March 23, 2015

Makeup empties #3

hello beautiful girls!!!

 

    Επανερχομαιμε μερικα προιοντα μακιγιαζ που χρησιμοποησα μεχρι τελους, καθως και τρια προιοντα για τα νυχια (θεωρω και το μανικιουρ μερος του μακιγιαζ)... Δειτε τις αποψεις που σχηματισα και αν θα αγοραζα ξανα καποια απο αυτα!

 




avon nailwear pro+ Inspired Iris
Σπανιως χρησιμοποιω βερνικι μεχρι να τελειωσει, η συγκεκριμενη ομως αποχρωση απο την περσινη limited edition ανοιξιαικη σειρα της Avon με βολεψε πολυ . Γενικα μου αρεσουν  αυτα τα βερνικια νυχων, εχουν ωραιο πινελακι και αρκετα καλη διαρκεια.
 
avon nail experts 24k gold strength 
Μια απο τις πιο αγαπημενες μου βασεις νυχιων που ειχε αποσυρθει για ενα διαστημα και ευτυχως επανηλθε! Με συστηματικη χρηση δυναμωνει οντως τα ευαισθητα νυχια μου και ειναι πολυ καλη και σαν base coat για τα υπολοπα βερνικια.

kiko nailcare strong nails
instant hardening base coat
Μια βαση που υποσχεαι αμεση σκληρυνση, δεν μπορω να πω ομως οτι μου αρεσε ιδιαιτερα. Δεν ειναι και για πεταμα, περιμενα ομως περισσοτερα και ουσιαστικα την τελειωσα με το ζορι...
 
kiko super colour mascara 05 brown
Αυτη η μασκαρα κυκλοφορει σε πολλα χρωματα-το συγκεκριμενο το πηρα κατα λαθος, αλλα δεν με χαλασε...  Μου αρεσε το γλυκο καφε της χρωμα και με αρκετα περασματα εδινε και αρκετο ογκο. Το μειονεκτημα της ομως ηταν οτι ξεραθηκε σχετικα γρηγορα και αρχισε να δημιουργει κομπους, οποτε την αποχωριζομαι...
 
kiko luxurious lashes maxi brush mascara
Η πιο αγαπημενη μου μασκαρα για το 2014! Το μεγαλο της βουρτσακι εδινε πλουσιο ογκο, χωρις να βαραινει τις βλεφαριδες, εμενε στη θεση της για πολλες ωρες, χωρις να μουτζουρωνει και με την πρωτη ευκαιρια θα την ξανατιμησω!
 
oriflame beauty silk touch pressed powder-light
Ωραια πουδριτσα που τη φορεσα πολυ και μονη της και με καλυψε τις μερες που δεν ηθελα να βαφτω πολυ. Μου αρεσε να την εφαρμοζω με ενα kabuki πινελο της ιδιας εταιρειας και σε γενικες γραμμες τη βρηκα αρκετα ικανοποιητικη.

avon clearskin blemish clearing stick
ΟΚ, δεν θα πω πολλα, αυτα τα αντιβακτηριδιακα στικ τα αγοραζω δυο-δυο, τα χρησιμοποιω σχεδον καθημερινα και παντα υπαρχει ενα στα καλλυντικα μου... Τα αγαπω!
 
avon ultra color rich lipstick matte-pink cuddle
Δεν ειμαι μεγαλη φαν των ματ κραγιον-προτιμω το κρεμωδες τελειωμα και τις πιο ενυδατικες υφες. Το συγκεκριμενο ομως κραγιον μου αρεσε παρα πολυ για καθημερινο μακιγιαζ, δυστυχως ομως αυτη η αποχρωση δεν παρχει πια-σνιφ! Μα πως γινεται παντα ο,τι μας αρεσει να καταργειται???
 
avon brilliance lipsick-pink paparazzi
Απο τα πιο αγαπημενα μου κραγιον, τελειο λαμπερο ροζ χρωμα, επισης καταργηθηκε (γκρρρρρρρ), φροντισα ομως να αποκτησω αλλο ενα κι ετσι εχω back up!



Αυτα λοιπον αγαπημενες μου προς το παρον...
Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα



9 comments:

Mama Tzini said...

Η luxurious mascara είναι πολύ πολύ καλή!!! Και εγώ αυτήν έχω και μου αρέσει! Σαν μάσκαρα είναι σταθερή και για την τιμή της πολύ καλή!!!

Pretty Kitty said...
This comment has been removed by the author.
Pretty Kitty said...

συμφωνω απολυτως! εγω την ειχα παρει σε προσφορα 2,95, που να'ξερα οτι θα μου αρεσε τοσο για να παρω 3+4 χιχιχιχι

Unknown said...

Πολυ ωραιο ποστ!! χρησιμοποιω κι εγω την βαση νυχιων της Avon και μ αρεσει πολυ γιατι παρατηρησα πως κανει δουλεια!! http://mycolorsecrets.blogspot.gr/2015/03/nails-of-day-avon-gel-finish.html φιλιααα

Unknown said...

It’s a really great post! Thank you for sharing!
Can’t wait to see the next one!)
Like your blog very much!)

Diana Cloudlet
http://www.dianacloudlet.com/

Unknown said...

Πολύ ωραία όλα το στικ και την βάση νυχιών έχω δοκιμάσει

Pretty Kitty said...

ειναι και τα δυο πολυ αγαπημενα μου!

Pretty Kitty said...

thank you sooooo much!! xxx

Pretty Kitty said...

εχω δοκιαμσει σχεδον ολα τα προιοντα για τα νυχια της avon και η συγκεκριμενη βαση ειναι η καλυτερη! μου αρεσει πολυ και η gel sytrngth!