July 31, 2016

July 2016 beauty favorites-Αγαπημενα προιοντα Ιουλιου 2016

    🌴Ενας μηνας ακομη μας εμεινε για το καλοκαιρι...
   Ο καυτος Ιουλιος περασε γρηγορα, ευτυχως χωρις πολλες δυσκολιες και ταλαιπωριες... και περιμενω τις διακοπες μου εναγωνιως για να γεμισω μπαταριες!
  Δειτε παρακατω τα προιοντα που ξεχωρισα τον μηνα που μολις τελειωσε... 

 

     Ειχα πολυ καιρο να αγορασω προιον αυτης της εταιρειας,  ως λατρης ομως της μυρωδιας της καρυδας, δεν μπορεσα να αντισταθω στο Fa Coconut Water shower gel. Εχει πραγματικα υπεροχο, δροσερο αρωμα και δημιουργει πλουσιο, ενυδατικο εφρο, που κανει τα καλοκαιρινα μου ντους απολαυστικα!
Μου αρεσει πολυ να το συνδυαζω με το Beauty Formulas Coconut Body butter, που εχει κρεμωδη, βουτυρενια υφη και ενυδατωνει τελεια, ειδικα μετα την αποτριχωση. Οσο για το αρωμα του, ενταξει, απλα θελω να το φαω!
  😎


 Για τα μαλλια δυο ηταν τα προιντα που αγαπησα ιδιαιτερα τον Ιουλιο. Η μασκα προστασιας χρωματος Garnier Botanic Therapy Argan oil & Cranberry (διαβαστε το προσφατο review μου με ενα κλικ εδω ) και το Avon Advance Techniques Beautifying Hair Protextor , ενα αναλαφρο σπρευ αντιηλιακης προστασιας με πολυ ευχαριστο αρωμα, που αφηνει τα μαλλια μου απαλα, χωρις να τα βαραινει καθολου. Το χρησιμοποιω συνεχεια στην παραλια, αλλα και στην πολη-κοριτσια, φυλαχτειτε, ο ηλιος καιει παντου!!!


 Αυτα τα τρια προιοντα της ελληνικης εταιρειας επαγγελματικων καλλυντικων Juliette Armand πραγματικα τα εχω λατρεψει. Προκειται για τον ορο και την κρεμα της σειρας Elements 05 DNA Repair και την αντιηλιακη κρεμα με χρωμα Sun Film spf 30.  Παει και τελειωσε, οι ελληνικες εταιρειες ειναι κορυφαιες! Θα κανω οπωσδηποτε ενα αναλυτικο post και για τα τρια, γιατι το αξιζουν! Παραμεινετε συντονισμενες για περισοοτερες λεπτομερειες...


Αν και τα προιοντα της Vichy γενικα δεν μου ταιριαζουν, η Pore purifying Clay mask μου αρεσε πολυ. Ανακαλυψα αυτη τη συσκευασια με τα δυο φακελακια στο ηλεκτρονικο φαρμακειο Pharm24 (δεν ξερω αν υπαρχει σε σωληναριο) , ειπα να τη δοκιαμσω και δεν το μετανιωσα! Καθαριζει σε βαθος, αφηνει πολυ απαλο το δερμα μου, δεν εχει parabens και τετοια κακα πραγματα και πολυ ευχαριστως θα την αγοραζα ξανα.
Το μακιγιαζ του καλοκαιριου δεν ειναι εντονο, οπως σας ειπα και στα Αγαπημενα Ιουνιου, οταν ομως θελω να απλωσω foundation, bb cream η  concealer, εχω το σφουγγαρακι τυπου beauty blender απο την Avon ως πολυτιμο βοηθο. Δεν εχω δοκιμασει το αυθεντικο και πανακριβο Beauty Blender, που βρισκουμε στα Sephora, παντως αυτο εδω με 5 ευρω κανει εξαιρετικη δουλεια, απλωνει υπεροχα ολα τα προιοντα και μου φαινεται οτι θα αργησει πολυ να μου χαλασει.
Και τελος, ενα χρωμα που μου αρεσει πολυ για καλοκαιρινο μανικιουρ, ειναι το εντονο μπλε! Αγαπημενη αποχρωση για τον Ιουλιο ηταν το Avon Gel Finish Royal Vendetta, το οπιο μπορειτε να δειτε πως φαινεται φορεμενο στα χερια μου με ενα κλικ εδω.


  😍
Ουφ! Πολλη ζεστη λεμε!
Παω να κανω ντους!!!


Ευχομαι σε ολες εναν υπεροχο, ξεκουραστο, δροσερο, σουπερ χαλαρωτικο Αυγουστο!
Πολλα φιλια
Κατερινα

  

No comments: