March 14, 2018

Claudia Schiffer Make up-Double Denim Look

                                
      Κλασικο και ταυτοχρονα μονερνο, τολμηρο, αλλα και στυλατο... ολα τα εχει το Double Denim look, που προτεινει η Claudia Schiffer με τα προιοντα της προσωπικης της συλλογης μακιγιαζ, Claudia Schiffer Makeup by Artdeco . "Διαπιστωνω, οτι το denim ηταν και συνεχιζιει να ειναι ο ακρωγωνιαιος λιθος της γκαρνταρομπας μου. Οι αποχρωσεις αυτες αποτελουν μια υπεροχη χρωματικη παλετα, που ταιριαζει απολυτα με τα υφασματα denim, ειδικα το καλοκαιρι", ειπε το spermodel και ποια ειμαι εγω να διαφωνησω μαζι της! Δειτε παρακατω ο,τι ακριβως θα χρειαστειτε και ενα video tutorial, για να δημιουργησετε αυτο το τελειο look!


   





Quad eyeshadow-€29.50
denim


Luxurious Volume mascara-€19.95
jet


  


No Colour Settimg powder-€36.00
sheer cloud

Lip liner-€10.95
flame
 
 Cream lipstick-€17.95
clementine
 
Nail polish-€10.95
popsicle

SHOP THE LOOK ⇏HERE 
 

                

Δειτε ολη τη συλλογη των προιοντων
Claudia Schiffer makep by Artdeco  εδω


Ενα εχω να πω εγω, ΤΕΛΕΙΟ

Αυτα απο εμενα darlings!
Τα ξαναλεμε συντομα...
Πολλα φιλια
Κατερινα  


                                   

No comments: