January 22, 2015

Review-Yves Rocher White Botanical Exceptional youth cream

hello my beautiful girls!

 

Σημερα θα σας μεταφερω τις εντυπωσεις μου απο μια κρεμα νυχτας που χρησιμοποω τον τελευταιο καιρο. Προκειται για την White Botanical Exceptional Youth Cream 50 ml απο την γαλλικη εταιρεια φυτικων καλλυντικων Yves Rocher.

 

  Η κρεμα αυτη περιεχει γλυκοριζα που διαθετει λευκαντικες ιδιοτητες, καθως και αντιγηραντικο εκχυλισμα λευκου λουπινου, ενω στη συνθεση της δεν περιλαμβανει parabens, χρωστικες ουσιες και ορυκτελαια. Η εταιρεια υποστηριζει οτι μετα απο χρηση τριαντα ημερων το δερμα γινεται πιο διαυγες και σφριγηλο, οι σκουρες κηλιδες και τα σημαδια γινονται λιγοτερο εμφανη, ενω απαλυνονται και οι γραμμες και οι ρυτιδες 

Σας εχω αναφερει πολλες φορες τον Yves Rocher και το ποσο μου αρεσει γενικα η λογικη της εταιρειας, τα φυτικα συστατικα που αποτελουν τη βαση ολων των προιοντων της, τις συνθεσεις και τις συσκευασιες που δεν επιβαρυνουν το περιβαλλον και την αποφυγη χρησης βλαβερων συστατικων. Μεχρι και το μελανι που χρησιμοποιειται πανω στις ανακυκλωσιμες συσκευασιες ειναι βοτανικης προελευσης και στα κουτακια δεν περιλαμβανεται εξτρα φυλλαδιακι με πληροφοριες, ετσι ωστε να μειωνεται η ασκοπη χρηση χαρτιου... πολλα like!

Την συγκεκριμενη κρεμα μου την προτεινε η αγαπημμενη μου youtuber Eva Mar, η οποια μου ειπε οτι ειδε αποτελεσματα απο τις πρωτες μερες κι ετσι μου κινησε την περιεργεια...  Ο κυριοτερος λογος που ηθελα να την δοκιμασω ηταν καποια σημαδακια που εχω γυρω απο το στομα και στο πηγουνι απο παλαιοτερα σπυρακια-οποιος τα πειραζει, αυτα παθαινει! 

  Μετα απο χρηση δεκα ημερων παρατηρησα οτι ενα επιμονο κοκκινο σημαδι που ειχα απο το καλοκαιρι, καθως και καποια αλλα μικροτερα ειχαν ελαφρως βελτιωθει. Χρησιμοποιω την κρεμα εδω και εναμιση μηνα πλεον και η γενικη εικονα της επιδερμιδας μου ειναι πολυ καλη-οντως εχει γινει πιο λαμπερη και διαυγης. Δεν μπορω να πω οτι ειδα καποια σημαντικη διαφορα σε μια μικρη ευρυαγγεια και κανα δυο μικρες κηλιδες που εχω απο τον ηλιο, σιγουρα ομως βοηθησε στην οψη των σημαδιων απο παλια σπυρακια και στη γρηγοροτερη εξαφανιση σα πιο καινουρια...


  Μου αρεσει επισης πολυ η υφη της που ειναι σαν κρεμωδες τζελ και απορροφαται αμεσως. Το μονο που δεν μου αρεσε ειναι το γεγονος οτι δεν εστρωνε καλα οταν εβαζα πρωτα ενα σερουμ-επρεπε να περιμενω αρκετη ωρα να απορροφηθει πολυ καλα ο ορος και μετα να εφαρμοσω την κρεμα, αλλιως δημιουργουσε μικρα κομματακια, σαν να τριβοταν και δεν φταιει το σερουμ, γιατι δοκιμασα δυο-τρια διαφορετικα... Ευτυχως η κρεμα ειναι αρκετα αποτελεσματικη απο μονη της, οποτε το σερουμ δεν ειναι και απαραιτητο.

Η αρχικη τιμη της ειναι στα 35 ευρω, για ολο τον Ιανουαριο ομως εχει εκπτωση και κοστιζει 21 ευρω.



  Στη σειρα White Botanical θα βρειτα ακομα...
1.Ορο νεοτητας 30 ml
2.Κρεμα ημερας spf 30, 50 ml
3.Κρεμα νυχτας 50 ml
4.Κρεμα ματιων 15 ml
5.Διορωτικη κρεμα για τα σκουρα σημαδια
6. Τονωτικη λοσιον 200 ml

Αν θελετε να εγγραφειτε στον Yves Rocher και να προμηθευεστε τα προιοντα της εταιρειας με μονιμη εκπτωση 30%, επικοινωνηστε μαζι μου στο facebook η αφσητε μου εδω ενα μυνημα!


Αυτα προς το παρον απο εμενα...
Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα xxx

 

 

1 comment:

Alternative beauty by maria said...

Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον προϊόν.
Πού όμορφο το post σου!
Πολλά φιλιά! :)

Μαρία από http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/