July 27, 2017

Review-προιοντα αντιηλιακης προστασιας για προσωπο και σωμα απο την Dulgon

    Hey beauties!
     Ενα αρθρο-review σας εχω σημερα με τρια καλοκαιρινα προιοντα, που χρησιμοποιω το τελευταιο διαστημα... Παμε να δουμε λοιπον μια αντιηλιακη κρεμα προσωπου, ενα αντιηλιακο γαλακτωμα σωματος και ενα γαλακτωμα για μετα τον ηλιο απο την εταιρεια Dulgon.


    Ξεκιναω με την αντιηλιακη κρεμα προσωπου Dulgon Sun Fluid spf 30, που παρεχει μεγαλη προστασια απο τον ηλιο και ενυδατωνει το δερμα και κατα τη διαρκεια του μπανιου στη θαλασσα. Ειναι καταλληλη για το προσωπο, το λαιμο και την ευαισθητη περιοχη του ντεκολτε και διατιθεται σε συσκευασια των 50 ml.

Η γνωμη μου
Εχει πολυ ευχαριστη, διακριτικη μυρωδια και ελαφρια, βελουδινη υφη, που απλωνεται πολυ ευκολα, χωρις να αφηνει αντιαισθητικα λευκα υπολειμματα, οπως πολλα αντιηλιακα. Διατηρει ενυδατωμενο και απαλο το δερμα μου και δεν μου εχει προαλεσει κανεναν ερεθισμο (αν και ειμαι πολυ ευαισθητη στην ηλιακη ακτινοβολια). Στην παραλια προτιμω συνηθως μεγαλυτερους δεικτες προστασιας, μου αρεσε ομως και η συγκεκριμενη κρεμουλα,  επειδη ειναι ενυδατικη και δεν νιωθω το δερμα μου να "τραβαει". Τη βρισκω πολυ καλη και για χρηση μεσα στην πολη, γιατι δεν μου αφηνει καθολου βαρια αισθηση-στο μετωπο και στο πηγουνι μου προκαλει λιγη γυαλαδα, οχι ομως εντονη, την οποια και διορθωνω με λιγη πουδρα. Δεν θα την προτεινα σε πολυ λιπαρες επιδερμιδες, γιατι ειναι αρκετα ενυδατικη, για ολους τους υπολοιπους τυπους δερματος ομως ειναι πολυ καλη.


Δειτε το προιον εδω




     Προχωραμε στο σωμα... Το αντιηλιακο γαλακτωμα σωματος Dulgon Sun Milk spf 20 εχει αναζωογονητικη, ενυδατικη και αδιαβροχη συνθεση, που παρεχει ολοκληρωμενη προστασια. Προστατευει το δερμα απο τα εγκαυματα και την φωτογηρανση, ενω η ελαφρια υφη του απορροφαται γρηγορα, χωρις να κολλαει. Διατιθεται σε συσκευασια των 250 ml και με μεγαλυτερους δεικτες προσασιας (spf 30 και spf 50).

Η γνωμη μου
Αυτο το γαλακτωμα μυριζει ευχαριστα και εχει βελουδινη υφη, που οντως απορροφαται γρηγορα και δεν αφηνει κολλωδη αισθηση η "ασπριλες" (μα δεν ειναι πολυ ενοχλητικο, οταν συμβαινει αυτο???). Αυτο που μου αρεσε ιδιαιτερα ειναι, οτι και μεσα στη θαλασσα, αφου εχει βραχει το δερμα μου, το νιωθω πολυ απαλο και ενυδατωμενο. Αν εχετε πολυ ανοιχτοχρωμη επιδερμιδα, οπως εγω, καλο θα ηταν να βαλετε ενα προιον με υψηλοτερο δεικτη προστασιας τις πρωτες φορες που θα σας δει ο ηλιος-εγω χρησιμοποιησα αυτο το γαλακτωμα μετα το τριτο μπανιο και με καλυψε πληρως!

 Δειτε το αντιηλιακο γαλακτωμα εδω 


☀️


    Τελος, το γαλακτωμα για μετα τον ηλιο Dulgon After Sun lotion εχει δροσιστικη και καταπραυντικη συνθεση με aloe vera, που ηρεμει, αναζωογονει και ενυδατωνει το δερμα μετα την εκθεση στην ηλιακη ακτινοβολια, διατηρωντας το απαλο και υγιες, χωρις τραβηγματα και ερεθισμους.
Η γνωμη μου
Μου αρεσουν πολυ τα after sun προιοντα (κανουν πολυ καλυτερη δουλεια απο μια απλη ενυδατικη κρεμα σωματος η ακομα και ενα πλουσιο body butter) και ειδικα αυτα που περιεχουν αλοη-ειναι το καλυτερο συστατικο για δροσια και αποκατασταση μετα την εκθεση στον ηλιο! Η συγκεκριμενη λοσιον εχει ευχαριστη και απαλη μυρωδια, οπως και τα προηγουμενα προιοντα και ωραια, ενυδατικη και δροσιστικη υφη-μια μικρη ποσοτητα ειναι αρκετη για να ηρεμησει αμεσα το δερμα μου. 


Δειτε αυτο το προιον εδω 


 
Τα προιοντα της εταιρειας Dulgon 
μπορειτε να τα βρειτε σε επιλεγμενα καταστηματα καλλυντικων 
και στο e-shop της abbeauty.com



🕶
🐠💦




Αυτα απο εμενα και για σημερα... 
Ελπιζω να περνατε υπεροχα και να ξεκυραζεστε, οσες ειστε σε διακοπες...
κι οσες περιμενετε να ερθει ο Αυγουστος, οπως εγω...καλη υπομονη!!!
Τα ξαναλεμε πολυ συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα

No comments: