August 6, 2015

Καλοκαιρινο μακιγιαζ στα γρηγορα!

Ηλιος, ζεστη, θαλασσα, αμμουδια...
Ηλιος, ζεστη, χαλαρη διαθεση, βολτες και παγωμενα καφεδακια στην παραλια...
Ηλιος, ζεστη, υγρασια, ιδρωτας... ποιος εχει ορεξη για βαρυ και περιτεχνο μακιγιαζ?
Εγω παντως οχι!

Ειμαι απο αυτες που δεν θελουν πολλα πολλα το καλοκαιρι-κυκλοφορω διαρκως με αθλητικα η μπαλαρινες, τζην, σορτσακια και δροσερα μπλουζακια, μαζευω τα μαλλια μου σε χαλαρες αλογοουρες η βιαστικους κοτσους και βεβαια, δεν θελω με τιποτα να αφιερωνω πανω απο δεκα λεπτα στο μακιγιαζ μου, φορτωνοντας το προσωπο μου με χιλια προιοντα που, ετσι κι αλλιως, σε μιση ωρα θα εχουν λιωσει...





  • Foundation? Με τιποτα! Ακομα και η πιο ελαφρια bb cream προκαλει στο δερμα μου δυσφορια! Αλλωστε με το μαυρισμα οι ατελειες φαινονται λιγοτερο... Ενα κονσιλερ, οπως το Ideal Flawless στα σημαδακια ειναι αρκετο!
  •  Bronzer οπωσδηποτε! Οι αγαπημενες μου Bronzing pearls δινουν τελειο, φυσικο αποτελεσμα σε προσωπο,λαιμο και σωμα και η αποχρωση Cool ειναι ιδανικη για την ανοιχτοχρωμα επιδερμιδα μου!
  • Ρουζ... οχι παντα, αναλογως με τα κεφια-παντως το Ideal Luminous blush στην νεα αποχρωση Warm H oney ειναι υπεροχο για αυτη την εποχη!
  • Στα ματια γινομαι πολυ τεμπελα... συνηθως δεν τα βαφω καθολου! Οταν ομως θελω να δωσω εμφαση στο βλεμμα, χρησιμοποιω το διπλο κρεμωδες μολυβι Supershock eye duo pencil που εφαρμοζεται ευκολα και εχει  διαρκεια. Οι δυο πρασινωπες του αποχρωσεις Mint Breeze και Celadon μου αρεσουν πολυ! Λιγα περασματα με την αγαπημενη μου Spectralash mascara για σουπερ ογκο ... και ετοιμη!
  • Δεν βγαινω ποτε απο το σπιτι, αν δεν εχω χρωμα στα χειλη! Το ενυδατικο Ultra Color Indulgence στην αποχρωση Tawny rose ειναι  οτι πρεπει για φυσικο λουκ και το φωτεινο Ultra Color lip crayon στην αποχρωση Carefree coral ειναι το αγαπημενο μου καλοκαιρινο κοραλι... πολλες φορες τα φοραω και τα δυο μαζι!
  •  Και για μια ολοκληρωμενη εμφανιση, τα εντονα, ζωηρα χρωματα στο μανικιουρ ειναι απαραιτητα! Η επιλογη των τελευταιων ημερων ειναι το 24k Gold Strength για τη βαση και το Orange sun απο τη σειρα Nailwear Pro+ , ενα υπεροχο πορτοκαλοκοκκινο που φοραω συνεχεια, ακομα κι οταν ξεφτιζει λιγακι στις ακρουλες... και κανω το κοροιδο πφφφφφφ























Ολα τα παραπανω πραγματακια ειναι απο την Avon, απο την οποια εχω πλεον απειρα προιοντα μακιγιαζ στη συλλογη μου-τα θεωρω πολυ καλα και σπανιως με απογοητευουν...



Αυτα απο εμενα προς το παρον!
Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα 


No comments: