January 4, 2014

More December empties!

Γεια σας και παλι!!!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΟΟΟΟΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

 

   Ξεκιναμε τη νεα χρονια με αισιοδοξια και πολλα χαμογελα... και ετοιμαζομαστε για νεες εμπειριες , νεες καταστασεις, νεεους ανθρωπους... δεν αφηνουμε τη μαυριλα να μας κυριευει, αντιστεκομαστε σθεναρα στα ασχημα συναισθηματα και κοιταμε μπροστα! Ως λατρεις της ομορφιας, υποστηριζουμε οτιδηποτε προσφερει χαρα και ομορφια στην καθημερινοτητα μας...
    Κι επειδη προσεχουμε και τον εαυτο μας, δειτε τα προιοντα περιποιησης που αδειασα τον τελευταιο μηνα του 2013...

 

 

1.WELLAFLEX  HAIRSPRAY ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΟΓΚΟΥ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΝΟ3

     Επιτελους τελειωσα ενα σπρευ μαλλιων που δεν με ικανοποιησε και πολυ...η αληθεια ειναι οτι κανει αυτο που υποσχεται, δινει δηλαδη αρκετο ογκο, οταν το ψεκαζεις στις ριζες, το κακο ομως ειναι οτι δυστυχως τις κανει να λαδωνουν και πολυ πιο γρηγορα.... απογοητευση...

2.ORIFLAME DISCOVER SANTORINI BLUE PARADISE BATH FOAM 400 ML

     Εχω ξαναπει οτι μου αρεσει αυτη η σειρα της Oriflame και αυτο το αφρολουτρο, εκτος απο πολυ ευχαριστη μυρωδια και ωραιο αφρο, εχει και πολυ ωραιο ονομα! Μπορειτε να το βρειτε και σε πολυ καλη τιμη, οταν ειναι σε προσφορα-νομιζω οτι δεν το ειχα αγορασει πανω απο τρια ευρω. 

3.TOMMY GUNS MYRTILLE&GINSENG  SHAMPOO 250 ML 

    Δειτε review για αυτο το σαμπουαν εδω... 
http://beautifulgirlsgroup.blogspot.gr/2013/11/review-tommy-guns-shampoos.html 

4.PHARMACOPIA NATURAL ORGANIC COSMETICS CITRUS CONDITIONER

    Οπως καταλαβαινετε απο τα μπουκαλακια στη φωτογραφια, προκειται για μινι συσκευασιες που κρατησα απο ενα ξενοδοχειο στο Παρισι...Τα χρησιμοποιησα σε συνδυασμο με το προηγουμενο σαμπουαν, αλλα δεν μου αρεσαν καθολου...Μου κινησε  την περιεργεια αυτη η καναδεζικη εταιρεια φυσικων καλλυντικων-δεν την ειχα ξανακουσει-αλλα το συγκεκριμενοπροιον θεωρω οτι ειναι πολυ... λιγο. Ειναι αρκετα υδαρρες, με αποτελεσμα να μην μενει αρκετη ποσοτητα πανω στα μαλλια και δεν ενυδατωνει οσο θα ηθελα... τζιφος!

5.APIVITA HAIRCARE CITRUS&HONEY CONDITIONER

   Χρησιμοποησα και αυτο το κοντισιονερ μαζι με το προαναφερθεν σαμπουαν, αλλα και αυτο το μπουκαλακι απο ξενοδοχειο δεν με ικανοποιησε καθολου. Μυριζε πολυ ωραια, αλλα ουτε αυτο ηταν αρκετα κρεμωδες και ενυδατικο...μου φαινεται οτι οι υπευθυνοι των ξενοδοχειων δεν ενδιαφερονται επαρκως για τα μαλλακια των πελατων τους! Ααααα, θα θυμωσω!!!!!!!:)

6.TZIMAS COSMETICS HYDRATING SUN ΑΝΤΙΗΛΙΑΚΗ ΚΡΕΜΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ SPF30

   Ενα δειγμα της αντιηλιακης κρεμας της θεσσαλονικιωτικης εταιρειας καλλυντιικν, που ομως δεν ταιριαξε στο δικο μου δερμα. Η κρεμουλα αυτη μαλλον ειναι καλυτερη για κανονικη η ξηρη επιδερμιδα, γιατι στη δικη μου μεικτη ηρθε λιγο βαρια και την εκανε να γυαλιζει εντονα.Επισης, αν και η υφη της ειναι καπως πυκνη, θα την ηθελα και περισσοτερο ενυδατικη. Ναι, ναι, το ξερω, ειμαι πολυ παραξενη!

7.OLAY REGENERIST REHYDRATING LOTION SPF15 7 ML

    Αυτη την κρεμουλα την ειχα παρει πριν πολυ πολυ καιρο και την ειχα ξεχασμενη... ειπα λοιπον να την τελειωσω.Θυμηθηκα ομως τους λογους που δεν μου ειχε αρεσει και για'αυτο την χαντακωσα στα βαθη του ψυγειου ( εκει κραταω ολα τα προιοντα περιποιησης προσωπου και μακιγιαζ που δεν χρησομοποιω, για να μην αλλοιωνονται ) ... Εχει πολυ ελαφρια και οχι αρκετα ενυδατικη συνθεση κι επιπλεον, αν και μη λιπαρη, μου προκαλει και αυτη εντονη γυαλαδα. Ειχα  παρει μαζι και την κρεμα νυχτος και το σερουμ ματιων της ιδιας σειρας. Αυτα τα δυο ηταν καπως καλυτερα, αλλα  θεωρω οτι οι τιμες και των τριων προιοντων δεν αντιστοιχουσαν στην ποιοτητα τους-κοστισαν περιπου 23 ευρω το ενα απότι θυμαμαι... 
     
    Οπως καταλαβαινετε, η παραξενια παει συννεφο και ειμαι ολιγον στραβοξυλο! Τι να κανω ομως, δεν ταιριαζουν ολα τα προιοντα σε ολες μας και ειδικα τη σημερον ημερα θα πρεπει να προσεχουμε διπλα που ξοδευουμε τις οικονομιες μας... ελπιζω λοιπον οι δικες μου δοκιμες να σας βοηθουν κι εσας λιγο στην αναζητηση νεων προιοντων!

     Πολλα φιλια 
      Κατερινα  xxx 




6 comments:

Unknown said...

Ωραίο πόστ!Θέλω να δοκιμάσω το αφρόλουτρο από την Oriflame!Φιλια
Ιωάννα, http://love4glam3.blogspot.gr/

pretty kitty said...

thank you!!!!!!!!!!απο τη συγκεκριμενη σειρα σου προτεινω και το kenta african sunset αλλα και το china cherry orchard-ειναι υπεροχα!!!!!!!!φιλακια!

Maria Pinto said...

Νομίζω οτι δεν έχω βρει ποτέ κανένα προϊόν για τα μαλλιά σε ξενοδοχείο που να κάνει καλή δουλειά. Φαντάζομαι οτι αν ήταν τόσο καλά δε θα μας τα χάριζαν. :-/ Όσο για την Arivita, εγώ είχα δοκιμάσει κάποια με άλλο άρωμα και δυστυχώς μόνο το άρωμα άξιζε. Αν είσα εσύ στραβόξυλο που να δεις εμένα με τα προϊόντα μαλλιών! Καταστροφή! :-) Φιλάκια!
mariasbeautifulworld.blogspot.gr

Δεσποινα Κολαγκη said...

πολύ ωραια προιοντα!!!τα προιοντα της olay νομιζω είναι υπερεκτιμημένα και ακριβα!!!
είμαι καινουρια ακολουθος σου εχω και εγω blog allbeautyincluded.blogspot.gr/
αν θελεις περασε μια βολτα φιλια!!!

pretty kitty said...

ααα ωραια να μην αισθανομαι ασχημα!!!!!!!!!!!!!αντε καλε, δεν ειμαστε εμεις στραβες, αυτοι μας δινουν χαζα προιοντα χιχιχι

pretty kitty said...

σ'ευχαριστω παρα πολυ!μολις γραφτηκα κι εγω στο μπλογκ σου-μου αρεσει πολυ που ειναι μες στο χρωμα!φιλακια πολλα!