July 10, 2016

Review-Garnier Botanic Therapy Argan Oil&Cranberry shampoo+hair mask

    Γατουλες μου!
     Πριν απο δυο μηνες πηρα τη μεγαλη αποφαση... και εβαψα επιτελους τα μαλλια μου για πρωτη φορα! Οι καταλευκες τριχουλες που ξεφυτρωσαν απειλητικα πανω στην κεφαλα μου δεν μου αφηναν αλλα περιθωρια... Δοκιμασα λοιπον την βαφη Inoa της L'oreal και μου αρεσε πολυ, επρεπε ομως να προμηθευτω και τα καταλληλα προιοντα περιποιησης χρωματος, για να μη χαθει το ωραιο αποτελεσμα τους καλοκαιρινους μηνες. Βρηκα το σαμπουαν και τη μασκα για βαμμενα μαλλια απο τη νεα σειρα της Garnier σε προσφορα και δεν εχασα την ευκαιρια να τα δοκιμασω!




     Το  δυο αυτα προιοντα περιεχουν ελαιο Argan και φυσικο εκχυλισμα cranberry, συστατικα γνωστα για τις πολυ ευεργετικες τους ιδιοτητες και ευρεως χρησιμοποιημενα σε προιοντα μαλλιων.Η σειρα Botanic Therapy Argan oil+Cranberry Περιποιησης Χρωματος  υποσχεται λαμπερα, απαλα μαλλια με τη δυναμη της φυσης,  χωρις να βαραινει την τριχα.


💆🏼Η γνωμη μου
Χρησιμοποιω και τα δυο αυτα προιοντα ευλαβικα εδω και δυο μηνες, απο την πρωτη στιγμη δηλαδη που εβαψα τα μαλλια μου. Το σαμπουαν δεν περιεχει parabens, εχει κρεμωδη υφη που δημιουργει ωραιο αφρο και δεν λαδωνει καθολου τα μαλλια μου-δεν ξερω αν οφειλεται και στη βαφη, παντως οι λιπαρες μου ριζες μενουν σε καλη κατασταση για δυο ημερες, ισως και τρεις, κατι που δεν μου συνεβαινε ποτε στο παρελθον! Καποιες φορες που το χρησιμοποιησα μονο του, χωρις τη μασκα η καποιο αλλο μαλακτικο προιον, παρατηρησα οτι οι ακρες μου ηταν αρκετα ξηρες, οποτε εφαρμοσα ενα λαδακι μετα το λουσιμο.
    Σε συνολο 20 συστατικων το εκχυλισμα cranberry βρισκεται στη δεκατη θεση,ενω το αργανελαιο στην ενδεκατη-οσο ψηλοτερα βρισκεται ενα συστατικο στη λίστα που αναγραφεται στο πισω μερος, τοσο μεγαλυτερη ειναι και η περιεκτικοτητα του στη συνολικη συνθεση του προιοντος. Στη μασκα αντιστοιχα το cranberry ειναι στη θεση 5 και το αργανελαιο στη θεση 7-λογικο το βρισκω να ειναι υψηλοτερη η περιεκτικοτητα των δραστικων συστατικων στο προιον που παρεχει πιο εντατικη περιποιηση. Αρκουν 3 με 5 λεπτα εφαρμογης της μασκας , για να κανει τα μαλλια μου πραγματικα πολυ απαλα και μοσχομυριστα-να σημειωσω εδω οτι και τα δυο προιοντα εχουν πολυ ευχαριστη μυρωδια που μενει και αυτο μου αρεσει πολυ!



   Μετα λοιπον απο δυο μηνες βλεπω οτι το χρωμα μου ειναι σε εξαιρετικη κατασταση και τα μαλλια μου ειναι απαλα και δυνατα, διατηρωντας την αρχικη λαμψη τους. Σε γενικες γραμμες εχω μεινει πολυ ικανοποιημενη και απο τα δυο αυτα προιοντα και πολυ ευχαριστως θα τα ξανααγοραζα, οπως και αλλα προιοντα της σειρας-πολυ θα ηθελα να δοκιμασω αυτα με το μελι η με τον αργιλο.

 Στη σειρα Garnier Botanic Therapy  θα βρειτε τις εξης κατηγοριες...

Honey Treasures
με μελι, βασιλικο πολτο και προπολη
για φθαρμενα και ευθραυστα μαλλια 
Mythic Olive
με ελαιολαδο για αφυδατωμενα, ατονα μαλλια
Oatmilk Delicacy
με γαλα βρωμης και κρεμα ρυζιου
για κανονικα/λεπτα μαλλια και ευαισθτες επιδερμιδες
Argan Oil and Cranberry
με αργανελαιο και εκχυλισμα Cranberry
για βαμμενα μαλλια με ταση να ξεθωριαζουν
Argan and Camelia oils
με αργανελαιο και ελαιο καμελιας
για ξηρα μαλλια χωρις λαμψη
Argile and Citrus  
με αργιλο και κιτρο
για κανονικα μαλλια με ταση λιπαροτητας


Εσεις εχετε δοκιμασει καποιο προιον απο αυτα?
Πως σας φανηκε?
Ποιο θα μου προτεινατε???

Μην ξεχασετε να κανετε εναlike
στη σελιδα Pretty Kitty fστο acebook  εδω

Αυτα απο εμενα για την ωρα
Τα ξαναλεμε συντομα 
Μιαου
Πολλα φιλια
Κατερινα



  

No comments: