March 12, 2018

Review - Αμυγδαλελαιο με αρωμα απο τα φυσικα καλλυντικα Elixir Cosmeo



       Εχω δηλωσει επανειλλημενα τη μεγαλη μου αγαπη για το αμυγδαλελαιο...  Ειναι πολυχρηστικο, οικονομικο, απολυτα φυσικο και ασφαλες για την επιδερμιδα, ακομα και για την πολυ ευαισθητη και σουπερ ενυδατικο για το προσωπο, τα χερια, το σωμα, τα μαλλια-οπου και να το χρησιμοποιησεις, το αμυγδαλελαιο κανει θαυματα... Οσες το εχετε δοκιμασει, ξερετε πολυ καλα τι εννοω! Για οσες παλι δεν το εχετε ενταξει στην καθημερινη σας ρουτινα ομορφιας, σας εχω σημερα εναν επιπλεον λογο να το αγαπησετε... Εχετε ξαναδει αμυγδαλελαιο που μοσχομυριζιει και μαλιστα με το αγαπημενο σας αρωμα?
    Η ελληνικη εταιρεια φυσικων καλλυντικων Elixir Cosmeo παει το αμυγδαλελαιο ενα βημα πιο μπροστα και το εμπλουτιζει με εσανς αρωματων, κανοντας ετσι τη χρηση του ακομα πιο απολαυστικη! Δειτε παρακατω τις μυρωδιες που επελεξα εγω και πως μου φανηκαν...





     Ως γνωστον (και οπως αναφερεται και στο πισω μερος της συσκευασιας του συγκεκριμενου προιοντος), το αμυγδαλελαιο ειναι πλουσιο σε βιταμινες και ιχνοστοιχεια, δινει λαμψη και τονωση σε μαλλια και δερμα και ειναι ιδανικο για μασαζ σωματος και περιποιηση ακρων. Το αμυγδαλελαιο της Elixir Cosmeo ειναι 100% φυσικο και διατιθεται σε πολυ προσιτες τιμες, με η χωρις προσθηκη αρωματος σε συσκευασιες των 50, 100, 250 και 1000 ml. Εννοειται, οτι εγω προτιμησα την αρωματισμενη εκδοχη, μια που δεν ειχα ξαναδει κατι παρομοιο και απεκτησα δυο μπουκαλακια των 100 ml με αρωμα καρυδας και biscottela, δηλαδη μπισκοτο/καραμελα.





   Η γνωμη μου
   Το πρωτο πραγμα που προσεξα, ηταν η πολυ βολικη γυαλινη συσκευασια σε spray. Το προιον αυτο καθ'αυτο ειναι εξαιρετικο και με αφησε πολυ ικανοποιημενη-ειναι πολυ ποιοτικο, απορροφαται σχετικα γρηγορα (εκτος, βεβαια, αν βαλω υπερβολικη ποσοτητα...) και κανει πολυ καλη δουλεια. Το χρησιμοποιω με ευλαβεια καθε βραδυ στα χερια και στα επωνυχια, τα οποια και διατηρω σε πολυ καλη κατασταση με αυτον τον τροπο-το αμυγδαλελαιο ειναι ο,τι καλυτερο για αυτα τα σημεια! Μου αρεσει επισης πολυ να το χρησιμοποιω στο σωμα μετα το ντους, μονο του η σε συνδυασμο με μια ενυδατικη κρεμα σωματος για εξτρα περιποιηση, οταν νιωθω το δερμα μου λιγο πιο ξηρο. Το ελαιο αυτο αποκαθιστα αμεσως την απαλοτητα και την ελαστικοτητα στο δερμα μου και ειναι τελειο μετα την αποτριχωση. Εκτος των αλλων, αφηνει και φανταστικη  μυρωδια με μεγαλη διαρκεια! 
   Το αμυγδαλελαιο γενικα ενδεικνυται και για χρηση στα μαλλια, ως ενυδατικη μασκα πριν το λουσιμο, αλλα και στο προσωπο για ντεμακιγιαζ ή ως υλικο για σπιτικες μασκες και peeling. Στα μαλλια αγαπω πολυ το ελαιο καρυδας, το θεωρω αξεπεραστο, αλλα θα ηθελα καποια στιγμη μεσα στο καλοκαιρι να δοκιμασω και αυτα τα δυο αρωματισμενα αμυγδαλελαια, θα μου αρεσε πολυ να μυριζουν ετσι τα μαλλια μου! Οσο για το προσωπο, προτιμω να κανω παντα το ντεμακιγιαζ μου με ενα νερο micellaire, γιατι εχω πολυ ευαισθητο δερμα, δεν θα δισταζα ομως να προσεξω λιγο απο αυτο το ελαιο σε μια χειροποιητη φρεσκια μασκα.



