April 7, 2015

Beauty sample empties #3

hey there beautiful girls!!!

 

   Σηπερα σας εχω τις εντυπωσεις μου απο μερικα δειγματακια που χρησιμοποιησα τις προηγουμενες μερες... Να υπενθυμισω  οτι το δερμα μου ειναι μεικτο και ευαισθητο και τα μαλλια μου λεπτα και λιπαρα στις ριζες, οποτε δειτε πως μου φανηκαν τα παρακατω......

 


vichy idealia smoothing and lluminating cream
normal to combination skin
Αν και οι περισοοτερες κρεμες της Vichy δεν ταιριαζουν καθολου στο δερμα μου, η συγκεκριμενη με αφησε απολυτα ικανοποιημενη. Τελεια, βελουδινη υφη που απορροφαται αμεσα και ενυδατωνει πολυ καλα, χωρις να μου προκαλει εντονη γυαλαδα στη ζωνη Τ. Πολυ ευχαρισως θα την αγοραζα!
 
l'oreal age perfect extraordinary facial oil
Ηθελα να αγορασω αυτο το λαδακι και χαρηκα πολυ οταν βρηκα αυτο το δειγμα... και ευτυχως που το βρηκα δηλαδη, γιατι τωρα ξερω οτι δεν θα το αγορασω με τιποτα. Εχει εντονη μυρωδια, η οποια βεβαια εμενα δεν μεενοχλει, αλλα με ενοχλησε η αισθηση λαδιλας που αφηνε στο δερμα μου και δεν  ελεγενα απορροφηθε με τιποτα, αν και λεει οτι ειναι oil free. Δεν μου εστρωσε καθολου-μαλλον θα καθεται καλυτερα στα πιο ξηρα δερματα.
 
estee lauder advanced night repair eye serum
Ενα πολυ ωραιο και ελαφρυ στην υφη σερουμ που χρησιμοποιειται το βραδυ και διατηρει την επιιδερμιδα γυρω απο τα ματια απαλη και ενυδατωμενη. Αγαπω Estee, αλλα πολυ ακριβη μωρε...
 
pantene aqua light 2 minuten intensiv kur
Μασκα δυο λεπτων που μυριζει υπεροχα και με αποτελεσματα ακομα πιο υπεροχα! Σε χρονο μηδεν εκανε τα μαλλια μου πολυ πολυ απαλα και αναλαφρα-θα την εχω σιγουρα στα υποψιν για μελλοντικη αγορα.
 
korres αγριο τριανταφυλλο κρεμα 24ωρης ενυδατωσης και λαμψης spf 6
Η κρεμα αυτη απευθυνεται σε ξηρες επιδερμιδες, περιεργως ομως εκατσε αψογα στη δικη μου μεικτη! Δεν εχει βαρια υφη, δεν μου προκαλεσε γυαλαδα και γενικα ενυδατωσε πολυ ωραια την επιδερμιδα μου. Μοναδικο της μειον το πολυ μικρο spf-λογω ευαισθησιας, χρειαζομαι τουλαχισον 30 το καλοκαιρι και 15 το χειμωνα...
 
clarins double serum hydric+lipidic system
Ενα τελειως αδιαφορο σερουμ. Ουτε η υφη του μπορω να πω οτι μου αρεσε, ουτε και τα αποτελεσματα του στο δερμα μου-απλα, τελειως αδιαφορο.
 
vichy liftactiv supreme
Καινοτρια κρεμα που υποσχεται οτι δειχνει λιγοτερο κουρασμενη την επιδερμιδα στο τελος της ημερας, αλλα δεν μου εστρωσε καλα, τη βρηκα καπως βαρια σαν υφη για το δικο μου μεικτο δερμα. Ειχα δυο δειγματακια, τα εβαλα και τα δυο, μπας και αλλαξω γνωμη, αλλα τιποτα...
 
l'oreal nude magique eau de teint 150 nude beige 
Απο τα πιο ωραια μεικαπ που εχω δοκιμασει τελευταια, με αναλαφρη υφη που απλωνεται ευκολα και γινεται ενα με το δερμα, ενω αφηνει τελεια αισθηση, ξεχνας οτι το φορας.Αν δεν ειχα χιλια foundations και bb creams σε στοκ, θα το αγοραζα σιγουρα, σε αλλη αποχρωση ομως, γιατι αυτη μου βγηκε λιγο σκουρη...


Αυτα πο εμενα για σημερα...
Εσεις εχετε δοκιμασει καποιο απο αυτα τα προιοντα σε δειγμα η full size?
Waiting to hear from you...
Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα xxx
 

No comments: