January 15, 2016

Golden Rose review!


      Το πρωτο review της χρονιας ειναι ντυμενο στα κοκκινα! Η αγαπημενη μας εταιρεια Golden Rose  μου εκανε την τιμη να μου αποστειλλει πριν λιγες ημερες τρια προιοντα μακιγιαζ και βεβαια, εσπευσα να τα δοκιμασω και να σας παραθεσω τη γνωμη μου!





Το βερνικι νυχιων Golden Rose Jolly Jewels Nail Lacquer n.116  
μου τραβηξε αμεσως την προσοχη, καθως προκειται για μια παιχνιδιαρικη κοκκινη αποχρωση με χρυσα στρας.



Το βρισκω ιδανικο για μια τσαχπινια σαν top coat σε ενα κλασικο κοκκινο μανικιουρ-με μια στρωση πανω απο ενα απλο βερνικι βγαινει το αποτελεσμα που βλεπετε.
Αν ειστε πιο τολμηρες απο εμενα και θελετε ακομα πιο εντυπωσιακο αποτελεσμα,  μπορειτε να το φορεσετε μονο του σε ολα τα νυχια-σε αυτη την περιπτωση θα χρειαστουν οπωσδηποτε δυο στρωσεις, για να βγει σουπερ... και λιγη υπομονη στην αφαιρεση, γιατι, οπως ολα τα βερνικια με στρας και γκλιτερ και ασημοσκονες και τα συναφη, θελει και αυτο αρκετο τριψιμο με το ασετον  για να βγουν ολα τα μπιρμπιλακια.


Εμενα παντως μου αρεσε πολυ.... 
και μπορει να το τολμγσω και σε ολα τα νυχια!!!




웃웃웃웃

Αν και δεν προτιμω τα προιοντα για αιαβροχο μακιγιαζ, η GR Essential Waterproof mascara μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις. Εχει ενα απλο, κλασικο, θα ελεγα, βουρτσακι, απο αυτα που μου αρεσουν-δεν μπορω τα περιτεχνα και μυστηρια βουρτσακια που κανεις δεκα ωρες μεχρι να βρεις απο ποια γωνια και πως ακριβως χρησιμοποιουνται! 
Αυτη η μασκαρα δινει ικανοποιητικο ογκο, ειναι πολυ σταθερη, δεν βαραινει τις βλεφαριδες μου και -πολυ βασικο- δεν δημιοργει τριμματα και μουτζουρες κατα τη διαρκεια της ημερας..




Δεν διαθετω ειδικο ντεμακιγιαζ για αδιαβροχη μασκαρα, παντως η συγκεκριμενη αφαιρεθηκε αποτελεσματικα και χωρις ιδιαιτερο κοπο με ενα απλο προιον ντεμακιγιαζ ματιων.
Την βρισκω πολυ καλη για καθημερινη χρηση, γι'αυτο και τη χρησιμοποιω συνεχεια τις τελευταιες μερες!




웃웃웃웃


Παμε τωρα στο GR Color Sensation lipgloss n.123 , ενα λιπγκλος σε πανεμορφο κοκκινο χρωμα με εντονη γυαλαδα.


Οπως και ολα τα λιπγκλος, ετσι και αυτο θα χρειαστει ανανεωση για να διατηρηθει, φευγει ομως ομοιομορφα αφηνοντας ενα ωραιο, απαλο χρωμα. Αφηνει πολυ ωραια αισθηση στα χειλη, ειναι ενυδατικο, δεν κολλαει (μα τι εκνευυιρτικα που ειναι τα γκλος που κολλανε!) και εχει πολυ ωραιο, διακριτικο και γλυκο αρωμα που μου θυμιζει κατι αναμεσα σε σοκολατιτσα και καραμελα...




Το χρησιμοποιω και αυτο σχεδον καθημερινα, γιατι ειναι πολυ ομορφο και για πρωινο μακιγιαζ-αλλωστε, ειμαι λατρης του κοκκινου γενικως...


Πως σας φανηκαν???


Αυτα λοιπον απο μενα για την ωρα!
Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα

No comments: