April 9, 2020

Empties(March 2020)



     Έμφαση στην καθαριότητα και την προσωπική φροντίδα είχαμε τον Μάρτιο! Για να είμαι ειλικρινής, δεν με χαλάει ΚΑΘΟΛΟΥ να μένω σπίτι και να αφιερώνω χρόνο στην περιποίηση του εαυτούλη μου! Έκανα αρκετά ξεκαθαρίσματα σε διάφορα καλλυντικούλια κι έβαλα στόχο αυτή την περίοδο παραμονής στο σπίτι να χρησιμοποιήσω πολλά δείγματα προϊόντων ομορφιάς που έχω μαζέψει, αλλά και συσκευασίες που είναι μισογεμάτες ή στα τελειώματά τους. Ελάτε να σας δείξω ποιά προϊόντα άδειασα και πώς μου φάνηκαν!






empties (March 2020)




Avon Care Restoring Moisture
hand cream with coconut oil 75 ml
Αγαπώ πολύ τις κρέμες χεριών της Avon και ειδικά την συγκεκριμένη, 
η οποία, αν και απευθύνεται σε ξηρές εως πολύ ξηρές επιδερμίδες, 
δεν έχει βαριά σύσταση, απορροφάται γρήγορα, αφήνει τα χέρια μου
 φουλ ενυδατωμένα και μυρίζει απλά τέλεια! Την εχω ήδη ξαναπάρει!

Avon Planet Spa Treasures of the Desert
restoring hand cream 30 ml
Άλλη μία πολύ αγαπημένη μου κρεμούλα για σούπερ απαλά χέρια, 
εμπλουρισμένη με μαροκινό αργανέλαιο, υπέροχη μυρωδιά 
και εξαιρετική, μη λιπαρή σύνθεση  με άμεση απορρόφηση. 
Το μόνο μειονέκτημά της: η μικρή συσκευασία  - η αλήθεια είναι, 
ότι αρκεί μια μικρή ποσότητα, αλλά τα 30 ml 
τα θεωρώ γενικώς πολύ λίγα για κρέμα χεριών!

Revolution Jake Jamie
Διαβάστε το αναλυτικό μου review για αυτές 
τις δύο μάσκες προσώπου από την Revolution με ένα κλικ εδώ

 Clinique All About Eyes 5 ml
Μια μίνι συσκευασία τηςπολύ γνωστής κρέμας ματιών που υπεραγαπώ
 για την εκπληκτική, απίστευτα απαλή τζελ/κρέμα σύνθεσή της 
και την φοβερή ενυδάτωση που προσφέρει. Στο παρελθόν 
την είχα αγοράσει χίλιες φορές και την προτείνω ανεπιφύλακτα 
σε ηλικές 20-30 ετών - εγώ τώρα θα πρέπει να χρησιμοποιώ
 κάτι πιο ενισχυμένο, μεγαλώσαμε γαρ...

 




Born to Bio Monoi Coconut shower gel 300 ml
Ένα οργανικό και πιστοποιημένο προϊόν με 99,5% συστατικά 
φυσικής προέλευσης και ωραία σύνθεση που αφήνει πολύ ευχάριστη αίσθηση 
καθαριότητας και απαλότηταςστο δέρμα μου, αλλά η μυρωδιά του
δεν θυμίζει ούτε έλαιο monoi, ούτε καρύδα... δεν είναι άσχημη,
 άλλο πράγμα περίμενα όμως. Λέω να ξαναπάρω κάποιο αφροντούς 
αυτής της βιολογικής εταιρείας κι ελπίζω αυτή τη φορά να πετύχω καλύτερο άρωμα.

Yves Rocher Gommage
Botanical scrub 150 ml
Με περισσότερα από 92% συστατικά φυσικής προέλευσης και 100% φυσικούς 
απολεπιστικούς παράγοντες  (πούδρα από κουκούτσι βερύκοκου), 
αυτό το scrub σώματος  κάνει εξαιρετική δουλειά. Είναι ακριβώς
 όπως μου αρέσουν εμένα τα scrub,  με πάρα πολλούς 
και μικρούς κόκκους που δεν "γδέρνουν" το δέρμα 
και το αφήνουν τέλιο! Θα το ξαναπάρω σίγουρα.

Messinian Spa Pomegranate & Laurel hair mask 250 ml
Μια μάσκα για όλους τους τύπους μαλλιών με ελαιόλαδο, 
δαφνέλαιο, πρωτείνες σιταριού και μελιού, 
σύμπλεγμα βιταμινών και μικροσφαιρίδια βιταμίνης Ε. 
Αρκετά συμπαθητική, με ευχάριστη μυρωδιά που μένει στα μαλλιά.

Beauty Formulas Coconut butter body butter cream 200 ml 
Πριν από αρκετό καιρό με είχε πιάσει μια μανία με τα body butters
και ειλικρινά δεν ξέρω γιατί, αφού η σύστασή τους είναι συνήθως πολύ βαριά 
για το δικό μου δέρμα και δεν απορροφώνται εύκολα, με αποτέλεσμα 
να κολλάνε και να με εκνευρίζουν. Αυτό ακριβώς συνέβη και με αυτό το προϊόν, 
που μυρίζει μεν τέλεια (και γι'αυτό το πήρα, άλλωστε), όμως είναι υπερβολικά πηχτό 
και ενυδατικό για τις δικές μου ανάγκες και τα γούστα μου.






@kittyzola EMPTIES! ##inthecrowd ##empties ##beauty ##skincare ##selfcare ##staybeautiful ##houseoftiktok ##tiktokgreece ##tiktokcyprus
♬ Don't Start Now - Dua Lipa



... και το παραπάνω βιντεάκι είναι από τον νέο μου λογαριασμό 
στο TikTok, τη νέα μου αγάπη!


Ελπίζω να περνάτε κι εσείς τις μέρες σας με πολλή περιποίηση
και να προσέχετε τον πολύτιμο εαυτό σας!



Σας φιλω
 

No comments: