November 3, 2017

Review-κρεμες χεριων Dulgon απο το A beauty

     Hey lovelies!!!
   Εβλεπα μια ταινια με την Demi Moore τις προαλλες, το Blind και δειτε τι πηγα και προσεξα... τα χερια της. Ενω ειναι μια κουκλα, οποτε το πλανο πηγαινε στα χερια της, το παθαινες το σοκ, φαινονταν απεριποιητα, γερασμενα  και ταλαιπωρημενα... και δεν νομιζω η Demi να πλενει ολη μερα πιατα και ταψια και να τριβει μπανιερες με χλωρινες!
     Ηθικον διδαγμα, δεν αμελουμε ποτε την φροντιδα των χεριων μας και βαζουμε καθημερινα ενυδατικες κρεμουλες, ειδικα πριν τον υπνο-ειναι τοσο απλο! Η δικη μου κρεμα χεριων ειναι παντα διπλα στο μαξιλαρι μου και μεσα στην τσαντα μου και τα χερια μου ειναι σε εξαιρετικη κατασταση, αν και ολες τις δουλειες του σπιτιου τις κανω μονη μου και ειμαι και καποιας-σεβαστης-ηλικιας! Δειτε παρακατω τις δυο κρεμες που χρησιμοποιω το τελευταιο διαστημα απο την εταιρεια Dulgon και το e-shop της  A beauty.




    H Dulgon Camomile hand cream  περιεχει χαμομηλι, που καταπραυνει την ευαισθητη επιδερμιδα και η πλουσια περιποιητικη της φορμουλα με αλλαντοινη  και bisabolol ηρεμει αμεσα το δερμα και προστατευει χερια και νυχια.
     Η Dulgon 18-hour protection cream παρεχει εντατικη ενυδατωση και προστασια, που διαρκει ολη μερα και χαριζει βελουδινη απαλοτητα, χαρη στο ειδιικο συμπλοκο ενεργων συστατικων της με καταπραυντικη αλοη και ελαιο απο σπορους σογιας.
Η γνωμη μου
Δεν εχω αποφασισει ακομα ποια απο τις δυο μου αρεσει περισοοτερο, γιατι και οι δυο ειναι σουπερ. Εχουν απαλες και ευχαριστες μυρωδιες, απορροφωνται και οι δυο πολυ γρηγορα και αφηνουν πολυ απαλο το δερμα μου χωρις καμια αισθηση λιπαροτητας (πολυ σημαντικο!). Μαλλον προτιμω λιγο περισοοτερο τη μυρωδια της κιτρινης (γενικα αγαπω το αρωμα του χαμομοηλιου) και μου αρεσει να τη χρησιμοποιω κατα τη διαρκεια της ημερας, οπου κι αν βρισκομαι, γιατι η ελαφρια και απαλη συνθεση της απορροφαται ταχυτατα. Η πρασινη με την αλοη με βολευει πιο πολυ το βραδυ (παντα, μα ΠΑΝΤΑ βαζωκρεμα χεριων, πριν κοιμηθω!), καθως η ενυδατωση που προσφερει ειναι πιο εντατικη. Ειμαι πολυ ικανοποιημενη και απο τις δυο-στα συν τους και η συσκευασια, που ειναι στα 100 ml, ενω οι περισσοτερες κρεμες χεριων ειναι στα 50 η 75 ml και η πολυ καλη τους τιμη (κοστιζουν μολις 2,30 ευρω η μια!).


 


Δειτε την κρεμα με χαμομηλι εδω
και την κρεμα με αλοη εδω



   Στο e-shop της A BEAUTY (καντε κλικ εδω
θα βρειτε πολλες ακομη κρεμες χεριων, αλλα και αλλα προιοντα της Dulgon  
 και πολλων αλλων αξιοπιστων εταιρειων σε πολυ προσιτες τιμες.




Αυτα απο εμενα και για σημερα....
Επανερχομαι συντομα !
Πολλα φιλια
Κατερινα



No comments: