February 10, 2022

Review σε 4 επαγγελματικά προϊόντα περιποίησης μαλλιών από την εταιρεία Fanola και το parfimo.gr


     Ένας από τους λόγους που επισκέπτομαι συχνά το parfimo.gr είναι γιατί σε αυτό βρίσκω κάποια προϊόντα που βλέπω μεν και σε άλλα καταστήματα, στο συγκεκριμένο e-shop όμως οι τιμές είναι πολύ, πολύ πιο συμφέρουσες...  όπως, για παράδειγμα, τα επαγγελματικά  προϊόντα περιποίησης μαλλιών της ιταλικής εταιρείας Fanola που ήθελα πολύ να δοκιμάσω εδώ και καιρό! Επέλεξα τρία σαμπουάν και ένα spray/leave-in conditioner που μου κίνησαν πολύ το ενδιαφέρον - η αλήθεια είνα βέβαια ότι η ποικιλία στα καλλυντικά μαλλιών που διαθέτει το parfimo.gr είναι τεράστια και τώρα τελευταία που άρχισα να ασχολούμαι λίγο περισσότερο με τα μαλλάκια μου, ήθελα πολλά ακόμα πραγματάκια... προς το παρόν και για αρχή αρκέστηκα σε αυτά τα τέσσερα, για τα οποία μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω αναλυτικά τις εντυπώσεις  μου!





Λίγα λόγια για την εταιρεία

H Fanola Professional δημιουργεί εδώ και 15 χρόνια επαγγελματικά προϊόντα κομμωτηρίου με ολοκληρωμένες σειρές περιποίησης με πιο διάσημη την best seller σειρά No yellow κατά του κίτρινου ξανθού. Στη μεγάλη γκάμα προϊόντων της Fanola υπάρχουν σειρές προστασίας χρώματος με εκχυλίσματα καρότου σειρές αναδόμησης και ανάπλασης "botox" μαλλιών, σειρές με λάδι αργκάν και μικροσφαιρίδια χρυσού, προϊόντα περιποίησης με κερατίνη και sulphate free, μάσκες με χρώμα, ειδικές φαρμακευτικές σειρές για τριχόπτωση, λιπαρότητα, πιτυρίδα και ξηροδερμία με βότανα όπως τσουκνίδα, φασκόμηλο, ευκάλυπτο και μέντα, καθώς και η ειδική σειρά ευαίσθητου τριχωτού με aloe vera και πανθενόλη κατάλληλη ακόμη και για μικρά παιδιά χάρη στο ουδέτερο ph.  

Η Fanola Professional διαθέτει επιπλέον μια μεγάλη γκάμα  σε βαφές μαλλιών με 124 αποχρώσεις, εμπλουτισμένες με ginkgo biloba και βιταμίνες με μεγάλη διάρκεια και λάμψη με απόλυτο σεβασμό στην τρίχα - στη σειρά Oro Therapy υπάρχουν και βαφές μαλλιών χωρίς αμμωνία σε 71 απόλυτες αποχρώσειςεμπλουτισμένες με λάδι αργκάν, κερατίνη και μικροσφαιρίδια χρυσού.

Οι βαφές μαλλιών No yellow αποκλειστικά για ξανθιές είναι η νεα καινοτόμα δημιουργία της Fanola - εμπλουτισμένες με εκχυλίσματα βατόμουρου, σταφυλιού και blueberry, συστατικά με μεγάλη αντιοξειδωτική δράση, αυτές οι ιδιαίτερες βαφές είναι σχεδιασμένες με μια ειδική φόρμουλα PPD free.




 Πάμε τώρα να δούμε τα προϊόντα που δοκίμασα...

Θα ξεκινήσω με δύο σαμπουάν από τη βασική σειρά, ένα για βαμμένα μαλλιά και ένα για όγκο.





   Ένα σαμπουάν για την περιποίηση των βαμμένων μαλλιών με Β-καροτίνη, Βιταμίνη Ε και λινέλαιο για την αποκατάσταση της ενδεχόμενης φθοράς της τρίχας από την διαδικασία της βαφής και την διατήρηση της ζωντάνιας του χρώματος.

Η γνώμη μου

Αυτό που κυρίως επιζητώ από όλα τα σαμπουάν που κατά καιρούς επιλέγω, είναι να μην βαραίνουν τα πολύ λεπτά μαλλιά μου και να μην τα λαδώνουν - λούζομαι τρεις φορές την εβδομάδα και αν κάποιο προϊόν με αναγκάσει να αυξήσω αυτή τη συχνότητα, απορρίπτεται! 

Το συγκεκριμένο σαμπουάν πέρασε αυτό το σημαντικό τεστ - αφήνει ανάλαφρα τα μαλλιά μου και δεν προκαλεί έξτρα λιπαρότητα στις ρίζες. Επιπλέον έχει πολύ ωραία μυρωδιά (μου θυμίζει "καλό κομμωτήριο"😁), έχει ωραία, κρεμώδη σύνθεση που κάνει πλούσιο αφρό και γενικά είναι πολύ ευχάριστο στη χρήση.

Στην ίδια σειρά υπάρχουν πολλά ακόμη συμπληρωματικά προϊόντα για ολοκληρωμένη φροντίδα (όπως Conditioner, μάσκα, σέρουμ λάμψης) και το σαμπουάν κυκλοφορεί και σε συσκετασία των 1000 ml. Θα πάρω σίγουρα κι άλλα προϊόντα από τη σειρά After Colour, κακώς που δεν τα πήρα ήδη δηλαδή - από το σαμπουάν έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένη.




👧Fanola Volume - Volumizing shampoo 350 ml

   Ένα σαμπουάν πλούσιο σε έλαιο βαμβακιού και πανθενόλη (Βιταμίνη Β5) που προσφέρει αποτελεσματική ενυδάτωση, καθώς συγκρατεί τα μόρια νερού και την ήδη υπάρχουσα υγρασία στα μαλλιά και δίνει λεια, υγιή όψη και όγκο στη ρίζα και τις άκρες.

Η γνώμη μου

Και αυτό το σαμπουάν πέρασε το παραπάνω τεστ - ειδικά από τα σαμπουάν που υπόσχονται όγκο, όπως αυτό, έχω αρκετές απαιτήσεις, μια που τα περισσότερα δίνουν μεν προσωρινό όγκο, αλλά γρήγορα βαραίνουν τα μαλλιά μου και μ' εκανευρίζουν απίστευτα! Αυτό δεν με απογοήτευσε - δεν μπορώ να πώ ότι είδα δραματικό όγκο στην πολύ λεπτή τρίχα μου, το αποτέλεσμα όμως ήταν ικανοποιητικό και ανάλαφρο και όλα καλά και με τη λιπαρότητα, πολύ βασικό για μένα. Επίσης ωραία,"κομμωτηριακή" μυρωδιά (μοιάζει πολύ με του προηγούμενου σαμπυάν), πλούσιος αφρός και κρεμώδης σύσταση...  εγκρίνεται!

Στην ίδια σειρά (Volume) υπάρχει και ένα conditioner μαλλιών (κάτι μου λέει ότι και αυτό θα είναι στις μελλοντικές αγορές μου) και το σαμπουάν κυκλοφορεί επίσης σε τεραστιότατη και οικονομική συσκευασία των 1000 ml




  Πάμε τώρα στα δύο προϊόντα της σειράς Oro therapy 24K...
ένα σαμπουάν για λάμψη και ένα conditioner χωρίς ξέβγαλμα σε spray.





   Ένα ιδιαίτερο σαμπουάν που καθαρίζει απαλά και ταυτόχρονα ανδεικνύει και φροντίζει το χρώμα των μαλλιών. Με ένα μείγμα ελαίου argan, κερατίνης και ελαίου ρίζας κυπαρισσιού. Δεν αφαιρεί τα φυσικά έλαια και τη υγρασία της τρίχας και την προστατευει από φυσικούς επιβαρρυντικούς παράγοντες, όπως η ηλιακή ακτινοβολία. Περιέχει επίσης μικροσφαιρίδια χρυσού για να αναδείξει στο έπακρο τη λάμψη και το χρώμα των μαλλιών.
  
Ηγνώμη μου

Είπα προηγουμένως ότι τα σαμπουάν που δοκίμασα μυρίζουν σαν καλό κομμωτήριο... αυτό το σαμπουάν από της σειρά Oro Puro τα ξεπερνά όλα - μόλις το βάζεις στα μαλλιά, πηγαίνεις κατευθείαν σε ένα λουσάτο, ακριβό hair salon με την έντονη μυρωδιά του (που διαρκεί για πολλές ώρες) και την πολύ πλούσια και πραγματικά πολυτελή σύνθεση. 

Την πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα, το φοβήθηκα λίγο - μου φάνηκε ότι θα είναι πολύ ενυδατικό για τα δικά μου μαλλιά, θα τα βαραίνει και θα τα λαδώσει γήγορα, αυτό ακριβώς που δεν θέλω δηλαδή...  ευτυχώς όμως με εξέπληξε ευχάριστα.  Δίνει ωραίο "σώμα" και κίνηση, δεν μου προκαλει λιπαρότητα και αισθάνομαι ότι δυναμώνει τα μαλλιά μου. Έχει γίνει ένα από τα πιο αγαπημένα μου προϊόντα το τελευταίο διάστημα, - κυκλοφορεί και σε μεγαλύτερη συσκευασία των 1000 ml (που πολύ πιθανόν να την αποκτήσω), αλλά και σε μικρότερη των 100 ml, που είναι travel-friendly και ιδανική για όποιον θέλει να το δοκιμάσει. Εγώ πάντως το προτείνω ανεπιφύλακτα!




   Ένα spray μαλλιών που εφαρμόζεται μετά το λούσιμο σε νωπά, σκουπισμένα με πετσέτα μαλλιά (το ανακινούμε πριν τη χρήση) και δεν χρειάζεται ξέβγαλμα. Με ειδική φόρμουλα που περιλαμβάνει πανθυενόλη, καστορέλαιο, κερατίνη και  έλαιο argan για λείανση και εύκολο ξεμπέρδεμα. Περιέχει επίσης μικροσφαιρίδια χρυσού που δίνουν εξαιρετική λάμψη.

 Η γνώμη μου
Μου αρέσουν γενικώς τα leave-in conditioner, τα βρίσκω πολύ εύχρηστα και συνήθως βοηθούν τα μαλλιά μου να φαίνονται πιο γεμάτα -  αυτό ακριβώς συνέβη και με αυτό το spray. Έχει ελαφριά σύνθεση που δουλεύεται εύκολα και απορροφάται γρήγορα από τα μαλλιά, χωρίς να αφήνει κολλώδη και δυσάρεστη αίσθηση. 
Η μυρωδιά του είναι ίδια με αυτή του σαμπουάν Oro Puro και αυτά τα δύο προϊόντα σε συνδυασμό, εκτός από το άρωμα που χαρίζουν, κάνουν όντως τα μαλλιά πιο λαμπερά.  Από τη σειρά Oro Puro θα ήθεελα πολύ να δοκιμάσω και τη μάσκα - αν δεν σας αρέσουν τα προϊόντα μαλλιών με έντονη μυρωδιά, δεν θα σας πρότεινα τη συγκεκριμένη σειρά, αν όμως θέλετε να ανεμίζετε το μαλλί και να μοσχοβολάει, σαν να γυρίσατε μόλις από το κομμωτήριο,  δοκιμάστε την οπωσδήποτε!


     

     Η εταιρεία Fanola με έχει κερδίσει και είναι βέβαιο ότι θα πάρω πολλά ακόμη τπροϊόντα της. Όπως είπα και στην εισαγωγή, στο parfimo.gr βρίσκω αυτή, οπως και άλλες εταιρειες σε πολύ καλύτερς τιμές σε σχέση με άλλα καταστήματα και σιχνά κοιτάω τη σελίδα με τις προσφορές, όπου πραγματικά πετυχαίνω φοβερές ευκαιρίες.



   

Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει προϊόντα αυτής της εταιρείας?
Αν όχι,  ποιό θα θέλατε να δοκιμάσετε???


Αυτά από εμένα για την ώρα...

Σας φιλ'ω!



Αυτό το διαβάσατε?


No comments: