January 25, 2021

Review -Just CoEnzyme Q10 serum + Just Blend Oil από την εταιρεία Revox


   Πριν από λίγους μήνες ανακάλυψα μια πολύ ενδιαφέρουσα και οικονομική εταιρεία, η οποία μου κίνησε πολύ το ενδιαφέρον...  και σήμερα θα σας τη γνωρίσω, μια που είμαι σίγουρη ότι κι εσείς πρώτη φορά την ακούτε! Πρόκειται για την Revox, τα προϊόντα της οποίας βρίσκω προς το παρόν μόνο στο parfimo.gr και θέλω να τα δοκιμάσω ΟΛΑ! Για αρχή πήρα ένα αντιοξειδωτικό σέρουμ, το Just Coenzyme Q10 Anti-aging serum και ένα λαδάκι/σέρουμ, το Just Blend Oil Nourishing serum... δείτε παρακάτω αναλυτικά όλα όσα πρέπει να ξέρετε για αυτά τα δύο προϊόντα και τις εντυπώσεις μου μετά από δύο μήνες χρήση!

 


Λίγα λόγια για την εταιρεία
Η Revox είναι μια οικογενειακή επιχείριση παραγωγής καλλυντικών κι έχει ως φιλοσοφία τη δημιουργία στοχευμένων συνθέσεων με επαγγελματικά αποτελέσματα σε πολύ προσιτές όμως τιμές. Ιδρύθηκε στην Ισπανία και όλες οι πρώτες ύλες, τα συστατικά και οι συσκευασίες επιλέγονται από τις καλύτερες ευρωπαικές εταιρείες.
 
Για να δούμε πρώτα το σέρουμ...
 
 

 
 
Τι λέει η εταιρεία για αυτό το προϊόν;
Το Just Coenzyme Q10 serum είναι ένας αντιγηραντικός ορός για το πρόσωπο και το λαιμό. Το συνένζυμο Q10 είναι ένα συστατικό που δημιουργείται φυσικά από την επιδερμίδα μας και παίζει σημαντικό ρόλο στην παραγωγή ενέργειας από τα κύτταρα. Ως αντιοξειδωτικο, προστατεύει από τις ελεύθερες ρίζες, ενισχύει την παραγωγή κολλαγόνου και έτσι βελτιώνει την ελαστικότητα και την όψη των σημαδιών γήρανσης. Αρκούν4-5 σταγόνες σε καθαρή επιδερμίδα κάθε βράδυ, πριν από τη χρήση ενυδατικής κρέμας και ελαίων. Μπορεί να συνδυαστεί άνετα και να χρησιμοποιηθεί ταυτόχρονα με άλλα δραστικά συστατικά.
 
 
 Ingredients list
 Μία εντυπωσιακά μικρή λίστα, που περιλαμβάνει μόνο τα απαραίτητα... 
Το πρωτο συστατικό δεν είναι νερό, όπως στη συντριπτική πλειοψηφία των ορών, αλλά το πολύ ενυδατικό και απαλυντικό Caprilyc/Capric Triglyceride, που παράγεται από την καρύδα και χρησιμοπιείται για να "ενωθούν" σωστά τα συστατικά μιας φόρμουλας, αλλά και ως αντιοξειδωτικό και φυσικό συντηρητικό για τη καλύτερη διατήρηση του τελικού προϊότος. Το Cyclopentasiloxane είναι μια εξαιρετική μορφή ελαφριάς σιλικόνης, επίσης με ενυδατικές και απαλυντικές ιδιότητες  και το Coenzyme Q10 / Ubiquinone (τρίτο κατα σειρά στη λίστα, άρα σε μεγάλη περιεκτικότητα) είναι ένα από τα πιο ισχυρά αντιοξειδωτικά, οπως και το Vitamin E Acetate / Tocopheryl Acetate. Πέμπτο και τελευταίο το Butylated Hydroxytoluene / BHT, άκόμα ένα αντιοξειδωτικό και συντηρητικό...
 
Με λίγα λόγια, μιλάμε για μία σύνθεση που εκ πρώτης όψεως κυριολεκτικά κατατροπώνει τις ελεύθερες ρίζες, βασική αιτία της πρόωρης γήρανσης και αποτελεί την πιο αποτελεσματική ασπίδα ενάντια στην περιβαλλοντική ρύπανση και την ηλιακή αντινοβολία. 
___________________________________________________

 
 
 
 
 
 
    Η γνώμη μου
    Για το συνένζυμο Q10 γνώριζα ότι είναι ένα από τα καλύτερα και ισχυρότερα αντιοξειδωτικά και ήθελα οπωσδήποτε να το συμπεριλάβω στη skincare ρουτίνα μου! Η πολύ απλή σύσταση και η τέλεια τιμή του συγκεκριμένου ορού με εντυπωσιάσαν  και γι'αυτό θέλησα να τον δοκιμάσω.
 
 
  Απόρησα λίγο με την απουσία νερού από τη λίστα συστατικών (δεν το είχα ξαναδεί αυτό σε ορό) και παρατήρησα ότι η υφή του μοιάζει λίγο με ελαφρύ και υδαρρές λαδάκι, το οποίο όμως απορροφάται αρκετά εύκολα με ελαφρύ μασάζ. Αφήνει αρχικά μια σχετική "λαδίλα", η οποία όμως φεύγει γρήορα και δεν κάνει το δέρμα μου να αισθάνεται λιπαρό, αλλά λείο και απαλό. Η σύνθεσή του είναι άοσμη και  διάφανη, με ελαφτώς κιτρινωπό χρώμα (κάτι που χαρακτηρίζει όλα τα προϊόντα με συνένζυμο Q10) και ταιριάζει μια χαρά με όποιο προιόν και να το χρησιμοποιήσω μαζί, χωρίς να δημιουργεί "κομματάκια" ή να μου προκαλεί λιπαρότητα και αίσθηση ασφυξίας.

 
    Για να δει κανείς πραγματικά αποτελέσματα από ένα τέτοιο προϊόν, θα πρέπει να το χρησιμοπιεί συστηματικά και για μεγάλο χρονικό διάστημα... και αυτό ακριβώς σκοπεύω να κάνω! Αυτό που μου αρέσει πολύ στο συνένζυμο Q10σαν συστατικό, έιναι ότι μπορεί να προσαρμοστεί πανεύκολα σε μια skincare ρουτίνα, πρωινή ή βραδινή, γιατί συνεργλαζεται τέλεια με οποιοδήποτε ενεργό συστατικό, από νιασιναμίδη και βιταμίνη C,  μέχρι οξέα και ρετινόλη. Εκτός αυτού, είναι αποδεδειγμένα ένα από τα πιο ισχυρά και αποτελεσματικά αντιοξειδωτικά και παρέχει πολλαπλά οφέλη στην επιδερμίδα...  οπότε το προτείνω σε όλους και θεωρώ ότι δεν πρέπει να λείπει από καμία ρουτίνα!
   'Οσο για το συγκεκριμένο προϊόν, το βρίσκω απλά εξαιρετικό - η λιτή σύνθεσή του  και η απουσία αρώματος, αλκοόλ, χρωστικών και όλων αυτών των περιττών ουσιών το καθιστά ιδανικό για όλους, ακόμα και όσους έχουν ιδιαίτερες ευαισθησίες ή/και παραξενιές!
   Βαθμολογία: 9,5/10 (κόβω μισό βαθμό μόνο και μόνο γιατί δεν ξέρω πώς θα μου φανεί, όταν θα αρχίσουν οι ζέστες... προς το παρόν, άψογο)
        
✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️

Πάμε τώρα στο λαδάκι...

 


Τι λέει η εταιρεία για αυτό το
προϊόν;
Το Just Blend Oil Nourishing serum είναι ένα ενυδατικό προϊόν με ένα πολύ θρεπτικό μείγμα από αμυγδαλέλαιο, αργανέλαιο, έλαιο jojoba και έλαιο από σπόρους σταφυλιού. Ο συνδυασμός όλων αυτών των ελαίων προσφέρει ισχυρή αντιοξειδωτική προστασία, ενυδατώνει σε βάθος, αποκαθιστά τη φυσική λάμψη και δίνει υγιή όψη στην επιδερμίδα. Η σύστασή του είναι ελαφριά και απορροφάται γρήγορα. Ιδανικό για δέρμα αφυδατωμένο, ερεθισμένο και με σπυράκια. Δεν συνιστάται η χρήση του μαζί με άλλα έλαια για να αποφευχθεί η αίσθηση υπερβολικής λιπαρότητας στην επιδερμίδα.




 
Ingredients list
Και εδώ τα πράγματα είναι πολύ απλά, μία σύνθεση πολύ λιτή και ξεκάθαρη. Πρώτο συστατικό και εδώ το ενυδατικό και απαλυντικό Caprilyc/Capric Triglyceride και τελευταίο το αντιοξειδωτικό Butylated Hydroxytoluene / BHT (όπως και στο προηγούμενο προϊόν). Ανάμεσά τους τέσσερα έλαια από αργκάν, αμύγδαλο, σπόρους σταφυλιού και jojoba, όλα γνωστά για τις ενυδατικές, προστατευτικές, αντιφλεγμονώδεις και αντισηπτικές τους ιδιότητες.
______________________________________________________
 

 
 
 
 
 
 
 Η γνώμη μου
   Η αλήθεια είναι ότι δεν συμπαθώ ιδιαίτερα τα λαφάκια για το πρόσωπο - δεν μου αρέσει η αίσθηση που αφήνουν στο δέρμα και γενικά τα θεωρώ λίγο βαριά για μένα.  Η χρήση τους όμως προσφέρει ένα επιπλέον προστατευτικό και ενυδατικό στρώμα στην επιδερμίδα και "κλειδώνει" την υγρασία, κάτι που θέλω οπωσδήποτε για τους κρύους χειμερινούς μήνες και αναζητούσα ένα έλαιο προσώπου,για να το συμπεριλάβω στην skincare συλλογή μου.Το συγκεκριμένο προϊόν μου τράβηξε την προσοχή, καθώς περιέχει έναν συνδυασμό από τέσσερα πολύ ευεργετικά έλαια και πριν το πάρω, ως πολύ απαιτητική και ιδιότροπη skincare addict που είμαι, τα έψαξα ένα ένα: όλα μπορούν άφοβα να χρησιμοποιηθύν σε λιπαρές επιδερμίδες και δεν φράζουν τους πόρους (κάτι που με ενδιαφέρει πολύ, γιατί εγώ είμαι μεικτή, με έντονη τάση λιπαρότητας στο πηγούνι και τη μύτη) και τρία από αυτά (έλαιο αργκάν, αμυγδάλου και σταφυλιού) έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε λινολεϊκό οξύ, που είναι ιδανικό για τα λιπαρά δέρματα. Όσο για το έλαιο jojoba, έχει αντιμικροβιακές ιδιότητες, ό,τι πρέπει δηλαδή για τα σπυράκια!
 
 
   Χρησιμοποιώ αυτό το λαδάκι μόνο στη βραδινή μου ρουτίνα, όποτε θεωρώ ότι το χρειάζεται η επιδερμίδα μου (συνήθως γύρω στις τρεος φορές την εβδομάδα) με τους εξής δύο τρόπους: αναμειγνύω τρεις με τέσσερις σταγόνες με την ενυδατική μου κρέμα ή εφαρμόζω πρώτα την ενυδατική μου και αφού απορροφηθεί, βάζω τέσσερις με πέντε σταγόνες στην παλάμη μου και τις περνάω σε όλο το πρόσωπο και το λαιμό.  Στην πρώτη περίπτωση απορροφάται σχεδόν αμέσως, ενώ στη δεύτερη αργεί λίγο να απορροφηθεί καλά, δεν μου αφήνει όμως ποτέ δυσάρεστη, βαριά και λιπαρή αίσθηση, δεν αισθάνομαι "μπουκωμένη" και γενικά έχει ελαφριά σύνθεση για λαδάκι.


   Είναι άχρωμο και άοσμο και κάθε φορά που το χρησιμοποιώ, νιώθω το δέρμα μου πιο λείο και απαλό - είναι τέλειο για τις μέρες που έχει αρκετό κρύο, γιατί το δέρμα αφυδατώνεται πολύ εύκολα από τον ψυχρ'ο αέρα και την εσωτερική θέρμανση. Το βάζω και στα χέρια μου για έξτρα περιποίηση και γενικώς χαίρομαι πολύ που το απέκτησα και το έχω στο "οπλοστάσιό" μου!
   Βαθμολογία:10/10
 

 

    Όπως θα καταλάβατε, η εταιρεία Revox με κέρδισε... και σύντομα θα δείτε από μένα κι άλλα reviews από προϊόντα της, γιατί σκοπεύω να δοκιμάσω πολλά! 🙋 Προς το απρόν, ρίξτε μια ματιά στο parfimo.gr, απ'όπου τα προμηθεύτηκα, για τα προϊόντα που μπορείτε να δοκιμάσετε κι εσείς από αυτή τν εταιρεία, αλλά ακια από πολλά άλλα brands.
 
Σας φιλώ

 
Για δείτε όμως και αυτό...


 

No comments: