July 21, 2015

What's in my beach beauty bag?

Summer, summer, summer!
Ζεστη, ζεστη, ζεστη...
Αφηστε πισω σας την κατυφια και την γκρινια, ριξτε τα απαραιτητα σε μια τσαντα παραλιας... και αφεθειτε στην αγκαλια του ηλιου και των υπεροχων ελληνικων θαλασσων, εστω και για λιγες ωρες... 
αξιζουμε λιγη χαλαρωση σε αυτη την πανεμορφη χωρα!





What's in my beach beauty bag?
Η δικη μου τσαντα θαλασσης ειναι παντα σε ετοιμοτητα....
και στο διαφανο νεσεσερ που εχω επιλεξει για τα καλλυντικα μου θα βρειτε τα εξης...





Χτενα για ξεμπερδεμα
βασικο αξεσουαρ, γιατι τα μαλλια ειναι παντα σε εξαλλη κατασταση στην παραλια...


Korres Αντιηλιακη κρεμα με χρωμα Κοκκινο Σταφυλι spf 50
ενα προιον που με εχει καταβολεψει! απαλη υφη που απορροφαται γρηγορα και διατηρει το δερμα μου ενυδατωμενο και προστατευμενο-το χρωμα της δινει εναν ομοιομορφο τονο, μην περιμενετε ομως καποια ιδιαιτερη καλυψη... σε γενικες γραμμες πολυ αξιολογο προιον με τη γνωστη ποιοτητα του αγαπημενου Κορρε!



La Roche Posay Anthelios
 Easy application spray spf 50 150 ml
υπεροχη αντιηλιακη λοσιον σωματος σε σπρευ, με λεπτορρευστη υφη που απορροφαται αμεσα και υψηλο δεικτη  για απολυτη προστασια... το συστηνω ανεπιφυλακτα!


Monoprix Brume a l'Eau Minerale 200 ml
μεταλλικο νερο σε σπρευ απο το γαλλικο σουπερ μαρκετ Monoprix για τονωση και δροσια-απαραιτητο!


Yves Rocher Monoi de Tahiti oil 100 ml
λατρευω αυτο το λαδι με την τελεια μυρωδια γαρδενιας-το χρησιμοποιω στα μαλλια αμεσως μετα τη θαλασσα και πριν το λουσιμο για προστασια και στο σωμα μετα το ντους για ενυδατωση και υπεροχο αρωμα... δειτε και το review που του ειχα κανει περσι κανοντας κλικ εδω


Denrtyne Green tea τσιχλες
γιατι η δροσερη αναπνοη ειναι must!





και στο μικρο τσαντακι...

υγρα μαντηλακια απο το galerie de beaute
μια θηκη για φακους επαφης
ενα hansaplast 
ενα καθρεφτακι
και ενα κουτακι σπιρτα
για παν ενδεχομενο...


παρδαλα λαστιχακια για τα μαλλια
και παρδαλα χαρτομαντηλα
γιατι παντα χρειαζονται...


Oriflame Tender care-Coconut
το κλασικο, πολυχρηστικο μπαλμ για καθε σημειο που χρειαζεται αμεση ενυδατωση στην πιο καλοκαιρινη του μυρωδια-το αγαπω!


Biotherm Lait solaire spf 30
face-body 30 ml
ενα μινι αντιηλιακουλι, δωρο απο ενα περιοδικο, που μου αρεσε πολυ λογω της τπεροχης υφης του


Avon Care Protecting lip balm spf 15
γιατι και ταχειλη χρειαζονται ενυδατωση και προστασια απο την ηλιακη ακτινοβολια-το συγκεκριμενο λιπμπαλμ αφηνει και ενα διακριτικο ροζ χρωμα που μου αρεσει πολυ!







Αυτα απο εμενα για την ωρα....
παω να βουτηξω!

Καλα και δροσερα μπανακια σε ολους!
Πολλα φιλια
Κατερινα
 

4 comments:

Unknown said...

Ωραία προιοντα καλές βουτιές

Anonymous said...

οι επιλογες σου ταυτιζονται πολυ με τις δικες μου! και στο δικο μου τσαντακι υπαρχουν αναλογα ειδη,ενω δεν συναντας ΚΑΝΕΝΑ προιον μακιγιαζ!!!! πολυ ομορφο post!!!!!!

Pretty Kitty said...

επισης! καλο μας καλοκαιρι!

Pretty Kitty said...

μακιγιαζ στην παραλια... μπα, δεν θα παρω!ειδκα οταν πλατσουριζω με τον γιο μου...μονο το μακιγιαζ μου ελειπε!!!!!!
πολλα φιλια και καλο καλοκαιρι!