December 18, 2021

Empties - Fall 2021, part 2

      Συσκευασίες προϊόντων περιποίησης που τελείωσαν μέσα στο φθινόπωρο, μέρος δεύτερον!
  Για να δείτε και το πρώτο μέρος, απλά πατήστε εδώ! Ναι, είμαι πολύ παραγωγική, το ομολογώ, guilty as charged ...



Empties - Fall 2021, part 2



Natura Siberica - Anti-OX Wild Blueberry Moisturising face mist toner, 100 ml
Συμπαθητικό και εύχρηστο αυτό το face mist, αλλά δεν μπορώ να πω ότι ζαλίστηκα κιόλας...θεωρώ ότι υπαρχουν πολύ καλύτερα, για αυτό και δεν θα το ξαναπάρω - δείτε τί είχα γράψει για χάρη του στο instagram...



Avon - Advance Techniques Reconstruction treatment serum 30 ml
Αυτό το σέρουμ - αγωγή με κερατίνη και πανθενόλη υποστηρίζει ότι μειώνει το σπάσιμο της τρίχας και αποκαθιστά και δυναμώνει τα μαλλιά, αλλά δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε ιδιαίτερα. Έχει έντονα σιλικονένια υφή που ένιωθα ότι βάραινε τα λεπτά μαλλιά μου, αν και το έβαζα μόνο στις άκρες. Ίσως είναι καλύτερο για πιο ξηρά και φθαρμένα μαλλιά, εμένα πάντως δεν μου ταίριαξε καθόλου. Δεν θα το ξαναπάρω ούτε αυτό!


Revox B77 -Japanese Rituals Soothing facial serum 20 ml
Το τελείωσα πολύ γρήγορα αυτό το σερουμάκι με ρύζι, πρώτον, γιατί μου άρεσε πολύ η υφή και η μυρωδιά του και δεύτερον, γιατί ήταν πολύ μικρούτσικο... τί να μου κάνουν τα 20 ml?


ASTRID - Collagen Pro Antiwrinkle and Regenerating Night cream 50ml
Μία πολύ οικονομική κρέμα νυχτός που απέκτησα κατά λάθος από το Scarletbeauty.gr (αν δεν απατώμαι, είχα πει την ιστορία στο προηγούμενο empties post...) και δεν το μετάνιωσα καθόλου. Έχει πολύ ωραία συστατικά, πλούσια υφή (ιδανική για πιο ξηρές και ώριμες επιδερμίδες, θα έλεγα) και ευχάριστη μυρωδιά , επειδή όμως είχα άλλες κρέμες που ήθελα να τελειώσω για το πρόσωπο, τη χρησιμοποίησα κυρίως σε λαιμό και ντεκολτέ. Μπορεί να την ξαναάρω, αξίζει!


Messinian Spa - Aloe vera gl 100 ml
Ουπς, πώς βρέθηκε πάλι αυτό εδώ??? Γράψτε λάθος 😁, είχε εμφαννιστεί σε προηγούμενο empties post (για να το δείτε, πατήστε εδώ), αλλά ξέχασα να το πετάξω... και τρύπωσε κι εδώ!!! Μάλλον ήθελα τη συσκευασία με την αντλία για κάποιο λόγο... ποιός να ξέρει άραγε... μυστήριον!!
Συνεχίζουμε...




Natura Siberica-Organic Shop Body Desserts Almond & Honey  Nourishing body mousse  450 ml 
Κατ' αρχάς, πόσο ωραίες και τεράστιες είναι οι συσκευασίες των  προϊόντων αυτής της σειράς! Κυριολεκτικά σου ανοίγουν την όρεξη! Η συγκεκριμένη ενυδατικη κρέμα σώματος μου άρεσε πολύ σαν υφή, αλλά όχι ιδιαίτερα σαν μυρωδιά... δείτε όμως καλύτερα τί είχα γράψει για αυτήν στο instagram, εκεί είναι πιο αναλυτική!





Bioten x-press absorb hand cream 100 ml
Πολύ οικονομική και συμπαθητική κρέμα χεριών σε χορταστική συσκευασία, με γρήγορη απορρόφιση 
και ευχάριστο, απαλό άρωμα. Μάλλον θα την ξαναπάρω.


Oriflame - Love Nature refreshing cleansing cream with organic aloe vera & coconut water 100 ml
Αυτό παίζει να είναι ένα από τα χειρότερα καθαριστικά προσωπου που έχω δοκιμάσει ποτέ... προφανώς δεν ήταν κατάλληλο για τη δική μου μεικτή επιδερμίδα, μια που είναι τόσο ενυδατικό, που δεν αισθανόμουν καμία αίσθηση καθαριότητας. Δεν έκανε αφρό (αφού είναι κρέμα, λογικό), κάτι που δεν με ενοχλεί σε ένα καθαριστικό, δεν μπορούσα όμως να το ξεπλύνω καθόλου εύκολα και γενικώς δεν με ικανοποίησε στο ελάχιστο.Το χρησιμοποίησα πιο πολύ στα χέρια τελικά, ίσα ίσα για να μην το πετάξω... 


Gabriella Salvete - Long lasting nail polush 52 Mystic Nude
Η Gabriella Salvete έχει γίνει μία από τις πιο αγαπημένες μου εταιρείες μακιγιάζ (δείτε εδώ το τεραστιότατο makeup haul που έιχα κάνει). Αυτό το βερνίκι το φόρεσα μετά μανίας , μπορώ να πω 😁, καθώς είχε υπέροχη, κλασική απόχρωση με μια διακριτική λάμψη που μου άρεσε πολύ. Η διάρκεια του δεν είναι συγκλονιστική, αλλά τα περισσότερα βερνίκια στα χέρια μου δεν διαρκούν πάνω από δύο με τρεις μέρες έτσι κι αλλιώς... 


Oriflame The One nail shield 8 ml
Και αυτή τη βάση νυχιών τη χρησιμοποίησα non stop, μου άρεσε γιατί δεν ήταν τελείως διάφανη, είχε ένα ελαφρύ λευκό χρώμα, που σαν βασή ήταν τέλειο κι έκανε το χρώμα του βερνικιού να φαίνεται ακόμα πιο ωραίο. Πολύ βολικό και το πινελάκι της, πολύ οικονομικό, ευχαρίστως θα την αγόραζα ξανά.


Dove GoFresh 48h deodorant Pear & Aloe Vera stick 30 ml
Με βολευουν πάρα πολύ τα αποσμητικά σε στικ και το συγκεκριμένο είναι από τα αγαπημένα μου. Διακριτική, δροσερή μυρωδιά, ψιλοαφήνει σημάδια στα ρούχα, αλλά είναι πολύ εύχρηστο και αποτελεσματικό, οπότε το συγχωρώ!




Avon Luxury Florals Bubble Bath 1000 ml
Μάλλον το αγαπημένο μου αφρόλουτρο φέτος το φθινόπωρο... φανταστική μυρωδιά, έντονα λουλουδένια με πολύ μεγάλη διάρεια, μοσχοβολούσε το δέρμα και το μπανιο για ώρες... Υπέροχος, πλούσιος και ενυδατικός αφρός, τέλεια τιμή, εξαιρετικό και ως κρεμοσάπουνο για τα χέρια!


Caudalie Rose de Vigne hand and nail cream 30 ml
Αδιάφορη θα έλεγα κρέμα χεριών από άποψη ενυδάτωσης και με πολύ έντονο άρωμα που με ενοχλούσε...  μικροσκοπική και η συσκευασία, μπα, δεν αξίζει, υπάρχουν κατά τη γνώμη μου πολύ ανώτερες κρέμες χεριών.



Garnier Hyaluronic Aloe Jelly 50 ml
Νόμιζα ότι θα μου αρέσει αυτό το ενυδατικό τζελ για το καλοκαίρι, αλλά δεν με κάλυψε. Αρκετά κολλώδες και όχι επαρκώς ενυδατικό. Να τι είχα γράψει για αυτό και στο instagram...


Origfame Ecobeauty serum 30 ml
Ελαφρί σέρουμ με αντιοξειδωτικό έλαιο νυχτολούλουδου, έλαιο ηλίανθου, γλυκερίνη, αλόη, λακρικό οξύ, βιατμίνη Ε - ωραία συστατικά γενικώς και απαλή μυρωδιά. Συμπαθητικό, αλλά τίποτα ιδιαίτερο, το χρησιμοποίησα κυρίως σε λαιμό και ντεκολτέ.

 
Essence - Hello Good Stuff De-puff eye serum 15 ml
Δροσιστικό, τονωτικό, ελαφρύ τζελ για τα μάτια με ωράια συστατικά (δθαβάστε εδώ ένα πλήρες review για αυτό και άλλα skincare πραγματάκια της essence), μου άρεσε αρκετά, αλλά έχω ένα παράπονο... μου έπεφτε πάντα περισσοτερο απ' όσο χρειαζόμουν! Δεν ξέρω αν φταίει το στόμιο από το σωληνάρι, η υδαρής υφή ή απλά εγώ είμαι ούφο😂, πάντως αυτό είναι το μόνο που έχω για να παραπονευθώ, ήταν συμπαθέστατο! Το χρησιμοποιούσα το πρωί για να τονώσω την περιοχή γύρω από τα μάτια και δεν με απογοήτευσε.




Garnier Ambre Slaire Sensitive Advanced Face Cream SPF 50+ 50 ml
+Ambre Solaire Super UV Anto-Dryness Protection cream SPF 50+  50 ml
Φέτος ήταν για μένα η χρονιά των αντιηλιακών της Garnier - πήρα πέντε συνολικά, νομίζω και μου άρεσαν όλα!  Υπάρχει μεγάλη ποικιλία σε υφές και οι τιμές τους είναι εξαιρετικές, όταν μπαίνουν σε προσφορά, οπότε το θεωρώ βέβαιο ότι θα ξαναπάρω μερικά. Αυτά τα δύο ήταν αρκετά ενυδατικά και ειδικά το καλοκαίρι τα φορούσα μόνα τους, χωρίς κάποια ενυδατική από κάτω. Και τα δύο πολύ καλές επιλογές.


Caudalie M;ilky sun spray SPF 50 for face and body (travel sixe) 75 ml
Αυτό το αντιηλιακό spray προσώπου και σώματος είχε πολύ ευχάριστη υφή που πραγματικά χαιρόμουν να χρησιμοποιώ, το άρωμα τυ όμως... με πέθανε! Ειδικά στο πρόσωπο μου προκαλούσε μεγάη δυσφορία - ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε ένα αντιηλιακό να περιέχει τόσο πολύ άρωμα, τη στιγμή μάλιστα που αυτό μπορεί να προκαλέσει ευαισθησία κατά την έκθεση στον ήλιο... Αν βγει σε Fragrance free εκδοχ'η, θα το τιμήσω σίγουρα, αν και δεν το βλέπω, γιατί η Caudalie χρησιμοποιεί γενικώς πολλά αρώματα... κρίμα!!!


Korres - Greek Ypghurt Sunscreen face emulsion Face + Body SPF 50  150 ml
Άλλο ένα αντιηλιακο προσώπου και σώματος που δεν με βόλεψε καθόλου... αυτή καινούρια σειρά αντιηλιακών του Κορρέ ήταν μεγάλη αποτυχία για μένα! Διακριτική μυρωδιά, καλούτσική υφή, βολική συσκευασία σε spray... αλλά πολύ σχεδόν αμεσως μετά την εφαρμογή έκανε αντιαισθητικά λευκα κομματάκια σαν να τριβόταν πάνω στο δέρμα. Όπως και να το δοκίμασα, τα ίδια χάλια, του έδωσα πάμπολλες ευκαιρίες, αλλά τίποτα.  Έχω αναφέρει ποσο με απογοήτευσε και η αντίστοιχη τζελ/κρέμα για το πρόσωπο ακριβώς για τον ίδιο λόγο... το δέρμα μου δεν τη θέλει αυτή τη σειρά!


Avon Anew Even Texture and Tone Resurfacing Peel pads
Σας έχω δείξει πολλές άδειες συσκευασίες απο τα συγκεκριμένα pads απολέπισης με γλυκολικό οξύ 10% - είναι μια βολική λύση, δεν νομίζω όμως να τα ξαναπάρω. 'Εχω την εντύπωση ότι η παλιότερη τους σύνθεση που περείχε και σαλικυλικό οξύ ήταν καλύτερη και πιο αποτελεσματική... θα προτιμήσω άλλες λύσεις με οξέα προς το παρόν.


Revox B77 - Just Blend oil 30 ml
Δεν μπορώ να πω ότι είμαι μεγάλη fan των ελαίων για το πρόσωπο, τώρα τελευταία άρχισα να τα χρησιμοποιώ λίγο παραπάνω και να εκτιμώ τις ιδιότητες τους... Το συγκεκριμένο έιναι πολύ ενδιαφέρον και οικονομικό (είχα κάνει και για αυτό ένα αναλυτικόj review, το οποίο μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ)y. Μπορώ πλέον να πω ότι ένα λαδάκι θα υπάρχει παντα στο ντουλαπάκι μου, γιατί λίγες σταγόνες κάνουν φοβερή δουλειά, ειδικά τώρα τον χειμώνα - αναμειγνύω λίγες σταγόνες με την ενυδατική μου ή βάζω ταμποναριστά μια μικρή ποσοτητα στο πρόσωπο και το λαιμό ως τελευταίο βήμα στην βραδιμη περιποίηση...  και πραγματικά η ενυδάτωση πάει σε άλλο επίπεδο!


Ελπίζω να σας φάνηκε χρήσιμο αυτό το άρθρο και να σας έδωσα ιδέες για μελλοντικές αγορές 
ή και για το ποιά προϊόντα είναι μάλλον προτιμότερο να αποφύγετε!!!

Σας φιλώ!



Αυτό το είδατε?





No comments: