October 23, 2016

The Autumn Skincare giveaway!

     Γατουλες μου!
     Τωρα που μπηκε το φθινοπωρο για τα καλα , σας εχω τα καλυτερα... Πολλους διαγωνισμους σε facebook, twitter, google+, blog και youtube (μια που ετοιμαζω την επιστροφη μου με ενα βιντεο, αρχικα απο το καναλι Kitty Zola κι επειτα απο το Avon Girls) και σουπερ δωρα, για να περιποιηστε τον πολυτιμο εαυτο σας και να μου ειστε κουκλαρες παντα και παντου!




    Σημερα σας εχω τεσσερα εξαιρετικα προιοντα 
περιποιησης προσωπου απο την αγαπημενη μου Avon
για ολοκληρωμενη φροντιδα  για ολους τους τυπους επιδερμιδας!


🌟Planet Spa Treasures of the Desert Restoring Facial Cleanser, 75 ml, καθαριστικο προσωπου με μαροκινο αργανελαιο για θρεψη και απαλους κοκους για ελαφρια απολεπιση
 🌟Planet Spa Herbal Steam Baths Deep Cleansing Clay face mask, 75 ml, μασκα πηλου με ευκαλυπτο για βαθυ καθαρισμο

🌟Planet Spa Heavenly Hydration face mask, 75 ml, ελαφρια ενυδατικη μασκα προσωπου με μεσογειακο ελαιολαδο

🌟Anew Hydro-Advance moisturising cream spf 15, 50 ml, κρεμα προσωπου για βαθια ενυδατωση με δεικτη προστασιας 15





Για να λαβετε μερος στον διαγωνισμο
(υποχρεωτικα βηματα)
-Καντε like στις σελιδες Pretty Kitty και Avon Girls στο facebook
-Καντε share (δημοσια κοινοποιηση) στη φωτογραφια του διαγωνισμου που θα βρειτε ΕΔΩ και αφηστε απο κατω της ενα σχολιο, καλωντας προαιρετικα με tag και τους φιλους σας 


Για εξτρα συμμετοχες 
(προαιρετικα βηματα)

-Γινετε μελος αυτου του blog 
-Ακολουθηστε με στο twitter και καντε retweet  τη φωτογραφια του διαγωνισμου
-Ακολουθηστε με στο google+ και καντε share τη φωτογραφια του διαγωνισμου 
-Καντε εγγραφη/subscribe στα καναλια Kitty Zola και Avon Girls στο youtube 



Ο διαγωνισμος ληγει στις 4 Νοεμβριου!!!
Πολλα φιλια σε ολους!
Κατερινα





+

No comments: