January 20, 2019

Δοκιμαζω και αξιολογω 7 lip balms!




     Χειμωνας, κρυο, αερας...  δηλαδη ξηροτητα, αφυδατωση, σκασιματα και ερεθισμοι! Ο,τι καλυτερο για την επιδερμιδα μας, κοριτσια! Δεν σταματαω να βαζω κρεμες χεριων, ενυδατικες μασκες προσωπου και lip balms αυτο το διαστημα, το δερμα μου κυριολεκτικα τα "ρουφαει" αυτα τα προϊοντα. Ειδικα τα ξηρα, σκασμενα χειλη ειναι απο τα χειροτερα μου (εν τω μεταξυ, οσο πιο ξηρα ειναι, τοσο πιο πολυ τα δαγκωνω ασυναισθητα, τι κακο κι αυτο) γι'αυτο και τα ενυδατικα στικ χειλιων εχουν γινει οι καλυτεροι μου φιλοι! Συνηθως προτιμω τα στικ ή τα balm σε σωληναριο καθαρα για πρακτικους λογους, γιατι δεν μου αρεσει καθολου να βαζω τα δαχτυλα μου μεσα σε βαζακια, να πασαλειφω τα νυχια μου και να ψαχνω μετα που θα σκουπιστω. Εννοειται, βεβαιως, οτι δεν κατεχω μονο ενα lip balm (αστεια πραγματα), αλλα πολλα, ισως και πααααρα πολλα. Τους τελευταιους μηνες χρησιμοποιουσα εναλλαξ επτα απο αυτα - δειτε παρακατω τις εντυπωσεις μου κατα σειρα προτιμησης απο το χειροτερο στο καλυτερο. Let the countdown begin!







 #7 Oriflame THE ONE Lip Spa Care Lip Treatment

Συμπαθω πολυ την Oriflame σαν εταιρεια, αυτο το προϊον ομως δεν μου αρεσε καθολου. Αφηνει ενα ομορφο, απαλο χρωμα στα χειλη. Απο ενυδατωση ομως τιποτα απολυτως - η αρχικη του αισθηση απαλοτητας διαρκει για κανενα δεκαλεπτο και μετα επανερχεται η ξηροτητα, σαν να μην εβαλα ποτε lip balm...  Και τελειωσε και πολυ γρηγορα, ισως επειδη εβαζα δυο τονους, μπας και κανει κατι. Τζιφος.

 


#6 Avene Care for sensitive lips

Αλλη μια εταιρεια που αγαπω, το lip balm της ομως με απογοητευσε πληρως. Μου αρεσει η μυρωδια του και το πολυ βολικο "κοφτο" σχημα του, που κανει πιο ευκολη την εφαρμογη... Θεωρητικως, γιατι το  προϊον ειναι τοσο στεγνο, που δεν απλωνεται καθολου ευκολα και δεν εχει και καλη διαρκεια. Αν τα χειλη μου ειναι σε σχετικα καλη κατασταση και δεν χρειαζονται ιδιαιτερη ενυδατωση, τοτε μονο το χρησιμοποιω, απλα για να το τελειωσω.




#5 Avon Colortrend Lush Lips balm-Melon

Ενα lip balm με πολυ ευχαριστη μυρωδια, αφηνει διακριτικο χρωμα και λαμψη στα χειλη και τα ενυδατωνει αρκετα, θα ελεγα. Το μονο του προβλημα ειναι οτι ελαφρως κολλαει, αλλα γενικα το βρισκω συμπαθητικο. Τωρα κυκλοφορει σε πιο χειμωνιατικες μυρωδιες (βανιλια, σοκολατα, κανελα) και ευχαριστως θα δοκιμαζα μια, ειδικα την κανελα.




#4 Fresh Line Chocolate Softening Lip Therapy

Αγαπημενη ελληνικη εταιρεια, υπεροχη μυρωδια σοκολατας και πλουσια συνθεση που αποκαθιστα την απαλοτητα των χειλιων μου και τη λεια τους εμφανιση, δινει ελαφρυ χρωματακι και πολυ ικανοποιητικη ενυδατωση. Και αυτο κυκλοφορει σε αλλες μυρωδιες και θα ηθελα αλλη μια, αν και νομιζω οτι η σοκολατα τα ξεπερνα ολα!





#3 Korres Lip Balm Care and Color-Wild Berries

Στην τριτη θεση κατατασσω αυτο το προϊον του Κορρε, οχι τοσο για την ενυδατωση που παρεχει στα χειλη μου, αλλα για το φανταστικο του χρωμα, που πολυ συχνα αντικαθιστα το κραγιον μου τις πρωινες ωρες...  και λαμβανω και πολυ κολακευτικα σχολια! Δοκιμασα κι αλλες αποχρωσεις, αλλα μονο αυτη μου αρεσε. Ειναι εξισου ενυδατικο με το προϊον της Fresh Line, λογω τελειου χρωματος ομως κερδισε μια υψηλοτερη θεση στη βαθμολογια!





 #2 Yves Rocher Baume a Levres Noix de Coco

Ακομα μια αγαπημενη μου εταιρεια κι ενα πολυ αγαπημενο φυτικο προϊον που εχω αγορασει σιγουρα τρεις-τεσσερις φορες. Θα το βρειτε σε αρκετες αλλες μυρωδιες (βανιλια, καριτε, βατομουρο, μακαντεμια, κερασι, φραουλα), σχεδον ολες τις εχω δοκιμασει, η καρυδα ομως παραμενει η αδυναμια μου. Ειναι πολυ ενυδατικο, χωρις ομως να κολλαει, αφηνει πολυ απαλα τα χειλη, ειναι ιδανικη βαση για το κραγιον, το αγαπω. 




#1 Mybee Propolis Lipcare

Μπορει να μη σου γεμισει και πολυ το ματι, οταν θα το δεις στο ραφι του φαρμακειου, ισως μονο να σου τραβηξει λιγο την προσοχη η λεξη προπολη πανω στη λιτη συσκευασια. Κι οταν θα το εφαρμοσεις για πρωτη φορα, θα πεις, ενταξει, ενα απλο, κοινο lip balm. Η ελληνικη ομως αυτη εταιρεια εχει κανει για μενα το καλυτερο lip balm που εχω δοκιμασει για τους εξης λογους: εχει πολυ ωραια και διακριτικη μυρωδια τριανταφυλλου, χαρη στο ροδονερο που περιεχει, ενυδατωνει τελεια, χωρις να αφηνει κολλωδη αισθηση και το κυριοτερο, η απαλοτητα διατηρειται στα χειλη μου ολη την ημερα, ακομα κι οταν το προϊον εχει απορροφηθει τελειως-ειναι σαν να συνεχιζεται η ευεργετικη του δραση, ενω απο το ιδιο το προϊον δεν υπαρχει πλεον κανενα ιχνος... φανταστικο. Οταν χρησιμοποιω το συγκεκριμενο lip balm, ειμαι σιγουρη οτι τα χειλη μου θα ειναι σε εξαιρετικη κατασταση και δεν θα χρειαστει να βαλω αλλη ποσοτητα μεσα στην ημερα. Το εχω σαν θεραπεια πλεον, ηταν μια πολυ ευχαριστη εκπληξη, ειναι και οικονομικο  και θα το αναζητησω ξανα σιγουρα!






Αυτα λοιπον ειχα να σας δηλωσω σημερα.... ελπιζω να σας φανηκε χρησιμο το συγκεκριμενο ποστ και να σας εδωσα ιδεες για μελλοντικες αγορες! Θα χαρω πολυ να μου προτεινετε τα δικα σας αγαπημενα ενυδατικα προϊοντα χειλιων και να θυμαστε, οτι το lip balm ειναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ολες τις εποχες του χρονου-σε καμια μας δεν αρεσουν τα σκασμενα, ταλαιπωρημενα χειλακια και σιγουρα κανεις δεν θα θελει να του δωσετε φιλακια (οριστε, εκανα και ποιημα!)


Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
 

No comments: