October 2, 2017

Review-Diplona Hair Salon shampoo+conditioner for dry+damaged hair

    Hey lovelies!
     Σημερα σας εχω review για δυο επαγγελματικα προιοντα περιποιησης μαλλιων που χρησιμοποιω τον τελευταιο καιρο, το σαμπουαν και το μαλακτικο Diplona Hair Salon για ξηρα και ταλαιπωρημενα μαλλια απο το e-shop της Abeauty.com. Περιεχουν αντιηλιακα φιλτρα, AQUAXYLTM και D Panthenol, συστατικα που χαριζουν λαμψη, ενδυναμωνουν, θρεφουν και επανορθωνουν την τριχα, κανοντας την ετσι πιο ανθεκτικη στους εξωτερικους παραγοντες. Ειναι vegan και δεν περιεχουν parabens και σιλικονη.




Η γνωμη μου
Αν και τα δικα μου μαλλια εχουν λιπαρες ριζες, τα συγκεκριμενα προιοντα μου κινησαν το ενδιαφερον λογω της συνθεσης τους και θελησα να τα δοκιμασω, μια που παντα μετα το καλοκαιρι οι ακρες μου ειναι πιο ξηρες και ταυτοχρονα ξεκινα και η εποχιακη τριχοπτωση... οποτε χρειαζομαι εξτρα ενυδατωση και ενδυναμωση!
Και τα δυο προιοντα εχουν πολυ ευχαριστη μυρωδια, που μενει στα μαλλια και απαλες συνθεσεις. Το σαμπουαν με εξεπληξε ευχαριστα, καθως δεν βαραινει τις ριζες μου και δινει και λιγο ογκο. Το μαλακτικο δεν μπορω να πω οτι ειναι πολυ ενυδατικο-θεωρω οτι, αν εχετε πολυ ξηρα μαλλια, δεν θα σας καλυψει. Για τη δικη μου ομως πολυ λεπτη τριχα ειναι πολυ ικανοποιητικο και, οταν αισθανομαι οτι δεν ειναι αρκετο, βαζω λιγο ενυδατικο σερουμ στις ακρες μου μετα το λουσιμο. Σε γενικες γραμμες μου αρεσει πολυ η αναλαφρη αισθηση που αφηνουν και τα δυο στα μαλλια μου και τα βρισκω πολυ καλα, αν ψαχνετε  προιοντα με απαλη συνθεση, χωρις βλαβερα συστατικα.

Δειτε το σαμπουαν εδω 
και το μαλακτικο εδω

Αυτα απο εμενα και για σημερα darlings!
Τα ξαναλεμε πολυ συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα 


No comments: