτέλεσμα

extra bonus👉δεν έχει πλαστική συσκευασία, οπότε πετάς μόνο το χάρτινο κουτάκι.

Η εταιρεία λέει ότι διαρκεί για έως και δύο μήνες χρήσης - δεν υπάρχει περίπτωση, το χρησιμοποιούμε οικογενειακώς και όλοι λουζόμαστε μέρα παρά μέρα, οπότε πρέπει ήδη να πάρω back-up! Το μόνο μειέκτημα που μπορώ λοιπόν να του βρω είναι ότι τελειώνει γρήγορα😁 Θα δοκιμάσω όμως σίγουρα κι άλλες εκδοχές,  έχει άλλες τέσσερις, ανάλογα με τις ανάγκες και τον τύπο των μαλλιών!




🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡



Ένας ορός που καταπολεμά τις σκούρες κηλίδες, εμπλουτισμένος με ένα μείγμα [3.5%] από βιταμίνη C, νιασιναμίδη και σαλικυκικό οξύ που μειώνουν την εμφάνιση των σημαδιών και ενισχύουν τη φυσική λάμψη.

Περιεχει επίσης εκχύλισμα λεμονιού, γλυκερίνη, υαλουρονικό οξύ, αδενοσίνη και βιταμίνη Ε.


👸Η γνώμη μου?


Αγαπώ τους ορούς με βιταμίνη C (από τα πιο αγαπημένα μου αντιοξειδωτικ συστατικά!), ειδικά αυτούς που περιεχουν ασκορβικό οξύ (την καθαρή μορφή της βιταμίνης αυτής), αλά δεν λέω όχι και σε ένα προϊόν με κάποιο παράγωγο του ασκορβικού(λιγότερο αποτελεσματικό μεν, σίγουρα πιο ήπιο δε...) Το συγκεκριμένο σέρουμ περιέχει το παράγωγο 3-0 Ethyl Ascorbic Acid, μία σταθερή και αποδεδειγμένα αποτελεσματική μορφή της βιταμίνης C που δεν δημιοργεί ερεθισμούς. 


Η προσθήκη της νιασιναμίδης σε αυτή τη σύνθεση είναι άλλο ένα συν, καθώς αυτή η μορφή της βιταμίνης Β3 βοηθά πολύ στη μείωση των δυσχρωμιών και του σμήγματος και ενισχύει τον επιδερμικό φραγμό -είναι από τα συστατικά πυ θέλω να υπάρχουν πάντα στη ρουτίνα μου (σε μικρές περιεκτικότητες όμως, όπως εδώ, γιατί τα μεγάλα ποσοστά είναι επίφοβα και δεν προτείνονται από τους δερματολόγους).

Αν απορείτε και με το σαλικυλικό οξύ που επίσης κάνει εδώ την εμφάνιση του, έχω να σας πω ότι αυτο το ΒΗΑ δεν είναι μόνο εξαιρετικό απολεπιστικό οξύ για την καταπολέμιση της λιπαρότητας και για τον βαθύ καθαρισμό των πόρων, αλλά έχει και πολλες ακόμη ιδιότητες που δεν πολυδιαφημίζονται: έχει αντιφλεγμονώδη και αντιμικροβιακή δράση και συνεισφέρει στον αποχρωματισμό των κηλίδων!


Δεν έχω χρησιμοποιήσει τον ορό αυτό για μεγάλο χρονικό διάστημα για να δω μεγάλη διαφρρά στα σημαδάκια μου... αν και υποστηρίζει ότι κάνει δουλειά μέσα σε έξι μόλις μέρες - μπα, υπερβολικός ισχυρισμός θα ελεγα (οι δυσχρωμίες θέλουν ΠΟΛΥ χρόνο για να διορθωθούν... οι άτιμες😏), μέχρι στιγμής όμως μου αρέσει πολύ για τους εξής λόγους:


✅έχει λεπτόρρευστη σύνθεση που εφαρμόζεται άνετα
✅απορροφάται ταχύτατα
✅αφηνει το δέρμα απαλό και λείο, χωρίς να κολλάει
✅συνεργαζεται πολύ καλά με άλλα  προϊόντα και δεν τρίβεται, δεν "μαζεύεται" σε κομματάκι
✅έχει διακριτική λεμονένια μυρωδιά που εξαφανίζεται γρήγορα και δεν τη μυρίζω όλη μέρα
✅τα συστατικά και η σύνθεση του είναι ιδανικά για πρωινή χρήση μαζί με το αντιηλιακό


Το θεωρώ μία πολύ καλή και οικνομική λύση για όποιον θέλει μια καλή δόση αντιοξειδωτικών, έξτρα λάμψη και εξομάλυνση του τόνου της επιδερμίδας, χωρίς όμως να χρησιμοποιησει "επιθετικά"  προϊόντα -σε συνδυασμό με ένα ενυδατικό αντιηλιακό υψηλής προστασίας κάνει την τέλεια μίνιμαλ και βιαστική πρωινή ρουτίνα!










🥳ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη από τις επιλογές μου! 
Σκορ 4/4 με όλα αυτά τα προϊόντα που πραγματικά χαίρομαι να χρησιμοποιώ καθημερινά και είναι και πολύ οικονομικά!!!

Από το parfimo.gr μπορούμε να παραγγείλουμε με αντικαταβολη πολλά πραγματακια που δεν υπάρχουν ακόμα (ή και καθόλου) στην ελληνική αγορά και όλες οι παραγγελίες έρχονται με κούριερ, χωρίς να παρεμβάλλονται τελωνεία και έξτρα φόροι. Το αγαπώ!




Ποιό προϊόν σας κίνησε το ενδιαφέρον???
Αφήστε μου εδώ οποιαδήποε απορία
ή στο instagram ή στο Skincare Lovers GR - private facebook group
όπου μπορείτε να γίνετε μέλος και να μιλάμε πολύ πολύ πολύ για skincare!

Σας φιλώ!



Αυτό το είδατε???




No comments: