March 7, 2015

Huge collective Oriflame haul+Giveaway winner!

hello beauties!

 

   Κοριτσια, εχω ενα σοβαρο προβλημα.Δεν μπορω να αντισταθω στις προσφορες! Ειδικα οταν ξερω οτι καποιο προιον εχει σουπερ τιμη για πολυ περιορισμενο χρονικο διαστημα, με πιανουν τα διαολια μου... 
   Καπως ετσι κατεληξα με μια τεραστια σακουλα αγορων απο την Oriflame-χαζευα τους καταλογους online, σημειωνα τους κωδικους που μ'ενδιεφεραν, επαιρνα τηλεφωνο την συνονοματη φιλη μου Κατερινα που ειναι μελος της εταιρειας και της ελεγα "Βαλε και τουτο, βαλε και τ'αλλο"... Προσφατα λοιπον που βρεθηκαμε, μου εφερε ολα αυτα τα πραγματακια που βλεπετε παρακατω...

   
  Ξεκιναω με πεντε χρωματιστα shower gels απο τη σειρα Discover που εχει πολυ ωραιες μυρωδιες... Το Bali paradise ειναι δροσερο και φρουτωδες, το Sicilian Dream μου θυμιζει ανανα και πεπονι, το Miami Spirit ειναι πιο girly και το Parisian Delight πιο λουλουδενιο και αισθησιακο.
Τα τρια πρωτα ειναι σε συσκευασιες των  250 ml και τα δυο επομενα στα 200 ml-αυτα γραφουν  body scrub, αλλα αφου χρησιμοποιησα το ροζ, αντιληφθηκα οτι στην ουσια ειναι απολεπιστικα αφροντους. Το ιδιο μου εχει συμβει και με αντιστοιχα προιοντα της Avon, δεν ξερω γιατι το κανουν αυτο και μας μπερδευυν!



   Συνεχιζω με προιοντα σωματος-αλλωστε αυτα μου αρεσουν πιο πολυ απο την Oriflame. Ξαναπηρα μετα απο πολυ καιρο την κρεμα σωματος Milk&Honey Gold που μυριζει φανταστικα κι εχει ελαφρυα υφη που μου αρεσει πολυ.
Πολυ ωραια μυρωδια εχει και το limited edition αφρολουτρο Love Bubbles στα 750 mlΑπο τη σειρα Discover πηρα και το ροζ σαπουνακι-και τα τρια ροζ ηταν σε σετακι και απο την βρεφικη σειρα αγορασα υο Hair+Body wash 300 ml με ηπια συνθεση που δεν τσουζει τα ματια και συνισταται απο παιδιατρους, οπως αναγραφεται στη συσκευασια.


Αλλο ενα προιον απο τη σειρα Discover, υγρο κρεμοσαπουνο αυτη τη φορα  στα 300 ml και δυο προιοντα Swedish Spa για το σωμα-αντικυτταριδικη κρεμα που εχω παρει πολλες φορες στο παρελθον και το ααπολεπιστικο (κανονικο, οχι σαν το Discover...) που προτεινει η εταιρεια να χρησιμοποιειται συνδυαστικα για καλυτερα αποτελεσματα.
Επισης απο τη baby σειρα ειναι και το βρεφικο λαδι 150 ml με οργανικο εκχυλισμα βαμβακιου-θελω παντα να εχω ενα τετοιο πολυχρηστικο λαδακι στο σπιτι...




Απο τη σειρα Optimals διαλεξα το αφρωδες τζελ καθαρισμου για κανονικες/μεικτες επιδερμιδες που ειναι στα 200 ml και βεβαια, δεν μπορεσα να αντισταθω στα τρια νεα αρωματα του αγαπημενου balm Tender Care, φραγκοσταφυλο, καρυδα και τριανταφυλλο... ειναι ολα τους υπεροχα!
Το πολυ απαλο πινελακι που βλεπετε κοστισε μονο 1,50 ευρω και προοριζεται για την εφαρμογη μασκας, εμενα ομως μου φαινεται καλυτερο για foundation.. . θα δειξει!
Τελος, δυο προιοντα μακιγιαζ-το κραγιον Prue Colour στην αποχρωση  Soft Caramel που δεν εχει εντονη χρωματικη αποδοση, αλλα ειναι ενυδατικο και μου αρεσει το χρωμα του για καθε μερα και η μασκαρα The One Volume Blast, που δεν ξερω αν θα δωσει τον ογκο που θελω με αυτο το βουτσακι... επιφυλασσομαι!




Δειτε τον τρεχοντα καταλογο της Oriflame κανοντας κλικ  εδω

Κι επειδη τα ομορφα πραγματα πρεπει να τα μοιραζομαστε, θα επιλεξω καποια απο τα παραπανω καλουδια για μελλοντικο giveaway...
Μια που λεμε ομως για giveaways, ηρθε  και η ωρα να ανακοινωσω τη νικητρια που θα παραλαβει τα προιοντα της Carlo di Roma και της Avon...
and the winner is...

χαρα ρουσση





Περιμενω να επικοινωνησεις μαζι μου εδω η στο facebook 
για να παρεις τα δωρακια σου!


Αυτα λοιπον απο εμενα για την ωρα... Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα

2 comments:

Vicky Papadopoulou said...

Μου αρέσουν πολύ τα one brand haul posts, να τα χαρείς όλα και να μας πεις εντυπώσεις, φιλάκια!

Unknown said...

Παρα πολυ ωραιες οι αγορες σου!! εχω βαλει στο ματι το παιδικο αφρολουτρακι και το αφρωδες τζελ καθαρισμου!!! εχω το αφρολουτρο Love Bubbles και το λιπ μπαλμ με το φραγκοσταφυλο-δεν μυριζει φανταστικαα? :D φιλιααα