May 7, 2020

Empties (April 2020)



      Ένα αγαπημένο μου ζωντόβολο (ναι, ναι, εσένα λέω, ξέρεις εσύ!) μου είπε κάποτε: "Πφφφ, τι μας δείχνεις εδώ πέρα τώρα, τα σκουπίδια σου;" κι εγώ βεβαίως της απάντησα: "Διάβασε το άρθρο, βρε ούφο, για να καταλάβεις, μη βλέπεις μόνο τη φωτογραφία!!!"... Τα άρθρα και τα βίντεο που σχετίζονται με τις εντυπώσεις που μας άφησαν τα empties μας, δηλαδή τα προϊόντα που έχουμε χρησιμοποιήσει μέχρι τέλους, είναι από τα αγαπημένα μου, τα βρίσκω πολύ χρήσιμα και ενδιαφέροντα και τα παρακολουθώ μανιωδώς! Πάμε να δουμε τις συσκευασίες που άδειασα μέσα στον Απρίλιο και πώς μου φάνηκαν;





 empties (April 2020)

 Panthenol Extra
Face Cleansing gel 150 ml
Πολύ συμπαθητικό τζελ καθαρισμού με απαλή, ευχάριστη μυρωδιά 
και ήπια σύνθεση με πανθενόλη, αλλαντοϊνη και χαμομήλι, χωρίς σαπούνι και parabens.
Δεν αφρίζει πολύ, κάτι που προτιμώ στα προϊόντα καθαρισμού για το πρόσωπο μου 
(τα συστατικά που δημιουργούν αφρό τείνουν να ξηραίνουν ή/και να ερεθίζουν την επιδερμίδα) 
και σε γενικές γραμμές με άφησε πολύ ικανοποιημένη. Ευχαρίστως θα το αγόραζα ξανά.
 

Avon Anew Clinical Even Texture&Tone
Advanced Resurfacing Peel 30 pads
Ένα εξαιρετικό  προϊόν που εδώ και χρόνια αποτελεί must-have στη skincare routine μου! Πρόκειται για υφασμάτινα δισκάκια εμποτισμένα με ενα μείγμα οξέων (που περιλαμβάνει σαλικυλικό οξύ και 10% γλυκολικό οξύ) και χρησιμοποιώ δύο φορές την εβδομάδα-περνάω ένα από όλο το πρόσωπο μετά τον βραδυνό μου καθαρισμό και συνεχίζω με το σέρουμ, χωρίς να το ξεπλύνω. Δεν συμπαθώ καθόλου την απολέπιση με scrubs και επιθετικά έπροϊόντα με κόκκους που μπορεί να κάνουν ζημιά στο ευαίσθητο δέρμα μου και τα συγκεκριμενα pads είναι ιδανικά, γιατί λειτουργούν ως ελαφρύ χημικό peeling, απομακρύνουν όλα τα νεκρά κύτταρα και αφήνουν το δέρμα μου τέλειο, χωρίς να το ερεθίζουν καθόλου. Δεν λείπουν ποτέ από το ντουλάπι μου! 


Biorganic 100% Natural Lavender Water 100 ml
Τυχαία πήρα αυτό το ανθόνερο, για να γεμίσω το καλάθι μου από το organicbrands.gr 
και τελικά το λάτρεψα. Αν και δεν είμαι φαν της λεβάντας, το συγκεκριμένο προϊόν 
 μυρίζει πολύ ευχάριστα και το χρησιμοποιούσα είτε ως τονωτική λοσιόν, είτε ως face mist,
 μια που είναι σε βολική συσκευασία με spray. Αυτό που μου έκανε εντύπωση, 
είναι ότι βελτίωσε τη γενική εικόνα της επιδερμίδας μου και επιπλέον, 
συνέβαλε στη μείωση της λιπαρότητας και των ατελειών. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί  
και στο σώμα και στα μαλλιά-τέλειο, θα το ξαναπάρω οπωσδήποτε!

Essence My Beauty Lip Ritual
nourishing lipbalm with rice oil  4.8 gr
Η Essence με εξέπληξε πολύ ευχάριστα με αυτή τη σειρά των lip balm, 
που έγιναν αμέσως αγαπημένα μου (υπάρχουν άλλα δύο, τα οποία αναφλερω εδώ)
Η συγκεκριμένη εκδοχή με με το έλαιο ρυζιού και βιταμίνη Ε θρέφει και 
φροντίζει εντατικά τα χείλη και είναι τέλεια βάση για κραγιόν.