   Για το αρωμα της καρυδας δεν ειχα καμια αμφιβολια οτι θα μου αρεσει, τρελαινομαι για οτιδηποτε περιεχει καρυδα και η συγκεκριμενη μυρωδια ειναι παντα η πρωτη μου επιλογη, ειδικα το καλοκαιρι. Αυτο το αμυγδαλελαιο μυριζει αψογα, το αγαπω και οταν το συνδυαζω και με τοαγαπημενο μου coconut eau de toilette, το αποτελεσμα ειναι ακρως εξωτικο! 
Το προτεινω ανεπιφυλακτα σε ολες τις coconut lovers!




    Για τη δευτερη μυρωδια δεν ημουν απολυτα σιγουρη τι να διαλεξω...  ηθελα κατι λουλουδενιο, τελικα ομως κατεληξα σε μια ακομη γλυκια μυρωδια, που μου κινησε την περιεργεια.Το αρωμα Biscottela ειναι, οπως φανταζεστε, στντομογραφια για το μπισκοτο/καραμελα και ειναι, με μια λεξη, ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!
Αν σας αρεσουν οι γλυκιες μυρωδιες, θα ερωτευθειτε αμεσως τη συγκεκριμενη και δεν θα χορταινετε να χρησιμοποιειτε αυτο το υπεροχο μπισκοτοκαραμελενιο αμυγδαλελαιο, σας το εγγυωμαι! 
Κριμα που δεν τρωγεται κιολας😀






Οι μυρωδιες που μπορειτε να επιλεξετε να προστεθουν 
στο δικο σας αμυγδαλελαιο ειναι οι εξης:
κοκκινο σταφυλι, kismet, white musk, νυχτολουλουδο με γιασεμι, 
choco vanilla, jojoba, vanilla butter, caramel, φραουλα, μανολια, 
καρυυδα, ορχιδεα, καρπουζι, ροδακινο, biscottela, choco και  chococaramel

Εκτος ομως απο αυτα τα αρωματα, υπαρχει  και μια ακομα, 
πραγματικα πολυ  δελεαστικη  επιλογη... το αγαπημενο μας επωνυμο αρωμα!
Η Elixir Cosmeo μπορει να προσθεσει στο αμυγδαλελαιο μας εσανς απομιμησης του αρωματος που προτιμαμε (τα γνωσα αρωματα "τυπου") και να δημιοτγησουμε ετσι ενα πραγματικα πολυ ξεχωριστο προιον περιποιησης! Πρωτη φορα βλεπω κατι τετοιο και ηθελα πραγματικα να το μοιραστω μαζι σας!




     

Η Elixir Cosmeo διαθετει ομως και αλλα φυσικα ελαια (αργανελαιο, δαφνελαιο, καστορελαιο, ελαιο καρυδας) και μια πολυ ενδιαφερουσα γκαμα επαγγελμαικων φυσικων καλλυντικων για το προσωπο, το σωμα και τα μαλλια. Θα δοκιμασω σιγουρα και αλλα προιοντα στο αμεσο μελλον...

Για περισοοτερες πληροφοριες σχετικα με τα προιοντα
της Elixir Cosmeo και για ολες τις τρεχουσες προσφορες
ακολουθηστε τη σελιδα τους στο facebook κανοντας κλικ εδω



     

Πως σας φαινονται αυτα τα δυο λαδακια?
Δεν εχουν πολυ ενδιαφερον?


Αυτα απο εμενα και για σημερα...
Τα ξαναλεμε πολυ συντομα!
Πολλα φιλια
Καερινα

No comments: