November 9, 2013

Empties- Bath & Body

HELLO BEAUTIFUL GIRLS!

    Εχω μια τρελα με τα αφρολουτρα ... και τα προιοντα για το μπανιο γενικως! Συνηθως εχω πολλα ανοιχτα ταυτοχρονως , για να χρησιμοποιω καθε μερα κι ενα διαφορετικο ... Αυτα ειναι λοιπον τα προιοντα που τελειωσα προσφατα!

 







   KINGS&QUEENS SHOWER GELS 300ML
1.CHINESE PRINCESS,JASMINE
2.AZTEC KING,VANILLA PEAR

    Δηλωνω φανατικη θαυμαστρια αυτων των shower gels! Πρωτα απ'ολα,η μυρωδια τους...δεν παιζεται!Το γιασεμι ειναι απλα θεικο και η βανιλια σε συνδυσμο με το αχλαδι ειναι απρομενα υπεροχη! Το αρωμα τους μενει στο σωμα και μοσχομυρειζε και ολο το μπανιο για αρκετη ωρα... Ο αφρος τους ειναι πλουσιος και ενυδατικος και αφηνει πολυ απαλο το δερμα... και τελος, δεν εχουν parabens και mineral oils! Ααα, ξεχασα οτι παραγονται και απο ελληνικη εταιρεια-εχω την εντυπωση οτι τα Kings+Queens φτιαχνονται απο την ομαδα του Κορρε. Ολα τα καλα τα εχουν λοιπον,με μοναδικο τους μειονεκτημα την τιμη... τα 300 ml κοστιζουν γυρω στα 5 ευρω-τα θεωρω αρκετα ακριβα. Μπορειτε να τα βρειτα ομως σε προσφορα 1+1,οποτε ετσι αξιζει! 
 

3.AVON CARE FAMILY
     GENTLE BODY WASH 400 ML 

   Ενα αφρολουτρο για ολη την οικογενεια που χρησιμοποιουσα μαζι με τον γιο μου και μας αρεσε και τους δυο! Στη συνθεση του περιεχει χαμομηλι και εκχυλσματα βρωμης, ιδανικα για το εαισθητο δερμα.  Εχει ηπια μυρωδια, πολυ καλο αφρο και πραγματικα αισθανομουν  το δερμα μου καθαρο και περιποιημενο. Το πηρα 3 ευρω με 50% εκπτωση κι αν το ξαναπετυχω σε αυτη την τιμη, πολυ ευχαριστως θα το ξανααγοραζα.
 

4.ORIFLAME DISCOVER KENYA
   AFRICAN SUNSET SHOWER GEL 250ML

   Αυτη η σειρα των shower gels μου αρεσει αρκετα κι εχω δοκιμασει πολλα αρωματα. .. αλλα αυτο ειναι για μενα το καλυτερο! Εχει μια γλυκια και πολυ θηλυκη,θα ελεγα,μυρωδια που λατρεψα! Αν υπηρχε σε eau de toilette, θα το ειχα παρει σιγουρα! Με την εκπτωση που ειχε κοστισε 1.95 ευρω, αλλα την επομενη φορα θα προτιμησω την συσκευασια των 400 ml ,για να μη μου τελειωσει γρηγορα...

 



5. BIOTEN REPAIRING-NOURISHING BODY LOTION sample 6 ml

   Ενα δειγμα απο μια κρεμα σωματος που με αφησε πολυ ικανοποιημενη.  Η συνθεση της περιεχει γαλα βαμβακιου και πρωτεινες ρυζιου. Αν και προοριζεται για πολυ ξηρο δερμα και το δικο μου ειναι κανονικο, δεν την αισθανθηκα καθολου λιπαρη, απορροφηθηκε γρηγορα, εχει πολυ ευχαριστη μυρωδια και αφησε το δερμα μου πολυ καλα ενυδατωμενο. Μαλλον θα αναζητησω και την κανονικη της συσκευασια...
 

6. AVON SOFT &SMOOTH  HAIR MINIMISING  DEODORANT 50ML 

 7. ORIFLAME SILK BEAUTY LUXURY VELVET EDITION ANTIPERSPIRANT 24 HOUR DEODORANT 50ML 

    Στα τελευταια δυο μου αποσμητικα ατυχησα ... και εξηγουμαι. Το πρωτο κανει οντως αυτο που υποσχεται, δηλαδη μειωνει την εμφανιση της τριχοφυιας και μαλιστα αισθητα. Το δευτερο εχει ασυνηθιστα ωραια μυρωδια για αποσμητικο. Το προβλημα ομως και με τα δυο ηταν οτι δεν αντεχαν ουτε καν για 24 ωρες ... κατι που ευτυχως μονο εγω αντιλαμβανομουν, αλλα οπως και να το κανουμε, η αισθηση αυτη δεν ειναι καθοου, μα καθολου ευχαριστη! Δεν θα ξαναπαρω κανενα απο τα δυο, λυπαμαι!
 

8. ORAL B  PROEXPERT ΦΘΟΡΙΟΥΧΟΣ ΟΔΟΝΤΟΚΡΕΜΑ 75 ML
 
     Δεν συνηθιζω να αναφερομαι σε οδοντοκρεμες, αλλα για αυτην θα κανω μια εξαιρεση. Ηταν μια συν μια δωρο κι ειπα να την δοκιμασω ... καταλάβα ομως οτι μαλλον δεν την επαιρνε κανενας, γι'αυτο και την εβαλαν σε προσφορα ... Ηταν πολυ νερουλη, με αποτελεσμα να τρεχε, δεν εκανε καθολου καλο αφρο, δεν αισθανομουν αρκετα καθαρα τα δοντια μου μετα την χρηση κι επιπλεον αφηνε μια πολυ περιεργη γευση... Δεν προκειται να την ξαναπαρω!

    Sorry αν ημουν λιγο κακια στο τελος...:) 

     Αυτα απο εμενα προς το παρον...
      Πολλα φιλια
        Κατερινα  xxx

6 comments:

Marw Liodi said...

Δεν έχω χρησιμοποιήσει κάποιο από αυτά αλλά μου άρεσε πολύ το post σου!
Μάρω από http://beautyandmakeup-marw86makeup.blogspot.gr/

Pretty Kitty said...

σ'ευχαριστω πολυ πολυ!ελπιζωνα σου εδωσα ιδεες!!!!!!
φιλακια!!!!!!!!

Chara Sotiropoulou said...

έχω δοκιμάσει την αντίστοιχη κρέμα σώματος από την avon και μου αρέσει πάρα πολύ!!!

Unknown said...

poli omorfo post!kai den isoun ka8oloy kakia...tin gnwmi soy les k kala kaneis!polla filia
ps exeis kai vraveiaki sto blog m!

http://pelisbeautyblog.blogspot.gr/2013/11/liebster-awards-23.html

Pretty Kitty said...

συμφωνω απολυτως μαζι σου!την εχω δοκιμασει κι εγω και την ανεφερα σε προηγουμενο empties pos!

Pretty Kitty said...

χιχι ευχαριστω πολυ!
παω αμεσως στο μπλογκ σου να δω τι σκαρωνεις!!!!!!