Oriflame Optimals
Even Tone Illuminating serum 30 ml
Είναι το τρίτο σέρουμ της σειράς Optimals που δοκίμασα από την Oriflame και δυστυχώς 
δεν μου άρεσε κανένα. Δεν με ικανοποιούσε η αίσθηση που άφηνε στο δέρμα μου,
δεν είδα καμία διαφορά στη λάμψη, τον τόνο και την υφή, την όψη μου γενικότερα
 και τελικώς μου έδινε την εντύπωση ότι είναι "λίγο" για τις δικές μου ανάγκες. 
Έχω ήδη πάρει τον ορό της σειράς Eco beauty-ελπίζω αυτός να μου ταιριάξει...




Bioten CelluFight
AntiCellulite Drainage gel  200 ml
Χρησιμοποιώ αντικυτταριδικά προϊόντα όλο τον χρόνο (άμα περιμενουμε να πιάσει Μάιος, σωθήκαμε!) και το συγκεκριμένο τζελ είναι αρκετά συμπαθητικό. Αν και λέει ότι έχει θερμαντική δράση, δεν αισθάνομαι κάτι τέτοιο - ευτυχώς, γιατί δεν το είχα προσέξει στη συσκευασία,όταν το αγόρασα! Περιέχει εκχυλίσματα μαύρου πιπεριού και guarana, που καταπολεμούν την όψη "φλοιού πορτοκαλιού", ενισχύουν τη μικροκυκλοφορία και βοηθούν τα λιποκύτταρα να επανέλθουν στην αρχική τους μορφή, ενω το εκχύλισμα θαλάσσιων φυκιών συμβάλλει στην αποβολή των περιττών υγρών. Εγώ ξέρω ότι μου άρεσε, γιατί απορροφάται γρήγορα και κάνει το δέρμα μου πολύ απαλό!


Oriflame Loving Care
multipurpose cream 150 ml
Μέ γάλα αμυγδάλου, ήπια σύνθεση και υπέροχη μυρωδιά, αυτή η πολυχρηστική 
κρεμούλα είναι από τις καλύτερες που έχω χργσιμοποιήσει για ενυδάτωση σώματος
 το τελευταίο διάστημα. Πολύ ωραία υφή, απορροφάται ταχύτατα 
και αφήνει το δέρμα μου πολύ απαλό. Σούπερ!

Yves Rocher Tiaare Flower Ylang Ylang 
sensual bath & shower gel 400 ml
Από τα πιο αγαπημένα μου αφρολουτρα ever - το έχω πάρει τουλάχιστον 
πέντε φορές και θα συνεχίσω να το αγοράζω! Χωρίς parabens, με περισότερα από 98% φυσικά συστατικά, αλόη, αιθέριο έλαιο υλάνγκ υλάνγκ και εκχύλισμα γαρδενιας tiare. Τρελαίνομαι για τη μυρωδιά του και η σύνθεσή του είναι υπέροχη - με ελάχιστη ποσότητα κάνει πολύ ωραίο και ενυδατικό αφρό που αφήνει το δέρμα μου τέλειο.



Yves Rocher 
Purity shampoo 300 ml
Ένα σαμπουάν για λιπαρά μαλλιά με πάνω από 98% συστατικά φυτικής προελευσης, εκχύλισμα τσουκνίδας και φρουκτάνες αγαύης, χωρίς προσθήκη σιλικόνης. Υποστηρίζει ότι στοχεύει στην αύξηση της μικροκυκλοφορίας και στον καθαρισμό του τριχωτού της κεφαλής ομαλοποιώντας την παραγωγή σμήγματος και κρατάει τα μαλλιά καθαρά και λαμπερά εως και 48 ώρες. 
Μπορώ να πω ότι τα καταφέρνει αρκετά καλα και οικογενειακώς το θεωρούμε ένα από τα καλύτερα σαμπουάν για λιπαρά μαλλιά που έχουμε δοκμάσει!

Το αναφέρω και στο άρθρο που είχα ανεβάσει με τα αγαημένα μου σαμπουάν 
κατά της λιπαρότητας (μπορείτε να το διαβάσετε  εδώ)



Αυτά από εμένα για την ώρα...
Π'αω να κάνω κι άλλο beauté 
για να αδειασω πολλά πολλά ακόμη μπουκαλάκια!!!

Σας φιλω

No comments: