July 18, 2022

Review σε 2 αντιηλιακά - Heliocare Advanced Gel spf 50 και ROC Soleil Protect High Tolerance Spray lotion spf 50+

      Εντάξει, όλοι ξέρουμε πλέον πολύ καλά ότι όλο τον χρόνο πρέπέι να φοράμε ευλαβικά το αντιηλιακό μας (ελπίζω να σας έχω πρήξει αρκετά και να το έχετε εμπεδώσει!!!), σίγουρα όμως το καλοκαίρι που είμαστε πιο εκτεθειμμένοι στον υπέροχο ελληνικό ήλιο,  καταναλώνουμε πολύ μεγαλύτερες ποσότητες αντιηλιακών και πειραματιζόμαστε με περισσότερα προϊόντα, αναζητώντας διαρκώς το ιδανκό! Αντιηλιακά καλλυντικά λοιπόν σας έχω σήμερα, δύο πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις που επέλεξα από το parfimo.gr  και χρησιμοποιώ συστηματικά αυτό το διάστημα! Πρόειται για το Heliocare Advanced Gel sunscreen spf 50 και το ROC Soleil Protector spray lotion spf 50+ - προκαταβολικά σας λέω ότι και τα δύο είναι εξαιρετικά... αλλά πάμε να τα δούμε καλύτερα αναλυτικά! 




Heliocare - Advanced Gel Sunscreen protector solar spf 50  50 ml

Ένα αντιηλιακό σε εύχρηστη μορφή τζελ/κρέμας που απλώνεται εύκολα για μέγιστη προστασία από την ακτινοβολία UV, με έναν συνδυασμό φυσικών και χημικών αντιηλιακών φίλτρων υψηλής τεχνολογίας με το εκχύλισμα Fernblock, αποκλειστικότητα της Heliocare.
Το συστατικό Fernblock™ που περιέχουν τα αντιηλιακά προϊόντα της Heliocare είναι ένα μοναδικό τυποποιημένο εκχύλισμα του φυτού Polypodium leucotomos, με αντιοξειδωτικές, επανορθωτικές και ανοσοπροστατευτικές ιδιότητες, πλούσιο σε πολυφαινολες και φλαβονοειδή.

Μη φαγεσωρογόνo. Μη λιπαρό. Ανθεκτικό στο νερό. Κατάλληλο για όλους τους τύπους επιδερμίδας, ιδανικό για λιπαρά δέρματα με τάσεις ακμης.





🌞Η γνώμη μου

Ήθελα εδώ και πολύ καιρό να δοκιμάσω αντιιηλιακά προϊόντα αυτής της εταιρείας. Και πολύ χαίρομαι που το έκανα, γιατί αυτό είναι το καλύτερο αντιηλιακό προσωπου που έχω δοκιμάσει φέτος!

✅έχει πολύ ωραία, απαλή και σιλικονάτη υφή που απλώνεται τέλεια
✅αν και περιέχει και χημικά, αλλά και φυσικά αντιηλιακά φίλτρα (οξείδο του ψευδαργύρου και διοξείδιο του τιτανίου) δεν αφήνει καμία αντιαισθητική "ασπρίλα", όπως τα περισσότερα αντιηλιακά με φυσικά φιλτρα
✅στεγνώνει πολύ γρήγορα με φυσικό ματ τελειωμα - στη φωτογραφία παρακάτω δεν έχει στεγνώσει ακόμα στο χέρι μου, γι'αυτό και γυαλίζει ελαφρώς, γίνεται όμως τελείως ματ
✅δεν μου προκαλεί καθόλου λιπαρότητα ή γυαλάδα κατά τη διάρκεια της ημέρας και δεν νιώθω το δέρμα μου να "ασφυκτιά"
✅έχει διακριτική μυρωδιά που φεύγει γρήγορα και δεν με ενοχλεί καθόλου
✅περιέχει γλυκερίνη, εκχυλίσματα πράσινου τσαγιού και πλαγκτόν, βιταμίνη Ε, καθώς και μικρές ποσότητες γαλακτικού οξέος και βιταμίνης C (ασκορβικό ξύ και το παράγωγο ascorbul palmitate)
✅το επιλέγω συνέχεια τις μέρες που έχει πολλή ζεστη, γιατί δεν μου προκαλεί δυσφορία
✅εάν περάσουν αρκετές ώρες (3-4) από την ώρα που το έβαλα και χρειάζεται ανανέωση, ξεπλένω το πρόσωπό μου με νερό, το στεγνώνω καλά και μετά βάζω μια νέα στρώση για να αποφύγω τα "κομματάκια" που μπορεί να σχηματιστούν λόγω της σιλικονένιας υφής του (κάτι που κάνω με όλα τα αντιηλιακά πλέον) 
✅πολύ καλή τιμή (12,25 €)


❌αν ξεχαστώ και το τρίψω αρκετά, κάνει λίγα κομματάκια, αλλά με προσεκτική εφαρμογή είναι μια χαρά
❌επειδή έχω μεικτή επιδερμίδα  με τάσεις ξηρότητας στα μάγουλα, μπορεί να το νιώσω να με αφυδατώνει λίγο σε αυτή την περιοχή, οπότε χρειάζεται πολύ καλή ενυδάτωση από κάτω
❌περιέχει άρωμα (parfum) στο τέλος της λίστας συστατικών, οπότε αν επιλέγετε fragrance free προϊόντα, μην το προτιμήσετε.


👍Το θεωρώ ιδανική επιλογή για λιπαρές και μεικτές επιδερμίδες - η υφή του δεν μοιάζει καθόλου με αντιηλιακό. δεν κολλάει δεν αφήνει λιπαρή αίσθηση και δεν βαραίνει καθόλου το δέρμα.
🌟Από τα λίγα αντιηλιακά που δηλώνω με βεβαιότητα ότι θα αναζητήσω ξανά σίγουρα!






_________________________________________




Μια ελαφριά αντιηλιακή λοσιόν σε πρακτική και έυχρηστη μορφή σπρέυ για υψηλή αντιηλιακή προστασία ευρέως φάσματος από την ακτινοβολία UVA και UVB. Με μη λιπαρή, βελούδινη υφή, χωρίς άρωμα που δεν αφήνει αντιαισθητικά υπολείμματα και πατενταρισμένη, ανθεκτική στο νερό σύνθεση με ενυδατικούς και αντιοξειδωτικούς παράγοντες από φυτικά εκχυλίσματα. Με την προηγμένη τεχνολογική εμπειρία της ROC, την πρώτη εταιρεία που κατασκεύασε υποαλλεργικε΄ς καλλυντικές συνθέσεις σε συνεργασία με δερματολόγπυς το 1957. 
Ιδανικό για χρήση σε σώμα και πρόσωπο, για όλη την οικογένεια και όλους τους τύπου επιδερμίδας, ακόμα και για τις ευαίσθητες.




🌞Η γνώμη μου

Άλλο ένα αντιηλιακό που με εξέπληξε ευχάριστα και μου άφησε πραγματικά πολύ καλές εντυπωσεις. Την συγκεκριμένη εταιρεία την αγαπούσα πολύ στα νιάτα μου και κακώς την ειχα ξεχάσει εδώ και χρόνια... ήρθε  η ώρα να την ξαναθυμηθώ!

✅έχει λεπτόρρευστη, γαλακτώδη υφή που απλώνεται σε δευτερόλεπτα και απορροφάται εύκολα
✅αφήνει φυσικό λαμπερό τελείωμα
✅δεν "μπουκώνει" το δέρμα και δεν μου προκαλεί αίσθηση δυσφορίας
✅δεν κολλάει και δεν το νιώθω λπαρό και βαρύ
✅η συσκευασία σε σπρέυ κάνει πολύ γρήγορη και ευχάριστη την εφαρμογή
✅στο πρόσωπο με άφησε επίσης απόλυτα ικανοποιημένη - αφήνει ελαφρώς λαμπερό τελείωμα, αλλά όχι αντιαισθητική, έντονη γυαλάδα και δεν μου προκαλει λιπαρότητα
✅έχει έναν συνδυασμό πολλών χημικών αντιηλιακών  φίλτρων που καλύπτουν όλο το φάσμα της ακτινοβολίας
✅δεν αφήνει καθόλου λευκά υπολέιμματα
✅δεν μαζεύεται σε "κομματάκια" και είναι αρκετά ενυδατικό, ώστε να μπορώ να το φοράω χωρίς ενυδατική κρέμα από κάτω


❌περιέχει αλκοόλ που βοηθάει στη γρήγορη απορρόφυση της σύνθεσης, αν όμως το αποφεύγετε στα καλλυντικά, μην προτιμήσετε αυτό το προϊόν


👼Το βρίσκω μια εξαιρετική και πολύ ποιοτική επιλογή, ειδικά για όσους θέλουν 2 σε 1 λύσεις για πρόσωπο και σώμα
💖Εγγυημένη εταιρεία που έχει παράδοση στα αξιόπιστα καλλυντικά 
✌Από τη στιγμή που μπορεί άνετα να φορεθεί και στο πρόσωπο, το μπουκάλι των 200 ml είναι σε πολύ καλή τιμή (13,05 €





INGREDIENTS

Aqua, Octocrylene, C12-15 Alkyl Benzoate, Ethylhexyl Salicylate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Butylene Glycol, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Styrene/Acrylates Copolymer, Glycerin, VP/Hexadecene Copolymer, Potassium Cetyl Phosphate, Methylene bis-benzotriazolyl tetramethylbutylphenol (nano), Acrylates Copolymer, Chrysanthemum Parthenium Flower Extract, Leontopodium Alpinum Extract, Caprylyl Glycol, Propylene Glycol, Pentylene Glycol, Alcohol, Decyl Glucoside, Linseed Acid, Sodium Dodecylbenzenesulfonate, Sodium Lauryl Sulfate, Cetearyl Alcohol, Xanthan Gum, Acrylates/Steareth-20 Methacrylate Copolymer, Caprylhydroxamic Acid, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Ginkgo Biloba Leaf Extract.






👸Και τα δύο αυτά αντιηλιακ'α έχουν γίνει αγαπημένα μου, έχω αφήσει τα υπόλοιπα της συλλογής μου στην άκρη και τα χρησιμοποιώ καθημερινά και συστηματικά - πραγματικά πολύ χαίρομαι που το parfimo.gr μου έδωσε τη δυνατότητα να τα επιλέξω και μου τα απέστειλε δωρεάν για να τα δοκιμάσω, γιατί ειδικά με τα αντιηλιακά είμαι έξτρα ιδιότροπη και τα συγκεκριμένα  είναι πολύ ευχάριστα στη χρήση!

💘Στο parfimo.gr υπάρχει πολύ μεγάλη ποικιλία σε ποιοτικά αντιηλιακά εγγυημένα αξιόλογων εταιρειών και σε ιδιαίτερα δελεαστικές τιμές σε σχέση με άλλα καταστήματα - αυτός είναι και ένας από τους λόγυς που το επισκέπτομαι συχνά...



FOLLOW ME


Αυτά από εμένα και για σήμερα!!!!!

Πολλά φιλιά!!!



Δείτε και αυτό!!!

No comments: