October 17, 2015

Vanilla!


   Οταν ημουν μικρουλα, αντιπαθουσα τα προιοντα περιποιησης με αρωμα βανιλιας, γιατι ελεγα οτι με καουν να μυριζω σαν... κεηκ.
Μεγαλωνοντας ομως, αναθεωρησα... και πλεον λατρευω τη ζεστη αυτη μυρωδια, ακριβως επειδη μου θυμιζει σπιτικο γλυκο και, οπως και να το κανουμε, με κανει να νιωθω πιο... νοστιμουλα (χιχι!)
Δειτε παρακατω τα προιοντα με σουπερ αρωμα βανιλιας που χρησιμοποιω τον τελευταιο καιρο και νομιζω οτι αρωματιζουν τελεια τις φθινοπωρινες μερς!





Avon Naturals hair care
winter nourishment shampoo
vanilla&golden pear 250 ml 
Σαμπουαν με αρωμα βανιλιας δεν ειχα ξαναδει, οποτε εσπευσα να το δοκιμασω! Η μυρωδια του ειναι υπεροχη και η συνθεση του κρεμωδης και ενυδατικη-απευθυνεται σε πιο αφυδατωμενα και ταλαιπωρημενα μαλλια απο τα δικα μου και μου βαραινει λιγο τις λιπαρες μου ριζες, γι'αυτο θα το κρατησω για τις πιο κρυες μερες που ερχονται...
 



Le Petit Marseillais
Ενυδατικο κρεμοντους Βανιλια 400 ml
Υπεροχη, ελαφρια μυρωδια που μενει στο δερμα και συνθεση που κανει πολυ ωραιο αφρο και αφηνει ωραια αισθηση ... 
νομιζω απο τα πιο ευχαριστα αφρολουτρα της εταιρειας!





Yves Rocher Plaisir Nature
Vanilla exfoliating shower gel ml
Αν σας αρεσει η πλουσια, ζεστη βανιλια, θα λατρεψετε τη σειρα Plaisit Nature Vanile. Το συγκεκριμενο αφροντους περιεχει πανω απο 91% συστατικα φυτικης προελευσης και 100% φυσικους κοκκους φρουτων που προσφερουν τοσο απαλη απολεπιση, ωστε να μπορω να το χρησιμοποιω καθε μερα. Αγαπω!
Στην ιδια λαχταριστη σειρα υπαρχει ενα τελειο, κρεμωδες αφρολουτρο, το πιο βελουδινο γαλακτωμα σωματος και eau de toilette σε συσκευασια των 100 ml.
A, να μηνξεχασω και το lipbbalm του Υves Rocher  με γευση βανιλια-τελειο!
 




Perlier Caribbean Vanilla
Moisturising body cream 250 ml
Mια κρεμα σωματος με λεπτη, υπεροχη τφη που απορροφαται αμεσα και κανει το δερμα μου πολυ απαλο και μυρωδατο. Εγινε αμεσως αγαπημενη μου!




Avon Naturals
Vanilla&sandalwood fragrance spritz 100 ml
Το ποσο ταιριαζει η μυρωδια της βανιλιας με το σανδαλοξυλο δεν λεγεται! Αυτο το αρωματικο σπρευ σωματος ειναι εμπλουτισμενο με βιταμινες και με κανει να αισθανομαι σουπερ-δεν εχει τρελη διαρκεια, αν και θα ελεγα οτι κραταει περισσοτερο απο αλλα body sprays που εχω δοκιμασει και το εχω στνεχεια στην τσαντα μου, για να ψεκαζομαι!
Η σειρα αυτη περιλαμβανει επισης αφροντους και γαλακτωμα σωματος, που πολυ θα ηθελα να δοκιμασω!
 





Βανιλια παντου λοιπον 
για ενα γλυκο, ονειρεμενο φθινοπωρο 
και ενα μοσχομυριστο, ζεστο χειμωνα!




Προτεινω επισης....
το αφρολουτρο Βανιλια-Κανελα του Κορρε-η συνθεση του ειναι φανταστικη και η γλυκια μυρωδια του (υπερισχυει η κανελα) ιδανικη για τον χειμωνα
το κρεμωδες shower gel Aztec King Vanilla Pear των Kings&queens-απο τα πιο αγαπημενα μου προιοντα για το μπανιο, με αψογη μυρωδια και τον πιο τελειο, ενυδατικο αφρο που υπαρχει!

 
Εσεις αγαπατε τη βανιλια?
Ποια προιοντα θα μου προτεινατε να δοκιμασω????

Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα πολλα φιλια
Κατερινα 

No comments: