June 24, 2014

Dear Diary...

Αγαπημενο μου ημερολογιο...



 Θρηνω...
   Το πιο αγαπημενο μου ρουζ ever, το Rose Gold της Sleek εγινε θρυψαλλα...ουααααααα
Ευτυχως ειχα κρατημενο ενα μικρο βαζακι απο travel size κρεμα ημερας και μετεφερα τα απομειναρια εκει, για να μπορεσω να το χρησιμοποιησω... Δεν ειναι ομως το ιδιο με την αρχικη του compact συσκευασια... Αντε μην την ψωνισω και τα ξαναπαραγγειλω-συγκρατησου κοριτσι μου, αν μπεις στο site της Sleek, θα θελησεις  σιγουρα να ξεσαλωσεις!!! 
Ψυχραιμια!


 

  Η νεα μου αδυναμια...
Καφες Illy espresso η Lavazza filter coffee Dark Intenso ( η οποιοσδηποτε καφες τελος παντων, δε θα μαλωσουμε) με coconut milk! Απλα τελειο! 
Το συγκεκριμενο γαλα καρυδας το βρισκω στο super market Μασουτης και κοστιζει 1,60 ευρω.
 

 

 

  Nails of the day
Επιστροφη στα nudes  με το βερνικι Avon Gel Finish στην αποχρωση Barely There
Δυστυχως ομως δεν εχει την ιδια αντοχη με την αποχρωση Fabulous-στις τρεις μερες αρχιζει να με εγκαταλειπει...

 

 
♡ Απορια...
Υποτιθεται οτι το καλοκαιρι ειναι πιο ευκολο να αδυνατισουμε, γιατι εχει ζεστη και δεν τρωμε πολυ και τρωμε ολο καρπουζια και φρουτα  και πινουμε πολλα υγρα και φουσκωνουμε και δεν πειναμε  και αλλα τετοια κουλα.
Εγω παλι γιατι παντα  βαζω κιλα το καλοκαιρι? (ενω τους αλλους μηνες ειμαι στυλακι-χαχα, εδω γελανε!)ΟΚ, και τον υπολοιπο χρονο δεν ειμαι top model, αλλα ειδικα το καλοκαιρι δεν μπορω να αδυνατισω με τιποτα!
Μην το ψαχνεις. Η απαντηση ειναι μια. 
Παγωτα.
Αυτα φταινε για ολα!!!



Movie time
Ειδα δυο ταινιες προσφατα...

  a millionn ways to die in the west

Η Charlize θεα οπως παντα, ο Liam εξαιρετικος στο ρολο του κακου, το χιουμορ συμπαθητικο, αλλα οχι παντα του γουστου μου... Γενικως μια ευχαριστη ταινιουλα για να περασεις χαλαρα την ωρα σου.
 

  the grand budapest hotel

 

Αυτη ομως η ταινια δενε ειναι μια χαζοβιολικη αμερικανικη κωμωδια... Προκειται για μια ιστορια σκηνοθετημενη απλα καταπληκτικα, με ιδιαιτερο χιουμορ και μια σωρεια πασιγνωστων ηθοποιων  -Ralph Finnes, Jude Law, Willem Dafoe, Edward Norton, Bill Murray, Harvey Keitel,Owen Wilson ισως καποιοι να μου διαφευγουν...
Απο τις πιο ενδιαφερουσες ταινιες που εχω δει τον τελευταιο καιρο, χαλαρα! 

 

 
 
 Τα πιο αγαπημενα αξεσουαρ του καλοκαιριου...
εχουν στεφθει αναμφιβολα τα δυο πανομοιοτυπα 
δαχτυλιδια μου σε μπλε και κοκκινο χρωμα! 



 

 

Μοιαζουν με Murano, αλλα δεν ειναι χεχεχε
Τα πηρα απο το καταστημα Nature&Decouvertes στο Παρισι και κοστισαν 9,90 ευρω το ενα...
τα αγαπωωωωωωωω 


Οπως πολυ καλα ξερεις, αγαπητο μου ημερολογιο, εχω ενα μεγαλο κουσουρι...(εκτος των αλλων, δηλαδη)
Βαριεμαι ευκολα!
Σε αυτη τη φαση εχω βαρεθει την οψη του blog μου και θελω να της αλλαξω τα φωτα... αλλα οτι εχω δοκιμασει, παλι δεν με ικανοποιει!
Πφφφφφφ

  Αυτα λοιπον για την ωρα, 
αγαπητο μου ημερολογιο...
To be continued
Πολλα φιλια
Κατερινα





6 comments:

Unknown said...

πω πω μου την δίνει οταν πέφτουν κάτω κ σπάνε ρουζ , σκιες κλπ κλπ...
οσο γιατί δεν αδυνατίζουν είναι επειδή είναι καλοκαίρι και πρίζετε το σώμα μας...

Anonymous said...

Μπορείς να την ξαναφτιάξεις με λίγο οινόπνευμα!

Devilishly Stylish said...

αχ κρίμα για το ρουζάκι! αλλά ναι με λίγο οινόπνευμα μπορείς να το ξανα φτιάξεις ;)
χμμ πώς κάνεις τον καφέ με το γάλα καρύδας;; πολύ δελεαστικό!
φιλιά πολλά!
Βίκη whathappensnowat.blgospot.com

TheBeautyFairy said...

Τόσο κρίμα το ρουζ! Αλλά θα συμφωνήσω κι εγώ! Φτιάξ'το με λίγο οινόπνευμα!! :) Καλό καλοκαίρι εύχομαι!!

Anonymous said...

Καλημέρα και από εμένα. Μη στεναχωριέσαι για το ρουζ, μπορείς εύκολα να το σώσεις. Με μια μικρή αναζήτηση στο google θα βρεις τις οδηγίες, αν θέλεις όμως ρίξε και μια ματιά εδώ, η Άννα δίνει οδηγίες με φωτογραφίες :) http://missticklemepink.blogspot.gr/2012/03/blog-post_18.html#.U6_Lmvl_vvA

Unknown said...

πολυ ωραία ανάρτηση κρίμα για το ρουζ , αχ όντως αυτα τα άτιμα παγωτά φταίνε για όλα καλο καλοκαιρι