January 11, 2015

My December beauty empties...

hey there beautiful girls!!!

    Το 2015 αποφασισε να μπει με καπως περιεργο τροπο... Ας ελπισουμε οτι συντομα θα μας δειξει το καλο του προσωπο και θα μας δωσει πολλες πολλες ομορφες στιγμες!
    Κι επειδη εμας μας αρεσει να ασχολουμαστε με ομορφα και ευχαριστα πραγματα, οπως η προσωπικη μας περιποιηση, δειτε παρακατω τα προιοντα που αδειασα μεσα στον περασμενο Δεκεμβρι... αντε και καλο μας νεο χρονο!

sephora waterproof eye makeup remover 125 ml
Ενα διφασικο ντεμακιγιαζ ματιων που μου αρεσει πολυ, γιατι αφαιρει τελεια και το παραμικρο ιχνος χρωματος , χωρις να προκαλει ερεθισμους και ειναι και οικονομικο-η συγκεκριμενη συσκευασια  νομιζω οτι κοστιζει 6,50 ευρω. Ηταν το τριτο μπουκαλακι που τελειωσα και ευχαριστως θα το ξαναεπαιρνα.
 
oriflame silk beauty shower cream
with silk proteins and orchid extract 200 ml
Ενα ωραιο αφρολουτρο με απαλη, λουλουδενια μυρωδια και κρεμωδη αφρο που αφηνει ωραια αισθηση στο δερμα μετα το ντους.
 
beautycycle earth restoring balance cleanser
Δειτε την αποψη μου για αυτο  το προιον πατωντας εδω
 
biotherm aquasource gel-cream 
normal to combination skin 15 ml
Αυτη η ενυδατικη κρεμα ημερας σε συσκευασια ταξιδιου ηταν δωρο με ενα περιοδικο και μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις. Εχει δροσερη υφη που απορροφαται αμεσα και αφηνει το δερμα πολυ φρεσκο,ανετο και ενυδατωμενο. Δεν μου προκαλεσε περιττη γυαλαδα και λιπαροτητα και την βρηκα πολυ καλη για τις κρυες μερες του χειμωνα, με μονο ισως μειονεκτημα το γεγονος οτι δεν περιεχει spf.
 
sanex dermo-kids shampoo+shower 500 ml
Αφρολουτρο και σαμπουαν μαζι με ηπια συνθεση που πηρα για τον γιο μου και χρησιμοποιησα και εγω, δε μπορω να πω ομως οτι ξετρελαθηκα. Τελειως αδιαφορο, ουτε στα μαλλια, ουτε στο σωμα μου αφησε ιδιαιτερα ωραια αισθηση.
 
vichy dercos antidandruff treatment shampoo
itchy scalp, oily hair200 ml
Εδω κλεβω λιγο και βαζω ενα σαμπουαν που χρησιμοποιει ο συζηγος εδω και χρονια-ηθελα να σας το δειξω, γιατι ειναι οντως πολυ καλο για λιπαρα μαλλια που παρουσιαζουν πιτυριδα. Ειναι λιγο πιο ακριβο απο τα κλασικα σαμπουαν, αξιζει ομως, γιατι πραγματικα κανει δουλεια, ακομη κι αν δεν το χρησιμοποιειτε σε καθε λουσιμο. Στα συν και το οτι δεν περιεχει parabens.
 
oriflame activelle 24h antiperspirant deodorant 50 ml
Το αποσμητικο της ιδιας σειρας με το πρασικο καπακι που σας ειχα δειξει παλαοτερα ηταν χαλια και κατεληξε στα σκουπιδια... Αυτο εδω ομως ηταν πολυ καλο, κρατουσε μακρια την κακοσμια για πολλες ωρες και ειχε υπεροχη λουλουδενια μυρωδια. Like!





Αυτα λοιπον απο μενα για την ωτα...
 Μην ξεχνατε το blog giveaway που τρεχει μεχρι τις 18 αυτου του μηνα, καθως και το facebook giveawayαπο την Avon σελιδα μου...
Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα xxx


 

 

8 comments:

Unknown said...

καλή χρονιά! δεν έχω δοκιμάσει κάτι! ίσως αγοράσω το ντεμακιγιάζ από sephora.
αν θέλεις ρίξε μια ματια στο blog μου marenabeauty.blogspot.gr

Unknown said...

καλη χρονιά έχω το ντεμακιγιαζ απο sephora και συμφωνώ σε όσα λες

Alternative beauty by maria said...

Πολύ ωραίο post, και συμφωνω με αυτά που λες! :)
By the way, σε έχω κάνει tag για το Grateful Blogger Tag! Ελπίζω αν θες και έχεις χρόνο να αποδεχτείς την πρόκληση
Πολλά φιλιά!

http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

Pretty Kitty said...

ΩΩΩΩΩ Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!! ΜΆΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΤΑΓΚ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΠΦΦΦΦ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΗΣΩ ΟΜΩς!!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ

Pretty Kitty said...

HAPPY NEW YEAR!!!!!!!
μ'αρεσει πολυ αυτο το ντεμακιγιαζ και ειναι και πολυ οικονομικο, ειδικα αν το παρεις με 1
1+1 απο τη vodafone!

Pretty Kitty said...

υπεροχο το μπλογκ σου, κι εγω δεν εχω δοκιμασει πολλα απο τα προιοντα που αναφερεις και μου βαζεις ιδεες! σε παρακολουω ως kitty zola! φιλακια πολλα!

Unknown said...

http://allaboutbeautyworld.blogspot.gr/

Pretty Kitty said...

σου'ρχομαι-kitty zola-kisses!!!!!!