March 13, 2023

Review - CHI Keratin Silk Infusion + CHI Royal Treatment Pearl complex, 2 σέρπυμ μαλλιών σε μίνι συσκευασίες

   
      Για τα μαλλιά  και την περιποίηση τουςδεν συνηθιζω να μιλάω συχνά, μια που δεν ασχολούμαι και πολύ μαζί τους - τα βάφω δύο με τρεις φορές το χρόνο στο φυσικό μου χρώμα (για να καλύψω τα λίγα λευκά που εμφανίζονται εδώ κι εκεί), δεν κάνω σχεδόν καθόλου styling και επιλέγω οικονομικά προϊόντα  που να μη βαραίνουν τη λεπτή τρίχα και τις λιπαρές μου ρίζες. Για τα προϊόντα της σειράς CHI  από την εταιρεία Farouk Systems μόνο καλά λόγια έχω ακούσει και βλέποντας ότι κυκλοφορούν και μίνι μπουκαλάκια από τους διάσημους ορούς μαλλιών της, έσπευσα να τα δοκιμάσω...  





         Πήρα λοιπόν από το parfimo.gr το CHI Keratin Silk Infusionε και τοCHI Royal Treatment Pearl Complex  σε συσκευασίες των 15 ml το καθένα - αν και το Silk Infusion με το κόκκινο καπάκι είναι ισως το πιο δημοφιλές, εμένα αυτά τα δύο μου κίνησαν περισσοτερο την περιέργεια και μπορείτε να δείτε παρακάτω τις εντυπωσεις μου!!!



 Το CHI Keratin Silk Infusion
ε ίναι ένα ισχυρό, επανορθωτικό σύπλοκο που δρα ως θεραπεία και ενυδατώνει εντατικά τα ξηρά, κατεστραμμένα μαλλιά. 
 Βελτιώνει σημαντικά την ελαστικότητα της τρίχας και αποτρέπει το μελλοντικό σπάσιμο, ενώ επαναφέρει την απαλοτητα και τη λάμψη και διατηρεί μακροπρόθεσμα την υγεια των μαλλιών.
Τρόπος χρήσης Εφαρμόζουμε λίγες σταγόνες στις παλάμες των χεριών και απλώνουμε ομοιόμορφα σε όλα τα μαλλιά. Συνεχίζουμε το styling χωρίς να ξεβγάλουμε.






Ingredients

Cyclopentasiloxane, Cyclotetrasiloxane, Dimethiconol, Keratin Amino Acids, Hydrolyzed Silk, Argania Spinosa Kernel Oil , Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Glycerin, Hydrolyzed Ceratonia Siliqua Seed Extract, Zea Mays (Corn) Starch, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Polyquaternium-7, C12-15 Alkyl Benzoate, Phenoxyethanol, Fragrance (Parfum), Hexyl Cinnamal, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Citronellol, Limonene, Citral.







Το CHI Royal Treatment 
Pearl Complex  είναι ένα προϊόν με ένα εξαιρετικό μείγμα συστατικών και πολυτελή, πολύ ελαφριά σύσταση που δεν ξεβγάζεται.
Σχεδιασμένο για όλους τους τύπους μαλλιών, αναπλάθει, ενδυναμώνει και θρέφει τα μαλλιά, ενώ ταυτόχρτονα βοηθά στην αποκατάσταση των σπασμένων α'κρων , χωρίς να βαραίνει την τρίχα. 
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στο σώμα για ελαφριά ενυδάτωση και απαλοτητα.
Τρόπος χρήσης Εφαρμόζουμε λίγες σταγόνες στις παλάμες των χεριών και απλώνουμε ομοιόμορφα σε όλο το μήκος των μαλλιών από τη μέση και προς τις άκρες. Συνεχίοζουμε το styling χωρίς να ξεβγάλουμε. Μπορεί να εφαρμοστεί και σε στεγνά μαλλιά. 



Ingredients

Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Caprylyl Methicone, Phenyl Trimethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Heptyl Undecylenate, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Tuber Magnatum (White Truffle) Extract, Ethyl Ester of Hydrolyzed Silk, Pearl Powder, Fragrance (Parfum), Linalool, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Benzoate, Coumarin, Citral.




👸Η γνώμη μου

Είμαι πολύ χαρουμενη που δοκίμασα και τα δύο αυτά προϊόντα, γιατί πραγματικά μου άρεσαν πάρα πολύ! Έχω να δηλώσω λοιπόν και για τα δύο τα εξής...

✅η υφή τους είναι σαν πηχτό, αλλά ιδαρές τζελ που δουλεύεται πολύ εύκολα
✅χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα - για τα δικά μου λεπτα, ίσια μαλλιά με μήκος λίγο πιο κάτω από τους ώμους,  δύο με τρεις σταγόνες είναι υπεραρκετές
✅ενώ εχουν αρχικά αίσθηση "λαδερή" στα χέρια, δεν αφήνουν καθόλου λιπαρή αισθηση, ούτε βαραίνουν
✅μου δίνουν απαλότητα, ενυδάτωση και ταυτόχρονα ωραία κίνηση και "σώμα"
✅το πρώτο δεν μου μυρίζει τίποτα σχεδόν, το δεύτερο έχει ευχάριστη, απαλήμυρωδιά που δεν μένει για πολύ στα μαλλιά
✅είναι τόσ ενυδατικά, που μπορώ αν θέλω να μην χρησιμοποιήσω καν conditioner ή μάσκα
✅και τα δύο είχαν κάτω από 3 ευρώ το καθένα, οπότε  προτείνω σε όλους να τα δοκιμάσουν!!!
✅και τα αντίστοιχα full size προϊόντα έχουν πολύ καλές τιμές, δεδομένου ότι  θα κρατήσουν  πολύ καιρό, ακόμα και με καθημερινή χρήση


❌το μόνο αρνητικό που έχω να πω, είναι ότι αυτά τα μικρά μπουκαλάκια έχουν αρκετά μεγάλο στόμιο και μπορεί να πέσει μεγαλύτερη ποσότητα προϊόντος απ'όσο χρειάζεται, θέλει λίγη προσοχή





⭐Θεωρώ και τα δύο αυτά σέρουμ μαλλιών ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ και είναι βέβαιο ότι θα πάρω και ένα full size, ίσως και από τα δύο και σίγουρα κι άλλα προϊόντα από αυτή την εταιρεία! Αν και τα δικά μου μαλλιά δεν είναι ταλαιπωρημένα, πιστεύω ότι καθε τύτπος μαλλιών μπορεί να ωφεληθεί από αυτές τις δύο πολύ ποιοτικές και εύχρηστες συνβθέσεις ... και τώρα καταλαβαίνω γιατί αυτή η εταιρεία είναι τόσο αγαπητή στον τομέα του haircare!

Πειτε μου αν έχετε δοκιμάσει κι εσείς καποιο προϊόν από την CHI και πως σας φάνηκε!


  Ευχαριστώ πάρα , μα πάρα πολυ το parfimo.gr που μου έδωσε τη δυνατότητα να επιλέξω αυτά τα προϊόντα και μου τα απέστειλλε δωρεάν για να τα δοκιμάσω😽 

Στο ίδιο e-shop θα βρείτε pολλά ακόμη προϊόντα της εταιρειας Farouk Systems, αλλά και μεγάλη ποικιλία  σε κάθε είδος pεριποίσης μαλλιών.



FOLLOW ME


👄


Πολλά φιλιά



No comments: