September 25, 2022

Elizabeth Arden Pretty, το νέο αγαπημένο μου άρωμα!

    

       Μπορεί να μην έχω χρησιμοποιήσει ποτέ προϊόντα μακιγιάζ και περιποίησης από την Elizabeth Arden... αλλά με τα αρώματα του οίκου είχα πάντα τις καλύτερες σχέσεις!!! Ο πρώτος μου έρωτας ήταν ήταν το Red Door - πρωτοκυκλοφόρησε το 1989 κι εγώ το είχα μυρίσει σε ένα ταξίδι στην Αγγλία, την πρώτη φορά που είχα μπει  σε Boots (είχα ζαλιστεί!!!). Μου είχε κάνει τρομερη εντύπωση το συγκεκριμένο άρωμα γιατί δεν έμοιαζε με κανένα αλλο και πήρα αμέσως ένα μπουκάλι από τα duty free! Ακολούθησαν άλλα τρία μπουκάλια (τα οποία κρατώ με πολλή αγάπη στη συλλογή μου με άδεια μπουκάλια αρωμάτων) και τα χρόνια που ακολούθησαν αγάπησα πολλές ακόμα αρωματικές δημιουργίες της εταιρείας, όπως το 5th Avenue και το  Sunflowers. ..Η πιο πρόσφατη αγάπη μου όμως είναι το Pretty... και το σημερινό άρθρο είναι αφιερωμένο σε αυτό!
    







Το Pretty by Elizabeth Arden είναι ένα φρέσκο, λουλουδάτο eau de parfum που πρωτοεμφανίστηκε στην αγορά το 2009. 
Οι νότες κορυφής περιλαμβάνουν μανταρίνι από την Ιταλία και άνθη πορτοκαλιάς, που αναμειγνύονται με νέκταρ ροδάκινου. Η λουλουδένια, τρυφερή καρδιά του αρώματος  έχει δημιουργηθεί από ροζ κρίνο, λευκή παιώνια, γιασεμί και ίριδα, ενώ η κρεμώδης και κομψή του βάση αποτελείται από musk, ξύλο Jacaranda και κεχριμπάρι.




💘Γιατί το αγαπώ:

'Οταν ήμουν μικροτερη, περιέργως έδειχνα προτίμηση σε πιο "βαριά" και πικάντικα αρώματα (γι'αυτό και έιχα λατρέψει το spicy Red Door...), μεγαλώνοντας όμως τείνω περισσότερο στις πιο ελαφριές, θηλυκές, κομψές και ευκολοφόρετες μυρωδιές (θα έλεγα και στις πιο... "νεανίζουσες"👧). Το Pretty είναι δροσερό, σπιρτόζικο και φοριέται άνετα όλες τις ώρες της ημέρας. 
Για κάποιους ίσως να θεωρείται πιο ανοιξιάτικο και καλοκαιρινό σαν άρωμα, εγώ όμως ευχαρίστως το φοράω τώρα που φθινοπώριασε - για τον χειμώνα επιφυλάσσομαι ίσως πάω σε κάτι πιο "ζεστό"... Η διάρκειά του μου δίνει την εντύπωωση ότι δεν έιναι πολύ μεγάλη (εγώ το μυρίζω για δύο με τρείς ώρες περίπου), μου έχουν πεί όμως ότι το μυρίζουν επάνω μου και μετά από αρκετές ώρες..,  και πάντα παίρνω κοπλιμέντα για την ανάλαφρη φρεσκάδα που αποπνέει!

Το μπουκαλάκι του είναι λιτό και διάφανο, σε απαλό ροζ χρώμα, με απλές γραμμές, βαρύ και γυάλινο και η έμπνευση για το σχήμα του ήρθε από τα κλασικά βάζα για τα λουλούδια... διατίθεται σε τρία μεγέθη (eau de parfum των 30, 50 και 100 ml) και το βρίσκετε σε πάρα, μα πάρα πολύ προσιτές τιμέςστο parfimo.gr .





     Ευχαριστώ από καρδιάς το parfimo.gr  για την πολύ ευγενική προσφορά του και τη δυνατότητα που μου έδωσε να επιλέξω εγώ μέσα από την τεράστια ποικιλία του αυτό το πραγματικά υπέροχο, διαχρονικό άρωμα για να το δοκιμάσω 💗Η Elizabeth Arden παραμένει μία από τις αγαπημένες μου εταιρείες αρωμάτων! Καιρός να δοκιμάσω και άλλα προϊόντα της, μου φαίνεται...

Ποιό είναι το δικό σα αγαπημένο άρωμα αυτή την εποχή?
Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα αρώματα της Elizabeth Arden???


No comments: